Магистърска програма "Дигитален маркетинг"
/към специалност "Маркетинг"/

Професионално направление: Икономика

Магистърска програма „Дигитален маркетинг“ подготвя специалисти, които са в състояние да развиват успешен бизнес в дигитална среда. Обучението в магистърската програма е насочено към осигуряване на профилиращи знания в областта на електронната търговия, онлайн рекламата, оптимизирането на сайтове, e-mail маркетинга, дигиталния бранд мениджмънт, контент маркетинга, прогностичния анализ, маркетинга в социални мрежи, уеб анализа, управлението на маркетинговите разходи, маркетинговия одит и онлайн изследванията. Знанията, предлагани на обучаемите, се актуализират своевременно, съобразно развитието на дигиталните технологии. Завършилите програма „Дигитален маркетинг“ могат успешно да се реализират в бизнес организации, политически организации, спортни клубове, образователни институции или други организации, предлагащи позиция за маркетингови специалисти. Подходяща е както за предприемачи, желаещи да развиват собствен бизнес, така и за включване в маркетинговата дейност на вече съществуващи организации.

Квалификационна характеристика

Учебен план:
*Забележка
СН (също направление) :: Редовна – Организира се прием един път годишно. Обучението започва през втората половина на месец Септември.
СН (също направление) :: Дистанционна – Организира се прием два пъти годишно. Обучението започва в началото на месец Март и на месец Октомври.
ДН (друго направление) :: Дистанционна – Организира се прием един път годишно. Обучението започва в началото на месец Октомври.
ПБ (професионален бакалавър) :: Дистанционна – Организира се прием един път годишно. Обучението започва в началото на месец Октомври.