САНИРАНЕ ВЪНШНО /ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ/ НА ЗАДНА ФАСАДА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА";„РЕМОНТНИ РАБОТИ ПО КОРИДОРИ ХОТЕЛ КОРПУС ЮГ";„РЕМОНТ ПОКРИВИ В БАЗА ЗА ОТДИХ И ОБУЧЕНИЕ С.ОРЕШАК,ОБЛ.ЛОВЕЧ";„РЕМОНТНИ РАБОТИ И САНИРАНЕ НА АУДИТОРИИ ЗАПАДЕН КОРПУС І-ВИ ПРИЗЕМЕН ЕТАЖ”;„РЕМОНТНИ РАБОТИ И САНИРАНЕ НА АУДИТОРИИ ЗАПАДЕН КОРПУС ІІ-РИ ПРИЗЕМЕН ЕТАЖ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Стопанска академия "Д.А.Ценов", ул. "Ем. Чакъров" № 2, За: Красимир Парашкевов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0889 404484, E-mail: oberon@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Място/места за контакт: “Офис обществени поръчки”- сграда Учебна база „Север” на СА”Д.А.Ценов”
ул. "Цанко Церковски" №11 Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg.

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„САНИРАНЕ ВЪНШНО /ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ/ НА ЗАДНА ФАСАДА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА";„РЕМОНТНИ РАБОТИ ПО КОРИДОРИ ХОТЕЛ КОРПУС ЮГ";„РЕМОНТ ПОКРИВИ В БАЗА ЗА ОТДИХ И ОБУЧЕНИЕ С.ОРЕШАК,ОБЛ.ЛОВЕЧ";„РЕМОНТНИ РАБОТИ И САНИРАНЕ НА АУДИТОРИИ ЗАПАДЕН КОРПУС І-ВИ ПРИЗЕМЕН ЕТАЖ”;„РЕМОНТНИ РАБОТИ И САНИРАНЕ НА АУДИТОРИИ ЗАПАДЕН КОРПУС ІІ-РИ ПРИЗЕМЕН ЕТАЖ"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71500000

Описание:

Услуги, свързани със строителството

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните видове и количества СРР са посочени в приложените Количествено стойностни сметки-Приложение №1-5 които са неразделна част от Документацията по процедурата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

250000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

УЧЕБНИ СГРАДИ НА СА”Д.А.ЦЕНОВ В ГР.СВИЩОВ И В С.ОРЕШАК,ОБЛАСТ ЛОВЕЧ;

NUTS:

BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 1 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя / управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 2. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: 2.1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 2.2. Лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която упражнява или е упражнявал професията или дейността. 2.3.Обявен в несъстоятелност;или е в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон и не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,дейността му не е под разпореждане на съда и не е преустановена. 2.4.В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 2.5.Има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако с акт на компетентен орган е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която е установен. 2.6.Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка с влязло в сила съдебно решение; 2.7.Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 2.8. Когато участниците са юридически лица спрямо тях и управителните им органи се прилагат разпоредбите на чл.47,ал.4 от ЗОП. 3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 3.1. при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. 3.3. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, горепосочените изисквания се прилагат и за подизпълнителите. 4. При подаването на офертата, гореописаните обстоятелства се доказват с представянето на декларация - Образец №9а,№9б,№9в, от документацията за участие, като при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за комплексна оценка и относителна тежест:
   - Предлагана цена с тежест -40 % ;
   - Гаранционен срок с тежест -35% ;
   - Предложен срок за изпълнение предмета на поръчката -25 %;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/02/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците предават офертите си в запечатан непрозрачен плик на адреса на Възложителя: “Офис обществени поръчки” сграда Учебна база „Север” на СА ”Д. А. Ценов” в град Свищов, ул.”Цанко Церковски”11 Б тел. 0889404484; електронна поща: oberon@uni-svishtov.bg ; факс:0631 88333 –при г-н Красимир Парашкевов, всеки работен ден от 13.00 ч до 17.00 часа до датата и часа, посочени в публичната покана. Офертите, получени след изтичане на крайния срок, не се разглеждат-независимо от датата на тяхното изпращане..Върху плика се изписва наименованието на предмета на поръчката, наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, имейл . Само участникът избран за изпълнител ще бъде уведомен писмено като оферти не се връщат.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/02/2013

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

5. ДЕКЛАРАЦИЯ за съгласие за участие като подизпълнител
6. СПРАВКА-ДЕКЛАРАЦИЯ за  оборота от извършени строително ремонтни  дейности, сходни с предмета на поръчката общо за последните  три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и  2012 г.) в  зависимост от датата,на която участникът е учреден или е започнал дейността си
7. Списък-декларация на основните договори за строителни дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години (2010, 2011, 2012 г.)
8. ПРЕДЛОЖЕНИЕ за изпълнение на поръчката
9. ЦЕНОВО предложение
10. ДЕКЛАРАЦИЯ за срок на валидност