Канцеларски материали и консумативи

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СА "Д. А. Ценов", УЛ. "Цанко Церковски" №11 Б, За: Здравко Гарибов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0889 404484, E-mail: garibov@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Място/места за контакт: “Офис обществени поръчки”- сграда Учебна база „Север” на СА”Д.А.Ценов” в гр.Свищов, ул.”Цанко Церковски” № 11 Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ; МАТЕРИАЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ И СЪХРАНЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ; СРЕДСТВА ЗА ПЕРФОРИРАНЕ И ЗАХВАЩАНЕ; СРЕДСТВА ЗА ПИСАНЕ, ЧЕТЕНЕ И КОРИГИРАНЕ; СРЕДСТВА ЗА ЛЕПЕНЕ, РЯЗАНЕ И ОПАКОВАНЕ; ДРУГИ КАНЦЕЛАРСКИ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30190000

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Спесификация-Приложение №1 към настоящата покана публикувано в профила на Купувача.Кандидатства се за цялата спесификация,като не се допуска разделяне на поръчката.Количествата в спесификацията са ориентировъчни и е възможно да не бъдат изкупени от Възложителя. Доставката е франко Възложителя по заявка в рамките на 1 работен ден от заявката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

56000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Франко Стопанска академия „Д.А.Ценов" в град Свищов.

NUTS:

BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Канцеларските материали да бъдат оригинални,нови /нерециклирани/ в оригинална фабрична опаковка, да бъдат придружени от оригинални инструкции за експлоатация. Опаковките да са с ненарушена цялост и върху опаковката да се съдържа информация за датата на производство и срока на годност.Стока,несъответстваща на изискванията на Възложителя не се приема и подлежи на незабавна подмяна с годна такава.Представянето на мостри е задължително-същите се задържат за целия срок на договора с оглед контрола между офертираната и доставената стока.Доставките ще се извършват на мястото на изпълнение на поръчката.В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните.Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/04/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в Спесификацията която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен в настоящото обявление. Офертата трябва да съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК и банкови сметки. 2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съгласно изискванията на възложителя;3. Описание на документите, които изпълнителят ще предостави при доставка на изделията. 4. Описание на изделията, маркировка, опаковка. 5. Срок за подмяна при рекламация и/или отстраняване на констатиран дефект(в рамките на 24 часа) , т. 6. Ценово предложение в отделен плик, включващо единични цени, обща стойност на офертата и условия на плащане. Цените да бъдат посочени в лева, без ДДС и да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнение на поръчката. 7. Срок на валидност на офертата. Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на възложителя се отстранява от длъжностните лица. Адрес за подаване на оферта: “Офис обществени поръчки”- сграда Учебна база „Север” на СА”Д.А.Ценов” в гр.Свищов, ул.” Цанко Церковски” № 11 Б. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката „Периодични доставки на канцеларски материали за СА “Д.А.Ценов” в гр. Свищов”. При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 1 месец, преди подписването на договора.8. Прогнозната стойност, посочена по-горе е без ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/04/2013

Спецификация на материалите и консумативите