Доставка на касети за матрични,струйни и лазерни принтери и копирни машини (черно-бели/цветни),оптични носители, дискети и флаш памети,акумулаторни батерии за UPS,почистващи средства за офис и др.

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СА "Д. А. Ценов", УЛ. "Емануил Чакъров" № 2, За: Здравко Гарибов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0889 404484, E-mail: garibov@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Място/места за контакт: “Офис обществени поръчки”- сграда Учебна база „Север” на СА”Д.А.Ценов” в гр.Свищов, ул.”Цанко Церковски” № 11 Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg.

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодични доставки по заявка на Възложителя на касети за матрични,струйни и лазерни принтери и копирни машини (черно-бели/цветни),оптични носители,дискети и флаш памети,акумулаторни батерии за UPS,почистващи средства за офис и др.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30125100

Описание:

Касети с тонер

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Спесификация-Приложение №1 към настоящата покана публикувана в профила на Купувача.Кандидатства се за цялата спесификация,като не се допуска разделяне на поръчката.Количествата в спесификацията са ориентировъчни и е възможно да не бъдат изкупени от Възложителя. Доставката е франко Възложителя в рамките на 1 работен ден от заявката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Франко склада на Стопанска академия „Д.А.Ценов" в град Свищов

NUTS:

BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Консумативите за офис техника следва да бъдат фабрично нови, неупотребявани в оригинални фабрични опаковки върху които да се съдържа информация за производителя,датата на производство и срока на годност;Не се допуска замяна с аналогични продукти, извън продуктовата серия на фирмата производител на съответното устройство за което се отнася консуматива (отнася се за консумативи на принтери, копири и многофункционални устройства);Консумативите задължително трябва да са произведени от фирмата, произвела съответните устройства, за които са предназначени консумативите;Да имат Сертификат за произход и качество на предлаганите консумативи с превод на български.Приемането и предаването на консумативите да се извършват в сградата на Стопанска академия с приемо-предавателен протокол (или с куриерска фирма, като разходите за транспорта и застраховката на стоката са за сметка на доставчика) .Цените са фиксирани за целия период на действие на договора.Заплащането става до 15 работни дни след извършване на съответната доставка;Оферира се задължително за материалите на цялата спецификация, като не се допуска разделяне на поръчката. Срок на договора -12 месеца от датата на сключването му. Санкция за забавена доставка-1%/ден от стойността на договора,но не повече от 10% за всеки отделен случай неизпълнение. Представянето на мостри е задължително,същите се задържат за целия срок на договора с оглед контрола между офертираната и доставената стока.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/05/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК и банкови сметки.2.Ценово предложение по образец на Възложителя-Приложение №1;3.Описание на документите, които изпълнителят ще предостави при доставка на консумативите. 4. Описание на консуматива, маркировка, опаковка. 5. Срок за подмяна при рекламация и/или отстраняване на констатиран дефект. Цените да бъдат посочени в лева, без ДДС с точност до втория знак след десетичната запетая и да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнение на поръчката. 7. Срок на валидност на офертата-минимум 60 дни от крайния срок за подаване на оферти. Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на възложителя се отстранява от длъжностните лица. Адрес за подаване на оферта: “Офис обществени поръчки”- сграда Учебна база „Север” на СА”Д.А.Ценов” в гр.Свищов, ул.”Цанко Церковски” № 11 Б .Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката „Периодични доставки на офис консумативи за нуждите на СА “Д.А.Ценов” в гр. Свищов. При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от НАП и община по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 1 месец, преди подписването на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: