Доставка на дребно офис оборудване

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СА "Д. А. Ценов", Ул. " Ем. Чакъров" №2, За: Здравко Гарибов, Република България 5250, Свищов,
Тел.: 0631 66413,
E-mail: garibov@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Място/места за контакт:
“Офис обществени поръчки”- сграда "Разширение запад” на СА”Д.А.Ценов” в гр.Свищов, ул.”ЕМ.Чакъров” № 2.

Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg.

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ; МАТЕРИАЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ И СЪХРАНЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ; СРЕДСТВА ЗА ПЕРФОРИРАНЕ И ЗАХВАЩАНЕ; СРЕДСТВА ЗА ПИСАНЕ, ЧЕТЕНЕ И КОРИГИРАНЕ; СРЕДСТВА ЗА ЛЕПЕНЕ, РЯЗАНЕ И ОПАКОВАНЕ; ДРУГИ КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30197000

Описание:
Дребно офис оборудване

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Заявяваните количества ще са съгласно текущите нужди на Академията по Спесификация-Приложение №1 към настоящата покана, публикувана в профила на Академията като купувач. Кандидатства се за цялата спесификация,като не се допуска разделяне на поръчката. Доставката е франко Възложителя по заявка в рамките на 1 работен ден от заявката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Франко Стопанска академия „Д.А.Ценов" в град Свищов.

NUTS:
BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Канцеларските материали да бъдат оригинални,нови /нерециклирани/ в оригинална фабрична опаковка, да бъдат придружени от оригинални инструкции за експлоатация. Опаковките да са с ненарушена цялост и върху опаковката да се съдържа информация за датата на производство и срока на годност.Стока,несъответстваща на изискванията на Възложителя не се приема и подлежи на незабавна подмяна с годна такава. Участника описва документите, които ще предостави при доставка на материалите. Представянето на мостри под Опис е задължително като върху всяка мостра има трайно отбелязан пореден номер от описа в Офертата- с правото на Възложителя да ги изпитва за качество –на спечелилия кандидат, същите се задържат за целия срок на договора с оглед контрола между офертираната и доставената стока.Доставката ще се извършва франко склада на СА „Д.А.Ценов” в гр. Свищов.В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните.Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца.Не се допуска разделяне на поръчката и не се допуска представяне на варианти.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
28/04/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изискванията и условията за изпълнение на поръчката и изискванията към участниците са подробно описани в настоящата покана,Проекта за оферта съдържаща спесификация на материалите и проектодоговора които могат да бъдат намерени в профила на Възложителя, посочен в настоящото обявление. Всеки кандидат подава своето предложение в запечатан непрозрачен плик на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката „Периодични доставки на канцеларски материали за СА “Д.А.Ценов” в гр. Свищов”. Оферта по Образец на Възложителя .Цените да бъдат посочени в лева, без ДДС с точност до втория знак след десетичната запетая и да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнение на поръчката.Срок на валидност на офертата-минимум 60 дни от крайния срок за подаване на оферти. Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на възложителя се отстранява от длъжностните лица.Адрес за подаване на оферта: “Офис обществени поръчки”- сграда Разширение „Запад” на СА”Д.А.Ценов” в гр. Свищов, ул.”Ем.Чакъров”№2.При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя:- документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП;- декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
25/04/2014

Договор-проект
Техническа спецификация
Оферта
Декларация по чл.47, ал.5
Справка за изпълнение на договор X 2014
Справка за изпълнение на договор XI 2014
Справка за изпълнение на договор XII 2014
Справка за изпълнение на договор I 2015 (06.02.2015)
Справка за изпълнение на договор II 2015 (09.03.2015)
Справка за изпълнение на договор III 2015 (07.04.2015)
Справка за изпълнение на договор IV (11.05.2015)
Справка за изпълнение на договор V (10.06.2015)