„Периодични доставки на консумативи за печатарска дейност за Академично издателство „Ценов” при СА „Д. А. Ценов” в град Свищов”

 

BG-Свищов

 

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

 

 

 

ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ "Д. А. ЦЕНОВ", ул. "Емануил Чакъров" №2, За: Красимир Парашкевов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

 

Място/места за контакт: Офис "Обществени поръчки” - сграда Учебен корпус "Запад" на СА "Д. А. Ценов" в град Свищов, ул."Емануил Чакъров" №2

 

Интернет адрес/и:

 

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.

 

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg/?page=profile-SA.

 

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки

 

КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Периодични доставки на консумативи с цел да се обезпечи ритмичното осъществяване на печатарската дейност в Академично издателство „Ценов” при СА „Д. А. Ценов” в град Свищов

 

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22500000

 

Описание:
Печатарски плочи и цилиндри, други видове печатарски материали

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническа спецификация към настоящата покана, публикувана в Профила на купувача. Всеки участник може да участва само за цялата спецификация. Количествата в спецификацията са ориентировъчни и е възможно да не бъдат изкупени от Възложителя.

 

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
52000 BGN

 

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Склад на Академично издателство “Ценов” при Стопанска академия „Д.А.Ценов" в град Свищов

NUTS:
BG32

 

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Посочените количества са ориентировъчни и при неусвояване на пълния обем Академията няма да носи каквато и да е отговорност. Доставяните консумативи следва да бъдат нови, в оригинална неразпечатана опаковка на производител, във вид, качество и със срок на годност към момента на осъществяване на всяка доставка, гарантиращи безпроблемна печатарска дейност, да имат Сертификат за произход и качество с превод на български език. Доставките ще се осъществяват франко склада на Академично издателство „Ценов” в град Свищов. Замяна на консумативи със скрити фабрични дефекти (установени в сроковете на годност/гаранция посочени на опаковката) и/ или повредена опаковка, ще се извършва в рамките на 24 часа от уведомяването, безвъзмездно и на място при Академичното издателство. В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца. Адрес за подаване на оферта: Разширение „Запад” на СА ”Д. А. Ценов”, ул. "Емануил Чакъров" №2, в град Свищов – за Офис „Обществени поръчки”. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса, телефон и факс на подателя и предмета на поръчката: „Периодични доставки на консумативи за печатарска дейност за Академично издателство "Ценов" при СА "Д. А. Ценов" в град Свищов".

 

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Най-ниска цена

 

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

 

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
10/02/2015 12:00

 

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ

 

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Заявление за участие по образец Приложение №1. Всеки лист, приложен към офертата, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка, посочен от участника в офертата. 2. Документи, удостоверяващи правосубектност: 3. Удостоверение за актуално правно състояние или Посочване на единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от Закона за търговския регистър или по БУЛСТАТ. 4. Техническо предложение – изготвя се по образеца, Приложение №2 от настоящата документация при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. В случай, че в офертата се съдържа информация, която за участника има конфиденциален характер по отношение на технически или търговски тайни, той следва да представи отделна декларация за това, като посочи изрично коя част от офертата изисква от възложителя да не разкрива. 5. Ценово предложение–предлаганата цена за изпълнение на поръчката се подготвя от участника по образеца, Приложение №3. Цените следва да бъдат представени в български лева без ДДС. Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложените цени носи единствено участникът. 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец, Приложение №4. При настъпване на промени в декларираните обстоятелства в процеса на провеждане избора на изпълнител, участникът е длъжен да уведоми възложителя в 7-дневен срок от настъпването им. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя, вместо декларация се предоставя информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или е обединение,в което участва чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици по образец, Приложение №5. 8. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители по образец, Приложение №6. 9. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат изискуемите по закон документи, вкл. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – подписва се от представляващия подизпълнителя по образец, Приложение №7. 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и приемане условията в проекта на договора, Приложение №8. 11. Административни сведения за участника,Приложение №9. 12. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП по образец, Приложение №10. 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника – оригинал или заверено копие. При сключване на договора класирания на първо място участник е длъжен да представи: Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47,ал. 1,т.1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47,ал. 5 от ЗОП, освен в случаите,когато поръчката се възлага от възложител по чл. 7,т. 2 от ЗОП. За разяснения по техническите изисквания GSM: 0882552 512 инж. Димитринка Александрова.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
09/02/2015

 

Документация за участие
Уведомление за отваряне на оферти
Протокол №1
Договор за доставка от 26.02.2015 г.
Справка за извършени плащания месец април 2015 (11.05.2015)
Справка за извършени плащания месец август 2015 (08.09.2015)
Справка за извършени плащания месец декември 2015 (публикуван документ на 07.01.2016)
Справка за извършени плащания месец Февруари 2016 (публикуван документ на 08.03.2016)