„Доставка на почистващи, дезинфекциращи и перилни препарати за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов“

 

BG-Свищов

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333
Място/места за контакт: Офис Обществени поръчки - сграда Учебен корпус Запад на СА Д. А. Ценов в град Свищов, ул.Емануил Чакъров №2
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg/?page=profile-SA.

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на почистващи, дезинфекциращи и перилни препарати за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов, в зависимост от своето предназначение обособени в 3 групи: Група № 1. Препарати за почистване, измиване, дезинфекция и ароматизиране на санитарни помещения, кухненски блокове и зали за хранене; Група № 2. Препарати за почистване, дезинфекциране и ароматизиране в помещения с общо предназначение (зали, коридори, кабинети); Група № 3. Високоефективни перилни препарати за професионални перални машини.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39831000

Описание:
Перилни и почистващи препарати

 
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Заявяваните количества ще са съгласно текущите нужди на Академията (Техническо предложение) - Приложение №2 и (Ценово предложение) - Приложение №3 към настоящата покана, публикувана в профила на Академията като купувач. Всеки един от участниците, в зависимост от своите възможности, може да участва и да представя оферта за една или повече групи препарати, като задължително се участва за всяка от позициите, включени в съответната група.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
65960 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Приемането на доставките ще се извършва от Купувача всеки работен ден в периода от 8.30 до 11:00 ч. и от 13:00 до 16:000 часа, франко склад "Финансов факултет", ул. "Емануил Чакъров" №2 и склад „Академичен кампус Юг“, ул. "Патриарх Евтимий" № 105

NUTS:
BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Периодичните доставки ще са съгласно текущите нужди на Купувача, като при неизкупуване на посочените прогнозни количества Купувачът не носи отговорност. Почистващите, дезинфекциращите и перилните препарати следва да бъдат нови, неупотребявани, годни за употреба (към момента на осъществяване на доставката) за период не по-малък от 1 година, с ненарушени цялост, функционалност, опаковка и маркировка, с характеристики и качество, съответстващи на изискванията на Възложителя и европейски и/или национални норми и стандарти, с указания за употреба и етикет съобразно приложимото законодателство. В случаите, когато спецификата на предлаганите препарати го изисква (напр. те са под формата на концентрат), участникът следва текущо да предоставя за своя сметка необходимия брой контейнери за съхранение и използване на работен разтвор и да предостави и монтира необходимите дозиращи устройства, като обезпечи и тяхната техническа поддръжка за срока на изпълнение предмета на поръчката. В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните. Задължително е представянето на мостри – маркирани по начин, който еднозначно показва относимостта им към позицията от Техническото предложение на съответния участник. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца. Адрес за подаване на оферта: Разширение „Запад” на СА ”Д. А. Ценов”, ул. "Емануил Чакъров" №2, в град Свищов – за Офис „Обществени поръчки”. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса, телефон и факс на подателя и предмета на поръчката:„Доставка на почистващи, дезинфекциращи и перилни препарати за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов“.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Максималният брой точки при оценяването на участниците е 100, при използването на показателите: 1. Обща предлагана цена (ОПЦ) - тежест в комплексната оценка 60%, максимум 60 точки; 2. Срок за осъществяване на доставките (СОД) - тежест в комплексната оценка 25%, максимум 25 точки; 3. Организация на работата по изпълнение на предмета на поръчката (ОР) - тежест в комплексната оценка 15%, максимум 15 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
30/04/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Заявление за участие (по образец, Приложение №1). 2. Документи, удостоверяващи правосубектност. 3. Техническо предложение – изготвя се по образеца, Приложение № 2 от настоящата документация, съдържащ техническата спецификация (общото описание и прогнозните количества на почистващите, дезинфекциращите и перилните препарати), изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. Техническо предложение (вкл. Декларация за наличие на възможности и осъществяване на дейност по предмета на поръчката с приложена към нея Обяснителна записка за организацията на работата по изпълнение на предмета на поръчката) се изготвя и представя в отделен запечатан и надписан плик за всяка група препарати, за която се участва. 4. Ценово предложение – предлаганата цена за изпълнение на поръчката се подготвя и представя от участника по образеца, Приложение № 3. Цените следва да бъдат представени в български лева без ДДС. Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията носи единствено Участникът. Ценово предложение се изготвя и представя в отделен запечатан и надписан плик за всяка група препарати, за която се участва. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец, Приложение № 4). При настъпване на промени в декларираните обстоятелства в процеса на провеждане избора на изпълнител, участникът е длъжен да уведоми възложителя в 7 – дневен срок от настъпването им. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец, Приложение № 5). 7. Декларация за наличие на възможности и осъществяване на дейност по предмета на поръчката – по образец, Приложение № 6, с приложена Обяснителна записка (свободен текст и оформление по преценка на участника) за организацията на работата по изпълнение на предмета на поръчката. Декларацията и обяснителната записка се прилагат към Техническото приложение на участника. 8. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители (по образец, Приложение № 7). 9. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат изискуемите по закон документи, вкл. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – подписва се от представляващия подизпълнителя (по образец, Приложение № 8). 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и приемане условията в проекта на договора (Приложение № 9); 11. Административни сведения за участника (Приложение № 10). 12. Декларация по чл. 56, ал.1,т. 6 от ЗОП (по образец, Приложение № 11). Участникът следва да декларира (чрез зачертаване на ненужното) обстоятелствата относно участието или неучастието си като външен експерт по смисъла на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП в изработването на техническите спецификации и/или на методиката за оценка на офертите в документацията на настоящата процедура. 13. Декларация за член на обединение (по образец, Приложение № 12). 14. Проект на Договор (с попълнено наименование на участника, заверен с подпис и печат). 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника – оригинал или заверено копие. При сключване на договора класирания на първо място участник е длъжен да представи: 1. документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и 2. декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
29/04/2015

Документация за участие
Уведомление за отваряне и разглеждане на постъпилите оферти
Протокол №1
Договор от 21.05.2015 г.
Справка за извършени плащания месец юни 2015 (09.07.2015)
Справка за извършени плащания месец юли 2015 (05.08.2015)
Справка за извършени плащания месец септември 2015 (публикуван документ на 12.10.2015)
Справка за извършени плащания месец ноември 2015 (публикуван документ на 09.12.2015)
Справка за извършени плащания месец Февруари 2016 (публикуван документ на 08.03.2016)