„Доставка на канцеларски материали за нуждите на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов”

 

BG-Свищов

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333
Място/места за контакт: Офис Обществени поръчки - сграда Учебен корпус Запад на СА Д. А. Ценов в град Свищов, ул.Емануил Чакъров №2
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg/?page=profile-SA.

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – град Свищов.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30197000

Описание:

Дребно офис оборудване

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Заявяваните количества ще са съгласно текущите нужди на Академията (Техническо предложение) - Приложение №2 и (Ценово предложение) - Приложение №3 към настоящата покана, публикувана в профила на Академията като купувач. Всеки участник има право да представи само една оферта, като не се допуска разделяне на поръчката и представянето на варианти.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
65960 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Приемането на доставките ще се извършва всеки работен ден в периода от 8:30 до 11:00 ч. и от 13:00 до 16:00 часа., франко склад Финансов факултет, ул. Емануил Чакъров №2 и склад на АИ „Ценов“ – ул. Градево № 24 при Стопанска академия „Д.А.Ценов" в град Свищов

NUTS:
BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Посочените количества са ориентировъчни и при неусвояване на пълния обем Академията няма да носи каквато и да е отговорност. Канцеларските материали да бъдат оригинални, нови /нерециклирани/ в оригинална фабрична опаковка, годни за употреба (към момента на осъществяване на доставката) за период не по-малък от 1 година, да бъдат придружени от оригинални инструкции за експлоатация. Опаковките да са с ненарушена цялост и върху опаковката да се съдържа информация за датата на производство и срока на годност. Замяна на канцеларските материали със скрити фабрични дефекти (установени в срока на гаранцията) и/ или повредена опаковка в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа от уведомяването, безвъзмездно на място при СА "Д. А. Ценов". В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните. Задължително е представянето на мостри – маркирани по начин, който еднозначно показва относимостта им към позицията от Техническото предложение на съответния участник. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца. Адрес за подаване на оферта: Разширение „Запад” на СА ”Д. А. Ценов”, ул. "Емануил Чакъров" №2, в град Свищов – за Офис „Обществени поръчки”. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса, телефон и факс на подателя и предмета на поръчката: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов“.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Максималният брой точки при оценяването на участниците е 100, при използването на показателите: 1. Обща предлагана цена (ОПЦ) - тежест в комплексната оценка 60%, максимум 60 точки; 2. Срок за осъществяване на доставките (СОД) - тежест в комплексната оценка 25%, максимум 25 точки; 3. Организация на работата по изпълнение на предмета на поръчката (ОР) - тежест в комплексната оценка 15%, максимум 15 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
16/09/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
При участие се представят следните документи: 1. Заявление за участие (по образец, Приложение №1). Всеки лист, приложен към Заявлението, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка, посочен от участника. 2. Документи, удостоверяващи правосубектност. 3. Техническо предложение – изготвя се по образеца, Приложение № 2 от настоящата документация, съдържащ техническата спецификация (общото описание и прогнозните количества на канцеларските материали), изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 4. Ценово предложение – предлаганата цена за изпълнение на поръчката се подготвя и представя от участника по образеца, Приложение №3. Цените следва да бъдат представени в български лева без ДДС. Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията носи единствено Участникът. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец, Приложение № 4). При настъпване на промени в декларираните обстоятелства в процеса на провеждане избора на изпълнител, участникът е длъжен да уведоми възложителя в 7 – дневен срок от настъпването им. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец, Приложение № 5). 7. Декларация за наличие на възможности и осъществяване на дейност по предмета на поръчката – по образец, Приложение №6, с приложена Обяснителна записка (свободен текст и оформление по преценка на участника) за организацията на работата по изпълнение на предмета на поръчката. Декларацията и обяснителната записка се прилагат към Техническото приложение на участника. 8. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители (по образец, Приложение № 7). 9. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат изискуемите по закон документи, вкл. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – подписва се от представляващия подизпълнителя (по образец, Приложение № 8). 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и приемане условията в проекта на договора (Приложение № 9); 11. Административни сведения за участника (Приложение № 10). 12. Декларация по чл. 56, ал.1,т. 6 от ЗОП (по образец, Приложение № 11). Участникът следва да декларира (чрез зачертаване на ненужното) обстоятелствата относно участието или неучастието си като външен експерт по смисъла на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП в изработването на техническите спецификации и/или на методиката за оценка на офертите в документацията на настоящата процедура. 13. Декларация за член на обединение (по образец, Приложение № 12). 14. Проект на Договор (с попълнено наименование на участника, заверен с подпис и печат). 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника – оригинал или заверено копие. При сключване на договора класирания на първо място участник е длъжен да представи: 1. документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и 2. декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
15/09/2015

 
Документация за участие
Уведомление за отваряне и разглеждане на постъпилите оферти
Протокол №1/23.09.2015 г.
Договор от 06.10.2015 г. (публикуван на 09.10.2015)
Справка за изпълнение на договор месец Х (публикуван документ на 09.11.2015)
Справка за изпълнение на договор месец ХI (публикуван документ на 09.12.2015)
Справка за изпълнение на договор месец ХII (публикуван документ на 07.01.2016)
Справка за изпълнение на договор месец I (публикуван документ на 08.02.2016)
Справка за изпълнение на договор месец II (публикуван документ на 08.03.2016)
Справка за изпълнение на договор месец III (публикуван документ на 06.04.2016)
Справка за изпълнение на договор месец IV (публикуван документ на 09.05.2016)
Справка за изпълнение на договор месец V (публикуван документ на 07.06.2016)
Справка за изпълнение на договор месец VI (публикуван документ на 08.07.2016)
Справка за изпълнение на договор месец VII (публикуван документ на 05.08.2016)
Справка за изпълнение на договор месец IХ (публикуван документ на 06.10.2016)
Справка за изпълнение на договор месец Х (публикуван документ на 19.10.2016)
Информация за приключен договор (Публикуван документ на 24.11.2016 г.)