„Доставка на тонер касети и мастилници за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов“

BG-Свищов

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333
Място/места за контакт: Офис Обществени поръчки - сграда Учебен корпус Запад на СА Д. А. Ценов в град Свищов, ул. Емануил Чакъров №2
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg/?page=profile-SA.

ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на тонер касети и мастилници за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – град Свищов.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30125100

Описание:
Касети с тонер

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Заявяваните количества ще са съгласно текущите нужди на Академията видно от (Техническо предложение)- Приложение №2 и (Ценово предложение) - Приложение №3 към настоящата покана, публикувана в профила на Академията като купувач. Всеки участник има право да представи само една оферта, като не се допуска разделяне на поръчката и представянето на варианти. Заявки ще се подават всеки работен ден от 08:30 до 16:00 ч., по телефон, факс или чрез ел. поща. Доставката е франко склад на Възложителя по заявка в рамките на всеки работен ден в периода от 8:30 до 11:00 ч. и от 13:00 до 16:00 часа.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
65980 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Франко склад Финансов факултет, ул. Емануил Чакъров №2 при Стопанска академия „Д. А. Ценов" в град Свищов

NUTS:
BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Посочените количества са ориентировъчни и при неусвояване на пълния обем Академията няма да носи каквато и да е отговорност. Тонер касетите и мастилниците следва да бъдат оригинални, нови, нерециклирани, неупотребявани, годни за употреба (към момента на осъществяване на доставката) за период не по-малък от 1 година, с ненарушени цялост, функционалност, фабрична опаковка и маркировка (стикер), с качество, съответстващо на стандартите на производителя и приложимите европейски и/или национални норми и стандарти, с указания за употреба и етикет в съответствие с изискванията на приложимото законодателство. Не се допуска замяна с аналогични продукти, извън продуктовата серия на фирмата производител на съответното устройство, за което се отнася консуматива. Тонер касетите и мастилниците задължително трябва да са произведени от фирмата, произвела устройства, за които са предназначени и да имат Сертификат за произход и качество – с превод на български. Доставките ще се осъществяват франко склад Финансов факултет, ул. Емануил Чакъров №2. Замяна на тонер касети и мастилници със скрити фабрични дефекти (установени в срока на гаранцията) и/или повредена опаковка в рамките на 24 часа от уведомяването, безвъзмездно и на място при СА "Д. А. Ценов". В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца. Адрес за подаване на оферта: Разширение „Запад” на СА ”Д. А. Ценов”, ул. "Емануил Чакъров" №2, в град Свищов – за Офис „Обществени поръчки”. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса, телефон и факс на подателя и предмета на поръчката: „Доставка на тонер касети и мастилници за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов“.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Максималният брой точки при оценяването на участниците е 100, при използването на показателите: 1. Обща предлагана цена (ОПЦ) - тежест в комплексната оценка 60%, максимум 60 точки; 2. Срок за осъществяване на доставките (СОД) - тежест в комплексната оценка 25%, максимум 25 точки; 3. Организация на работата по изпълнение на предмета на поръчката (ОР) - тежест в комплексната оценка 15%, максимум 15 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
09/10/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
При участие се представят следните документи: 1. Заявление за участие (по образец, Приложение №1). Всеки лист, приложен към Заявлението, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка, посочен от участника. 2. Документи, удостоверяващи правосубектност. 3. Техническо предложение – изготвя се по образеца, Приложение №2 от настоящата документация, съдържащ техническата спецификация (общото описание и прогнозните количества на тонер касетите и мастилниците), изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 4. Ценово предложение – предлаганата цена за изпълнение на поръчката се подготвя и представя от участника по образеца, Приложение №3. Цените следва да бъдат представени в български лева без ДДС. Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията носи единствено Участникът. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец, Приложение №4). При настъпване на промени в декларираните обстоятелства в процеса на провеждане избора на изпълнител, участникът е длъжен да уведоми възложителя в 7 – дневен срок от настъпването им. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец, Приложение №5). 7. Декларация за наличие на възможности и осъществяване на дейност по предмета на поръчката – по образец, Приложение №6, с приложена Обяснителна записка (свободен текст и оформление по преценка на участника) за организацията на работата по изпълнение на предмета на поръчката. Декларацията и обяснителната записка се прилагат към Техническото приложение на участника. 8. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители (по образец, Приложение №7). 9. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат изискуемите по закон документи, вкл. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – подписва се от представляващия подизпълнителя (по образец, Приложение №8). 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и приемане условията в проекта на договора (Приложение №9); 11. Административни сведения за участника (Приложение №10). 12. Декларация по чл. 56, ал.1,т. 6 от ЗОП (по образец, Приложение №11). 13. Декларация за член на обединение (по образец, Приложение №12). 14. Проект на Договор (с попълнено наименование на участника, заверен с подпис и печат). 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника – оригинал или заверено копие. При сключване на договора класирания на първо място участник е длъжен да представи: 1. документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и 2. декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
08/10/2015


Документация за участие
Писмени разяснения на поставен въпрос (на основание чл. 29, ал. 1 от ЗОП)
Уведомление за отваряне и разглеждане на постъпилите оферти
Протокол №1/14.10.2015 г. (публикуван на 22.10.2015 г.)