„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов, разделен в следните обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”; Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии; Обособена позиция №3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП ”

 

BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП

Настоящата оферта е регистрирана в АОП под номер - 9056972

Номер на обявата
 08.00-О4
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
29.09.2016 г. 

Възложител

  
Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=1600&vid=1.


Обект на поръчката
Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката
69950 лв. без ДДС


Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“ разделен в следните обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”; Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии; Обособена позиция №3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”


Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30199000, 39292400, 30197210, 30237130, 30237200, 30237400, 30237300, 30234000, 30237250, 31411000, 31422000

Описание:
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Компютърни карти (платки)
Компютърни аксесоари
Принадлежности за въвеждане на данни
Компютърни принадлежности
Носители за съхраняване на информация
Почистващи принадлежности за компютри
Алкални батерии
Групи от батерии

Срок за получаване на офертите
10/10/2016 , 12:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

 
Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Изисквания при попълване на офертата: Лично състояние. Критерии за подбор 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата /образец №1/; 2. Административни сведения за участника /образец №2/; 3. Пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в обществената поръчка; 4. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /образец №3/; 5. Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП /образец №4/; 6. Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП /образец №5/; 7. Декларация по чл. 55, ал. 1, т. 1 и 4 от ЗОП /образец №6/; 8. Списък–декларация за доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника за последните три години, считано от датата на подаване на офертата /образец №7/; 9. Декларация за обстоятелствата по чл. 12 от ЗОП /за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение/ – /образец №8/; Техническо предложение 1. Техническо предложение /образец №9/; 2. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд /образец №10/; 3. Декларация за приемане клаузите на проекто-договора /образец №11/. Запечатан, непрозрачен плик с надпис: „ПРЕДЛОЖЕНИ ЦЕНОВИ ПАРАМЕТРИ” 1. Ценово предложение /образец №12/. Важно! Техническото предложение и Предложените ценови параметри от офертата се представят за всяка една обособена позиция, за която се участва. Всички стоки се доставят в подходяща транспортна опаковка, така че да е осигурена защитата им от външно влияние и повреди по време на транспортирането им. Стоките се доставят с транспорт на изпълнителя, като всички разходи се включват в единичната им цена. Стоките трябва да са придружени с необходимите документи за произход и качество, като при проблеми с качеството, установени от възложителя, изпълнителят поема разходите за подмяна на некачествената стока. Доставката на стоките се удостоверява с подписан приемно-предавателен протокол. На основание чл.12, ал.7 от ЗОП оферти за обособена позиция №3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” могат да подават и други заинтересовани лица, освен тези, за които обособената позиция е запазена, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение.

Дата на изпращане на настоящата информация
29/09/2016  (дд/мм/гггг)

 
Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (Публикуван документ на 29.09.2016 г.)
Документация за участие (Публикувана на 29.09.2016 г.)
Протокол №1/11.10.2016 г. за разглеждане и оценка на офертите в обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на чл. 187, ал. 1 от ЗОП (Публикуван документ на 27.10.2016 г.)
Справка за внесена гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О2/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 09.11.2016 г.)
Справка за внесена гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О3/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 09.11.2016 г.)
Справка за внесена гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О4/09.11.2016 г. за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов " Дартек" ООД (Публикуван документ на 09.11.2016 г.)
Договор №О2/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 09.11.2016 г.)
Договор №О3/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 09.11.2016 г.)
Договор №О4/09.11.2016 г. за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов " Дартек" ООД (Публикуван документ на 10.11.2016 г.)
Справка за за извършено плащане на предоставени мостри по Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии” СТЕМО ООД (Публикуван документ на 14.11.2016 г.)
Справка за за извършено плащане на предоставени мостри по Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии” Дартек ООД (Публикуван документ на 18.11.2016 г.)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Ноември 2016 г. (публикуван документ на 07.12.2016)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Ноември 2016 г. (публикуван документ на 07.12.2016)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Декември 2016 г. (публикуван документ на 10.01.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Декември 2016 г. (публикуван документ на 10.01.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Януари 2017 г. (публикуван документ на 07.02.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Януари 2017 г. (публикуван документ на 07.02.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Февруари 2017 г. (публикуван документ на 09.03.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Февруари 2017 г. (публикуван документ на 09.03.2017)
Справка (корекция) за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Март 2017 г. (публикуван документ на 09.03.2017)
Справка (корекция) за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Март 2017 г. (публикуван документ на 09.03.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Март 2017 г. (публикуван документ на 07.04.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Март 2017 г. (публикуван документ на 07.04.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О4/09.11.2016 г. за месец Март 2017 г. (публикуван документ на 07.04.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Април 2017 г. (публикуван документ на 09.05.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Май 2017 г. (публикуван документ на 08.06.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Май 2017 г. (публикуван документ на 08.06.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О4/09.11.2016 г. за месец Май 2017 г. (публикуван документ на 08.06.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Юни 2017 г. (публикуван документ на 06.07.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Юли 2017 г. (публикуван документ на 03.08.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Юли 2017 г. (публикуван документ на 03.08.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О4/09.11.2016 г. за месец Юли 2017 г. (публикуван документ на 03.08.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Август 2017 г. (публикуван документ на 05.09.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Октомври 2017 г. (публикуван документ на 09.11.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. за месец Октомври 2017 г. (публикуван документ на 09.11.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. за месец Ноември 2017 г. (публикуван документ на 23.11.2017)
Справка за извършени плащания за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О4/09.11.2016 г. за месец Ноември 2017 г. (публикуван документ на 23.11.2017)
Справка за изплатените суми за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О2/03.11.2016 г. "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 23.11.2017)
Справка за изплатените суми за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О3/03.11.2016 г. "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 23.11.2017)
Справка за изплатените суми за за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов по Договор О4/09.11.2016 г. "Дартек" ООД (Публикуван документ на 23.11.2017)
Справка за извършени действия по освобождаване на гаранция за добро изпълнение след приключване на Договор №О2/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 24.11.2017 г.)
Справка за извършени действия по освобождаване на гаранция за добро изпълнение след приключване на Договор №О3/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 24.11.2017 г.)
Справка за извършени действия по освобождаване на гаранция за добро изпълнение след приключване на Договор №О4/09.11.2016 г. за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов " Дартек" ООД ЕООД (Публикуван документ на 24.11.2017 г.)
Информация за приключване на Договор №О2/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 24.11.2017 г.)
Информация за приключване на Договор №О3/03.11.2016 г. за периодични доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов "Транс Ко 04" ЕООД (Публикуван документ на 24.11.2017 г.)
Информация за приключване на Договор №О4/09.11.2016 г. за периодични доставки на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии за нуждите на СА „Д. А. Ценов” град Свищов " Дартек" ООД ЕООД (Публикуван документ на 24.11.2017 г.)