Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект „BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.

 

BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Настоящата оферта е регистрирана в АОП под номер - 9066367


Номер на обявата
 08.00-О1
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
18.07.2017 г. 

Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=2662&vid=1.


Обект на поръчката
Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката
7204.75 лв. без ДДС


Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове"


Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30199000, 39292400, 30197210, 30237300, 30237400, 30234000, 42991100

Описание:
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Компютърни принадлежности
Принадлежности за въвеждане на данни
Носители за съхраняване на информация
Машини за подвързване

Срок за получаване на офертите
26/07/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)


Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове

Друга информация
Изисквания към офертата: 1. При изготвяне на офертата си всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия; 2. Представянето на оферта задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в документацията, при спазване на ЗОП; 3. До изтичането на срока за подаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си; 4. Всеки участник може да представи само една оферта. 5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да е подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта; 6. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение; 7. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; 8. Офертата се представя на български език в запечатана, непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител–лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя. Върху опаковката участникът посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон/факс/, е-mail адрес и наименованието на поръчката. Офертата трябва да съдържа: 1. Оферта за участие – образец №1; 2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника – образец №2; 3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението); 4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; 5. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №3; 6. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №4; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя; 8. Списък-декларация на доставките – образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки; 9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 10. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – образец №7; 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката –образец №8; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №9, ако е приложимо; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №10; 14. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането – образец №11. Изисквания към документите: 1.Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2.Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. Дата и час на отваряне на офертите - 27.07.2017 г. 13:00 h. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.


Дата на изпращане на настоящата информация
18/07/2017  (дд/мм/гггг)

 
Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП - след публикуване в АОП ID 9066367 (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Документация за участие (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Договор - проект (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 1 Оферта (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 2 Опис (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 3 Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липса на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 4 Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липса на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 3 - 5 от ЗОП (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 5 Техническо предложение (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 6 Списък-декларация (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 7 Декларация по чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „в“ от ППЗОП (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 8 Ценово предложение (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 9 Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 10 Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Образец 11 Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП (Публикуван документ на 18.07.2017 г.)
Протокол №1/27.07.2017 г. за разглеждане и оценка на офертите в обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на чл. 187, ал. 1 от ЗОП (Публикуван документ на 31.07.2017 г.)
Договор №О3/16.08.2017 г. за „Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове" "МУЛТИКО 92" ООД град София (Публикуван документ на 17.08.2017 г.)
Справка за внесена гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О3/16.08.2017 г. за „Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове" "МУЛТИКО 92" ООД град София (Публикуван документ на 17.08.2017 г.)
Справка за извършено плащане по изпълнение на Договор №О3/16.08.2017 г. за „Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове" "МУЛТИКО 92" ООД град София (Публикуван документ на 01.09.2017 г.)
Справка за извършени действия по освобождаване на гаранция след изпълнение на Договор №О3/16.08.2017 г. за „Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове" "МУЛТИКО 92" ООД град София (Публикуван документ 01.09.2017 г.)
Информация за приключване на Договор №О3/16.08.2017 г. за „Доставка на канцеларски материали, оптични носители и флаш памет“ по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове" "МУЛТИКО 92" ООД град София (Публикуван документ на 01.09.2017)