„Доставка на компютърна, комуникационна, мултимедийна и периферна техника за нуждите СА „Д. А. Ценов” в град Свищов“

Информация за преписката публикувана в РОП на 30.08.2017 г.
Номер на поръчката: 00202-2017-0005

Решение за откриване на процедура (ЗОП) №05/28.08.2017 г. с подпис и печат (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Решение за откриване на процедура (ЗОП) №05/28.08.2017 г. след публикуване в АОП ID 802624 (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Обявление за поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП - (импортиран документ на 28.08.2017 г. и получен временен референтен номер 20170828-005188 (17-357927-001) (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Обявление за поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП - след публикуване в АОП ID 802623 регистриран документ на 30.08.2017 г. (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Документация за участие в pdf (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Документация за участие в World (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Проект на договор (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)
Образци на документи (Публикуван документ на 30.08.2017 г.)

Разяснение на постъпило писмено запитване (Публикуван документ на 07.09.2017 г.)
Разяснение на постъпило писмено запитване (Публикуван документ на 12.09.2017 г.)
Разяснение на постъпило писмено запитване (Публикуван документ на 21.09.2017 г.)
Разяснение на постъпило писмено запитване (Публикуван документ на 25.09.2017 г.)
Разяснение на постъпило писмено запитване (Публикуван документ на 27.09.2017 г.)

Протокол №1/09.10.2017 г. за работата на комисията - приключен на 17.10.2017 г. (Публикуван документ на 18.10.2017 г.)
Протокол №2/27.10.2017 г. за работата на комисията - приключен на 06.11.2017 г. (Публикуван документ на 06.11.2017 г.)
Уведомление за дата, час и място на отваряне на пликовете "Предлагани ценови параметри" (Публикуван документ на 06.11.2017 г.)
Протокол №3/13.11.2017 г. за работата на комисията - приключен на 20.11.2017 г. (Публикуван документ на 21.11.2017 г.)
Доклад за работата на комисията и приложен Протокол №1/09.10.2017 г.; Протокол №2/27.10.2017 г. и Протокол №3/13.11.2017 г. (Публикуван документ на 21.11.2017 г.)
Решение №203/21.11.2017 г. за определяне на изпълнител на обществена поръчка и прекратяване на обособена позиция №18 (Публикуван документ на 21.11.2017 г.)
Обявление за възложена поръчка - Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП и временен референтен номер 20171206-005223 (17-706972-001) (Публикуван документ на 08.12.2017 г.)
Обявление за възложена поръчка - Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП след публикуване в АОП ID 818351 (Публикуван документ на 08.12.2017 г.)
Решение №205/19.12.2017 г. за изменение на влязло в сила решение в частта за определяне на изпълнител на обществената поръчка (Публикуван документ на 19.12.2017 г.)


Справки за преведена сума за гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №15/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 1” и Договор №21/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 2”, издадена банкова гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №16/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 2”; Договор №17/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 3; Договор №18/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 4”; Договор №19/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип All-In-One”; Договор №20/18.12.2017 г. за „Доставка на сървър за разширение на виртуална среда” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №15/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 1” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №16/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 2” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №17/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 3 – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №18/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 4” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №19/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип All-In-One” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №20/18.12.2017 г. за „Доставка на сървър за разширение на виртуална среда” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №21/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 2” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)


Справка за преведена сума за гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №22/18.12.2017 г. за „Доставка на документни скенери” – ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №22/18.12.2017 г. за „Доставка на документни скенери” – ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)


Справки издадена банкова гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №23/18.12.2017 г. за „Доставка на монитори”; Договор №24/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатор – тип 1”; Договор №25/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 2”; Договор №26/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 3”; Договор №27/18.12.2017 г. за „Доставка на принт – сървъри, Wi-Fi модули, UPS – СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №23/18.12.2017 г. за „Доставка на монитори” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №24/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатор – тип 1” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №25/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 2” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №26/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 3” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №27/18.12.2017 г. за „Доставка на принт – сървъри, Wi-Fi модули, UPS – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)


Справки за преведена сума за гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №28/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилни компютри – тип 1”; Договор №29/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 3”; Договор №30/18.12.2017 г. за „Доставка на интерактивни проектори”; Договор №31/18.12.2017 г. за „Доставка на мултимедийни проектори – тип 2” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №28/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилни компютри – тип 1” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №29/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 3” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №30/18.12.2017 г. за „Доставка на интерактивни проектори” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Договор №31/18.12.2017 г. за „Доставка на мултимедийни проектори – тип 2” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)


Обявление за възложена поръчка - Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП и временен референтен номер VRN 20171220-006066 (17-732575-001) (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)
Обявление за възложена поръчка - Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП след публикуване в АОП на 22.12.2017 г. ID 820926 (Публикуван документ на 22.12.2017 г.)


Справка за изпълнение на Договор №15/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 1” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 10.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №15/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 1” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 10.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №15/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 1” – Контракс АД град София - ID 823617 (Публикуван документ на 10.01.2018)


Справка за изпълнение на Договор №22/18.12.2017 г. за „Доставка на документни скенери” – ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД град София (Публикуван документ на 10.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №22/18.12.2017 г. за „Доставка на документни скенери” – ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 10.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №22/18.12.2017 г. за „Доставка на документни скенери” – ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД град София - ID 823622 (Публикуван документ на 10.01.2018)


Справка за изпълнение на Договор №23/18.12.2017 г. за „Доставка на монитори” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 10.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №23/18.12.2017 г. за „Доставка на монитори” – СТЕМО ООД град Габрово - подпис и печат (Публикуван документ на 10.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №23/18.12.2017 г. за „Доставка на монитори” – СТЕМО ООД град Габрово - ID 823623 (Публикуван документ на 10.01.2018)


Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №15/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 1” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 11.01.2018 г.)
Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №22/18.12.2017 г. за „Доставка на документни скенери” – ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД град София (Публикуван документ на 11.01.2018 г.)
Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №23/18.12.2017 г. за „Доставка на монитори” – СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 11.01.2018 г.)


Решение №206/15.01.2018 г. за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на компютърна, комуникационна, мултимедийна и периферна техника за нуждите СА „Д. А. Ценов” в град Свищов“, по обособена позиция №11 "Мултимедийни проектори - тип 1" (Публикуван документ на 15.01.2018 г.)


Справка за изпълнение на Договор №24/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатор – тип 1” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 23.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №24/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатор – тип 1” – СТЕМО ООД град Габрово - подпис и печат (Публикуван документ на 23.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №24/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатор – тип 1” – СТЕМО ООД град Габрово - ID 825845 (Публикуван документ на 23.01.2018)
Справка за изпълнение на Договор №26/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 3” – СТЕМО ООД град Габрово (Публикуван документ на 23.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №26/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 3” – СТЕМО ООД град Габрово - подпис и печат (Публикуван документ на 23.01.2018)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №26/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 3” – СТЕМО ООД град Габрово - ID 825848 (Публикуван документ на 23.01.2018


Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №24/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатор – тип 1” – СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 24.01.2018 г.)
Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №26/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 3” – СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 24.01.2018 г.)


Справка за изпълнение на Договор №16/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 2” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №16/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 2” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №16/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 2” – Контракс АД град София - ID 827293 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №17/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 3” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №17/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 3” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №17/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 3” – Контракс АД град София - ID 827297 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №18/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 4” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №18/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 4” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №18/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 4” – Контракс АД град София - ID 827302 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)

 


Справка за изпълнение на Договор №25/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 2” – СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №25/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 2” – СТЕМО” ООД град Габрово - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №25/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 2” – СТЕМО” ООД град Габрово - ID 827312 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)


Справка за изпълнение на Договор №28/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилни компютри – тип 1” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №28/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилни компютри – тип 1” – СИЕНСИС АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №28/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилни компютри – тип 1” – СИЕНСИС АД град София - ID 827317 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №29/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 3” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №29/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 3” – СИЕНСИС АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №29/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 3” – СИЕНСИС АД град София - ID 827321 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №30/18.12.2017 г. за „Доставка на интерактивни проектори” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №30/18.12.2017 г. за „Доставка на интерактивни проектори” – СИЕНСИС АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №30/18.12.2017 г. за „Доставка на интерактивни проектори” – СИЕНСИС АД град София - ID 827323 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №31/18.12.2017 г. за „Доставка на мултимедийни проектори – тип 2” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №31/18.12.2017 г. за „Доставка на мултимедийни проектори – тип 2” – СИЕНСИС АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №31/18.12.2017 г. за „Доставка на мултимедийни проектори – тип 2” – СИЕНСИС АД град София - ID 827325 (Публикуван документ на 30.01.2018 г.)


Обявление за възложена поръчка - Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП и временен референтен номер 20180130-005245 (18-046240-001) (Публикуван документ на 01.02.2018 г.)
Обявление за възложена поръчка - Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка Директива 2014/24/ЕС/ЗОП след публикуване в АОП ID 827282 (Публикуван документ на 01.02.2018 г.)


Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №28/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилни компютри – тип 1” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 01.02.2018 г.)
Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №29/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 3” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 01.02.2018 г.)
Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №30/18.12.2017 г. за „Доставка на интерактивни проектори” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 01.02.2018 г.)
Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №31/18.12.2017 г. за „Доставка на мултимедийни проектори – тип 2” – СИЕНСИС АД град София (Публикуван документ на 01.02.2018 г.)


Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №25/18.12.2017 г. за „Доставка на комутатори – тип 2” – СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 05.02.2018 г.)


Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №16/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 2” – „КОНТРАКС” АД град София (Публикуван документ на 06.02.2018 г.)
Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №17/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 3” – „КОНТРАКС” АД град София (Публикуван документ на 06.02.2018 г.)
Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №18/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип 4” – „КОНТРАКС” АД град София (Публикуван документ на 06.02.2018 г.)


Справка за изпълнение на Договор №19/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип All-In-One” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №19/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип All-In-One” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №19/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип All-In-One” – Контракс АД град София - ID 828934 (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №20/18.12.2017 г. за „Доставка на сървър за разширение на виртуална среда базирана на vShpere 6.5” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №20/18.12.2017 г. за „Доставка на сървър за разширение на виртуална среда базирана на vShpere 6.5” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №20/18.12.2017 г. за „Доставка на сървър за разширение на виртуална среда базирана на vShpere 6.5” – Контракс АД град София - ID 828937 (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)


Справка за изпълнение на Договор №21/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 2” – Контракс АД град София (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №21/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 2” – Контракс АД град София - подпис и печат (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №21/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 2” – Контракс АД град София - ID 828941 (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Справка за изпълнение на Договор №27/18.12.2017 г. за „Доставка на принт сървър –, Wi Fi модули, UPS” – Стемо ООД град Габрово (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №27/18.12.2017 г. за „Доставка на принт сървър –, Wi Fi модули, UPS” – Стемо ООД град Габрово - подпис и печат (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка Договор №27/18.12.2017 г. за „Доставка на принт сървър –, Wi Fi модули, UPS” – Стемо ООД град Габрово - ID 828942 (Публикуван документ на 09.02.2018 г.)


Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №19/18.12.2017 г. за „Доставка на настолни компютри – тип All-In-One” – „КОНТРАКС” АД град София (Публикуван документ на 12.02.2018 г.)
Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №20/18.12.2017 г. за „Доставка на сървър за разширение на виртуална среда базирана на vShpere 6.5” – „КОНТРАКС” АД град София (Публикуван документ на 12.02.2018 г.)
Справка за върната парична сума внесена, като гаранция след приключване на Договор №21/18.12.2017 г. за „Доставка на мобилен компютър – тип 2” – „КОНТРАКС” АД град София (Публикуван документ на 12.02.2018 г.)
Справка за върната банкова гаранция след приключване на Договор №27/18.12.2017 г. за „Доставка на принт сървър –, Wi Fi модули, UPS” – Стемо ООД град Габрово (Публикуван документ на 12.02.2018 г.)