"Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов"

Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”;
Обособена позиция №2: „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии”;
Обособена позиция №3: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”

 

 BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП

Настоящата оферта е регистрирана в АОП под номер - 9069472


Номер на обявата
08.00-О4
 
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
20.10.2017 г. 

Възложител

  
Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Росица Петкова, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=2699&vid=1.


Обект на поръчката
Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката
62780 лв. без ДДС

Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“ в 3 три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника” за 38500 лв.; Обособена позиция №2: „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии” за 21280 лв., Обособена позиция №3: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” за 3000 лв.


Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30199000, 39292400, 30197210, 30237130, 30237200, 30237400, 30237300, 30234000, 30237250, 31411000, 31422000

Описание:
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Компютърни карти (платки)
Компютърни аксесоари
Принадлежности за въвеждане на данни
Компютърни принадлежности
Носители за съхраняване на информация
Почистващи принадлежности за компютри
Алкални батерии
Групи от батерии

Срок за получаване на офертите
31/10/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)


Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация
Офертата трябва да съдържа: 1. Оферта за участие–образец №1; 2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника–образец №2; 3. При участници обединения–документ (договор/споразумение за създаване на обединението); 4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 5. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП–образец №3; 6. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП–образец №4; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката–образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя за съответната обособена позиция, за която се участва ; 8. Списък-декларация на доставките-образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки; 9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 10. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор–образец №7; 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – за съответната обособена позиция, за която се участва-образец №8; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител–образец №9, ако е приложимо; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици–образец №10; 14. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането–образец №11; 15. Документи, които доказват съответствие с изискванията за техническите възможности на участника; 16. Опис на представените мостри; 17. Декларация за обстоятелствата по чл.12 от ЗОП /за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение/–образец №12. Изисквания към документите: 1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в гр. Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Дата и час на отварянe на офертите 02.11.2017 г. 13:00 ч Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Възложителят не се задължава да достигне пълния размер на сумата по договора. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС. Специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да подадат оферти за участие в обособена позиция №3, които оферти ще бъдат разглеждани с приоритет.


Дата на изпращане на настоящата информация
20/10/2017  (дд/мм/гггг)

 


 BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП

Настоящата оферта е регистрирана в АОП под номер - 9069860
 
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата
08.00-О4
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
20.10.2017 г. 

Възложител

  
Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Росица Петкова, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=2699&vid=1.


Обект на поръчката
Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката
62780 лв. без ДДС


Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“ в 3 три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника” за 38500 лв.; Обособена позиция №2: „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии” за 21280 лв., Обособена позиция №3: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” за 3000 лв.


Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30199000, 39292400, 30197210, 30237130, 30237200, 30237400, 30237300, 30234000, 30237250, 31411000, 31422000

Описание:
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Компютърни карти (платки)
Компютърни аксесоари
Принадлежности за въвеждане на данни
Компютърни принадлежности
Носители за съхраняване на информация
Почистващи принадлежности за компютри
Алкални батерии
Групи от батерии

Срок за получаване на офертите
06/11/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)


Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация
На основание чл. 186 и чл. 188, ал. 2 от ЗОП е удължен първоначалния срок за подаване на оферти, съгласно Раздел III от настоящата информация. Отварянето на офертите ще бъде на 07.11.2017 г. в 13:00 часа в Офис „Обществени поръчки” - Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2. При отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците, съгласно чл. 97, ал. 3 ППЗОП.


Дата на изпращане на настоящата информация
31/10/2017  (дд/мм/гггг)

 

Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (Публикуван документ на 20.10.2017 г.)
Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП ID 9069472 (Публикуван документ на 20.10.2017 г.)
Документация за участие (Публикуван документ на 20.10.2017 г.)
Образци на документи (Публикуван документ 20.10.2017 г.)
Договор - проект (Публикуван документ на 20.10.2017 г.)
Заповед №1066/31.10.2017 г. за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти (Публикуван документ на 31.10.2017 г. 17:14)
Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти (Публикуван документ на 31.10.2017 г. 17:17 h.)
Протокол №1/07.11.2017 г. за работата на комисията (Публикуван документ на 07.11.2017 г.)
Съобщение по чл. 193 по ЗОП (Публикуван документ на 07.11.2017 г.)