„Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“
Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”;
Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
BG-Свищов
Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Възложител
BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Росица Петкова, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=2708&vid=1.
Обект на поръчката
Доставки
Обща прогнозна стойност на поръчката
41500 лв. без ДДС
Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“ в две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”; Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30199000, 39292400, 30197210, 30237250
Описание:
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Почистващи принадлежности за компютри
Срок за получаване на офертите
18/12/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
Друга информация
Офертата трябва да съдържа: 1. Оферта за участие–образец №1; 2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника–образец №2; 3. При участници обединения–документ (договор/споразумение за създаване на обединението); 4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 5. Декларация по чл.97, ал.5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП–образец №3; 6. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП–образец №4; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката–образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя за съответната обособена позиция, за която се участва ; 8. Списък-декларация на доставките-образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки; 9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 10. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор–образец №7; 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – за съответната обособена позиция, за която се участва-образец №8; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител–образец №9, ако е приложимо; 13. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици–образец №10; 14. Декларация по чл.101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането–образец №11; 15. Документи, доказващи съответствие с изискванията за техническите възможности на участника-брошури, каталози и/или еквивалентни документи; 16. Декларация за обстоятелствата по чл.12 от ЗОП /за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение/–образец №12. Изисквания към документите: 1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в гр. Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Дата и час на отварянe на офертите 19.12.2017 г. 13:00 ч. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител,в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Възложителят не се задължава да достигне пълния размер на сумата по договора. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС. Специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да подадат оферти за участие в обособена позиция №2, които оферти ще бъдат разглеждани с приоритет.
Дата на изпращане на настоящата информация
08/12/2017 (дд/мм/гггг)
Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (Публикуван документ на 08.12.2017 г.)
Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП ID 9071317 (Публикуван документ на 08.12.2017 г.)
Документация за участие (Публикуван документ на 08.12.2017 г.)
Образци на документи (Публикувани 08.12.2017 г.)
Договор - проект (Публикуван документ на 08.12.2017 г.)
Протокол №1/19.12.2017 г. за работата на комисията - приключен на 10.01.2018 г. (Публикуван документ на 10.01.2018 г.)
Справка за внесена парична сума по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О1/22.01.2018 г. „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника“ (Публикуван документ на 23.01.2018 г.)
Справка за внесена парична сума по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О2/22.01.2018 г. „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ (Публикуван документ на 23.01.2018 г.)
Договор №О1/22.01.2018 г. за „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника“ изпълнител „Веселин Балев” ЕООД (Публикуван документ на 23.01.2018 г.)
Договор №О2/22.01.2018 г. за „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ изпълнител „Веселин Балев” ЕООД (Публикуван документ на 23.01.2018 г.)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Февруари 2018 г. (публикуван документ на 06.03.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Февруари 2018 г. (публикуван документ на 06.03.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Март 2018 г. (публикуван документ на 04.04.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Март 2018 г. (публикуван документ на 04.04.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Април 2018 г. (публикуван документ на 04.05.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Май 2018 г. (публикуван документ на 08.06.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Юни 2018 г. (публикуван документ на 06.07.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Юни 2018 г. (публикуван документ на 06.07.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Юли 2018 г. (публикуван документ на 07.09.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Юли 2018 г. (публикуван документ на 07.09.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Септември 2018 г. (публикуван документ на 09.10.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Септември 2018 г. (публикуван документ на 09.10.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Октомври 2018 г. (публикуван документ на 08.11.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Ноември 2018 г. (публикуван документ на 06.12.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Ноември 2018 г. (публикуван документ на 06.12.2018)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника по Договор О1/22.01.2018 г. за месец Декември 2018 г. (публикуван документ на 16.01.2019)
Справка за извършени плащания за доставки на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП по Договор О2/22.01.2018 г. за месец Декември 2018 г. (публикуван документ на 16.01.2019)
Информация за приключване на Договор №О1/22.01.2018 г. за „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника“ изпълнител „Веселин Балев” ЕООД (Публикуван документ на 23.01.2019 г.)
Информация за приключване на Договор №О2/22.01.2018 г. за „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ изпълнител „Веселин Балев” ЕООД (Публикуван документ на 23.01.2019 г.)