„Доставка на тонер касети за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д. А. Ценов” гр. Свищов”
BG-Свищов
Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
29.01.2018 г.
Възложител
BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Росица Петкова, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=2709&vid=1.
Обект на поръчката
Доставки
Обща прогнозна стойност на поръчката
62500 лв. без ДДС
Предмет на поръчката
„Доставка на тонер касети за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д.А.Ценов” гр. Свищов”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30125100
Описание:
Касети с тонер
Срок за получаване на офертите
07/02/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Друга информация
Офертата трябва да съдържа:1. Оферта за участие – образец №1; 2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника – образец №2; 3. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 4. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №3; 5. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №4; 6. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя; 7. Списък-декларация на доставките – образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки. 8. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. 9. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – образец №7; 10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – образец №8; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №9, ако е приложимо; 12. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №10; 13. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането – образец №11. Критерият за оценка на офертите е „икономически най-изгодна оферта“ с показател „най-ниска цена”, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Изисквания към документите: 1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Дата и час на отварянe на офертите 08.02.2018 г. 13:30 ч. в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Възложителят не се задължава да достигне пълния размер на сумата по договора. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.
Дата на изпращане на настоящата информация
29/01/2018 (дд/мм/гггг)
Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (Публикуван документ на 29.01.2018 г.)
Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП ID 9072528 (Публикуван документ на 29.01.2018 г.)
Документация за участие (Публикуван документ на 29.01.2018 г.)
Образци на документи (Публикуван документ 29.01.2018 г.)
Ценово предложение (Публикуван документ на 29.01.2018 г.)
Проект на договор (Публикуван документ на 29.01.2018 г.)
Протокол №1/08.02.2018 г. за работата на комисията - приключен на 21.02.2018 г. (Публикуван документ на 22.02.2018 г.)
Справка издадена банкова гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О3/09.03.2018 г. за „Доставка на тонер касети за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ гр. Свищов” „СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 12.03.2018 г.)
Договор №О3/09.03.2018 г. за „Доставка на тонер касети за принтери и копирни машини за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ гр. Свищов” „СТЕМО” ООД град Габрово (Публикуван документ на 12.03.2018 г.)
Справка за извършени плащания за доставка на тонер касети за принтери и копирни машини по Договор О3/09.03.2018 г. за месец Април 2018 г. (публикуван документ на 04.05.2018)
Справка за извършени плащания за доставка на тонер касети за принтери и копирни машини по Договор О3/09.03.2018 г. за месец Юни 2018 г. (публикуван документ на 07.09.2018)
Справка за извършени плащания за доставка на тонер касети за принтери и копирни машини по Договор О3/09.03.2018 г. за месец Октомври 2018 г. (публикуван документ на 08.11.2018)
Справка за извършени плащания за доставка на тонер касети за принтери и копирни машини по Договор О3/09.03.2018 г. за месец Ноември 2018 г. (публикуван документ на 06.12.2018)
Справка за извършени плащания за доставка на тонер касети за принтери и копирни машини по Договор О3/09.03.2018 г. за месец Юни-Декември 2018 г. (публикуван документ на 12.03.2019
Справка за извършени плащания за доставка на тонер касети за принтери и копирни машини по Договор О3/09.03.2018 г. за месец Януари 2019 г. (публикуван документ на 12.03.2019