„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“

в три обособени позиции:

Обособена позиция №1 Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”;

Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии”;

Обособена позиция №3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т. 1 от ЗОП”.

 Настоящата оферта е регистрирана в АОП под номер - 9094032

G-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



 Номер на обявата

08.00-О6

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.uni-svishtov.bg/bg/client-profile/konkursi-po-zop/oferti-i-obyavi/2736.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

52000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“ в три обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”; Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии”; Обособена позиция №3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30199000, 39292400, 30197210, 30237130, 30237200, 30237400, 30237300, 30234000, 30237250, 31411000, 31422000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Компютърни карти (платки)
Компютърни аксесоари
Принадлежности за въвеждане на данни
Компютърни принадлежности
Носители за съхраняване на информация
Почистващи принадлежности за компютри
Алкални батерии
Групи от батерии

 


Срок за получаване на офертите

20/11/2019 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата трябва да съдържа: 1. Административни сведения за участника – образец №1; 2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника – образец №2; 3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението); 4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 5. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №3; 6. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №4; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя за съответната обособена позиция, за която се участва; 8. Списък-декларация на доставките – образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки; 9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 10. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – образец №7; 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – за съответната обособена позиция, за която се участва – образец №8;12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №9, ако е приложимо;13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №10; 14. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането – образец №11; 15. Документи, които доказват съответствие с изискванията за техническите възможности на участника –каталози и/или еквивалентни; 16. Декларация за обстоятелствата по чл.12 от ЗОП / за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение/ – образец №12. Изисквания към документите: 1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Дата и час на отваряне офертите 21.11.2019 г. 13:30 ч. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Възложителят не се задължава да достигне пълния размер на сумата по договора. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС. Специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да подадат оферти за участие в обособена позиция №3, които оферти ще бъдат разглеждани с приоритет.

Дата на изпращане на настоящата информация

30/10/2019  (дд/мм/гггг)

 Настоящата оферта е регистрирана в АОП под номер - 9094675

BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


 
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

08.00-О6

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.uni-svishtov.bg/bg/client-profile/konkursi-po-zop/oferti-i-obyavi/2736.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

52000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, средства за почистване на компютърна и офис техника, компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии, за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ град Свищов“ в три обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника”; Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии”; Обособена позиция №3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30199000, 39292400, 30197210, 30237130, 30237200, 30237400, 30237300, 30234000, 30237250, 31411000, 31422000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пособия за писане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Компютърни карти (платки)
Компютърни аксесоари
Принадлежности за въвеждане на данни
Компютърни принадлежности
Носители за съхраняване на информация
Почистващи принадлежности за компютри
Алкални батерии
Групи от батерии

 


Срок за получаване на офертите

27/11/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

На основание чл. 186 и чл. 188, ал. 2 от ЗОП е удължен първоначалния срок за подаване на оферти за: Обособена позиция №2 „Доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии”, до 27.11.2019 г. 17:00 часа. Отварянето на офертите ще бъде на 28.11.2019 г. в 13:30 часа в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2. При отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците, съгласно чл. 97, ал. 3 ППЗОП.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/11/2019  (дд/мм/гггг)


Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (Публикуван документ на 30.10.2019 г.)
Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП ID 9094032 (Публикуван документ на 30.10.2019 г.)
Документация (указание) за участие (Публикуван документ на 30.10.2019 г.)
Образци на документи (Публикувани 30.10.2019 г.)
Проект на договор (Публикуван документ на 30.10.2019 г.)
Техническо предложение (Публикуван документ на 30.10.2019 г.)
Ценово предложение (Публикуван документ на 30.10.2019 г.)
Заповед №1074/20.11.2019 г. за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти (Публикуван документ на 20.11.2019 г.)
Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти (Публикуван документ на 20.11.2019 г.)
Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти след публикуване в АОП ID 9094675 (Публикуван документ на 20.11.2019 г.)
Съобщение за работата на комисията назначена със Заповед №1109/28.11.2019 г. за разглеждане и оценка на получените оферти (Публикуван документ на 20.12.2019 г.)

 
Протокол №1/28.11.2019 г. за работата на комисията – приключен на 27.01.2020 г. (Публикуван документ на 28.01.2020 г.)

 
Справка за внесена парична сума, която обезпечава изпълнението на Договор №О1/10.02.2020 г. за доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника – „Веселин Балев” ЕООД град Плевен (Публикуван документ на 10.02.2020 г.)
Договор №О1/10.02.2020 г. за доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника – „Веселин Балев” ЕООД град Плевен (Публикуван документ на 10.02.2020 г.)
Справка за внесена парична сума, която обезпечава изпълнението на Договор №О2/10.02.2020 г. за доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии – „ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД град Пловдив (Публикуван документ на 10.02.2020 г.)
Договор №О2/10.02.2020 г. за доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии – „ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД град Пловдив (Публикуван документ на 10.02.2020 г.)
Справка за издадена банкова гаранция по обезпечаване изпълнението на Договор №О3/28.02.2020 г. за доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП – „Транс Ко 04” ЕООД град София (Публикуван документ на 28.02.2020 г.)
Договор №О3/28.02.2020 г. за доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП – „Транс Ко 04” ЕООД град София (Публикуван документ на 28.02.2020 г.)


Информация за приключване на Договор №О2/10.02.2020 г. за доставка на компютърни компоненти, оптични носители и флаш памет, алкални и други групи батерии – „ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД град Пловдив (Публикуван документ на 23.02.2021 г.)

 
Информация за приключване на Договор №О1/10.02.2020 г. за доставка на канцеларски материали и средства за почистване на компютърна и офис техника – „Веселин Балев” ЕООД град Плевен (Публикуван документ на 09.03.2021 г.)
Информация за приключване на Договор №О3/28.02.2020 г. за доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП – „Транс Ко 04” ЕООД град София (Публикуван документ на 09.03.2021 г.)