Финансист спечели конкурс за рекламен клип на Стопанска академия

Второкурсникът от специалност „Финанси” – Христо Стефанов е победителят в конкурса за изработване на рекламен клип или рекламен уеб-банер на Стопанска академия „Димитър А. Ценов”. Първото място той завоюва с рекламен клип, представящ спецификата на образователния продукт и марката на Стопанска академия, насочен към потребителите на предлаганите образователни продукти. Освен логото на Свищовското висше училище, чрез използваните снимки младият финансист успява да представи и слогана на управленската програма на настоящото академично ръководство – „Качество, доверие, инвестиции в човека”.
 

Христо Стефанов завършва средно образование в родния си град Бургас със спец. „Ландшафтна архитектура”, любител-фотограф е и най-голямо удоволствие му доставя да снима природата. Участвал е в национални онлайн конкурси с фотографии и колажи, от които има спечелени награди за първо и второ място. За първи път участва в конкурс за рекламен продукт и по думите му, това е било голямо предизвикателство за него. „Видях информация за този конкурс първо на сайта на Стопанска академия, а след това и в социалните мрежи. Провокира ме факта, че икономическо висше училище, в което традиционно форумите с конкурсен характер са в областта на науката, сега отправи творческо предизвикателство към своите възпитаници” – коментира Христо Стефанов. Идеята си за рекламния клип обмисля около месец, като за направата му е използвал основно снимки от сайта на Стопанска академия и няколко авторски фотоси. С рекламния си клип Христо Стефанов спечели първото място, в конкуренцията на около 20 клипа и уеб-банери.

Наградата и грамотата на победителя връчи директорът на Академичния център за кариерно консултиране и връзки с обществеността – доц. д-р Николай Нинов. Рекламния клип на младия финансист ще бъде позициониран на сайта на Стопанска академия.