Master Events организира ОНЛАЙН семинар на тема „Финансово-правни аспекти при онлайн магазини и електронна търговия. Актуални изисквания на НАП, КЗП, КЗЛД и КЗК“



Запишете се за последните места на 18 декември 2024!
*Master Events провежда всички онлайн обучения с професионална платформа. Досега имаме проведени успешно няколко големи онлайн конференции и множество по-малки онлайн обучения!
 
 

Лектори на обучението :
Христо Петров - финансов експерт и управител на счетоводна къща “Golden Vision”

Адв. Михаела Димитрова - управляващ съдружник в Адвокатско д-во "Димитрова и Хаджиева"

 

Основни теми :
Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.

  • I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ :
    • Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице? От кой момент е необходима фирма?
    • Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес?
    • Кога, къде и какви данъци се плащат? Какви са дължимите осигуровки?
    • Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
    • Какво е дистанционни продажби? При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
    • Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
    • Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento ?
    • Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder ?
    • Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
    • Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
    • Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
    • Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП) . Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
    • Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
    • Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат?
    • Най-важното от Наредба Н-18 . Каква е най-новата версия на Наредбата и какви промени може да се очакват.
      Какви са сроковете, в които е необходимо да се съобразите с нея? Какво е СУПТО и за кого се отнася ? Можем ли да очакваме скоро електронни касови бележки.
    • Кои са най-често срещаните грешки и как да се избегнат те;
  • II. ПРАВНА ЧАСТ :

Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:

    • Каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
    • Върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
    • Как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
    • Кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;

Политиката за сигурност. Политиката за бисквитки в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:

    • Каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
    • Как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
    • Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;

Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:

    • Как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
    • Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП ;
    • Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;

Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:

    • Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
    • Какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;.

Пълна информация, програма и как да се регистрирате вижте на линка: https://masterevents.bg/ecommerce/
 

Такса за участие и регистрация : 140 лв. без ДДС при регистрация до 8 декември 2024 г.!
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.