Основни теми :
Актуална информация относно финансово-правните действия на всеки онлайн търговец. Последни промени в законите и изисквания на държавни институции - НАП, КЗК, КЗП, КЗЛД.
- I. СЧЕТОВОДНО-ФИНАНСОВА ЧАСТ :
- Мога ли да извършвам онлайн търговия като физическо лице? От кой момент е необходима фирма?
- Каква фирма е най-подходяща за онлайн бизнес?
- Кога, къде и какви данъци се плащат? Какви са дължимите осигуровки?
- Кога трябва и кога не трябва да се регистрирате по ДДС? Кога се плаща ДДС и кога не?
- Какво е дистанционни продажби? При продажба в чужбина кога възниква нужда от регистрация по ДДС в други държави?
- Какви са особеностите при работа с маркетплейси като Ebay, Amazon, Emag, Etsy и други?
- Какви са особеностите при онлайн магазини на платформи като Shopify, WordPress (WooCommerce), PrestaShop, OpenCart, Magento ?
- Какви са особеностите при работа с SaaS платформи като Seliton, CloudCart, Convert builder ?
- Особености при работа с платените услуги на платформи като Google (Google ads, YouTube), Facebook, Instagram, LinkedIn, MaiChimp;
- Изисквания за ДДС регистрация при ползване от чужбина на услуги за VPS, hosting, SSL сертификати, домейни.
- Как да сте легални при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други;
- Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП) . Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
- Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
- Кога стоките минават през митница и какви данъци и такси се дължат?
- Най-важното от Наредба Н-18 . Каква е най-новата версия на Наредбата и какви промени може да се очакват.
Какви са сроковете, в които е необходимо да се съобразите с нея? Какво е СУПТО и за кого се отнася ? Можем ли да очакваме скоро електронни касови бележки.
- Кои са най-често срещаните грешки и как да се избегнат те;
- II. ПРАВНА ЧАСТ :
Общите условия в магазина - изискванията на Закона за защита на потребителите и европейските нормативни актове към онлайн търговеца:
-
- Каква информация за потребителя следва да бъде включена в онлайн магазина;
- Върху кои клаузи да се съсредоточим като търговци;
- Как да се справим с проблема "непотърсени" от клиента пратки;
- Кои са масовите грешки и пропуски при изготвяне на Общите условия;
Политиката за сигурност. Политиката за бисквитки в сайта. Правила за защита на данните - изискванията на Закона за защитата на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679, известен като GDPR:
-
- Каква информация за субектите на данни следва да включим в онлайн магазина;
- Как да се отнасяме към въпросите, касаещи лични данни на нашите клиенти;
- Какви документи следва да изготвим, за да сме изрядни законово - вътрешни правила, етичен кодекс, протоколи, уведомления, молби и др;
Регулация на рекламните кампании - оферти, томболи, игри. Имитации. Незаконосъобразно описание и рекламиране на продукти и услуги според Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите:
-
- Как да се предпазим от грешки при описание и рекламиране на продукти и услуги;
- Как да избегнем застрашителните глоби и санкции, налагани от КЗК и КЗП ;
- Правилното провеждане на рекламни кампании - практически съвети;
Документиране на дейността на търговеца и практически насоки:
-
- Как да документираме дейността си като търговци и да реагираме в определени ситуации - инструкции за служителите, управителя и лицето, което поддържа онлайн магазина;
- Какви действия да предприемем при постъпили рекламации, отказ от поръчки, искания от клиенти или от конкуренти;.
Пълна информация, програма и как да се регистрирате вижте на линка: https://masterevents.bg/ecommerce/
|