ОБЯВА по проект BG05M2OP001-2.016-0004-C01 „Икономическото образование в България 2030“
Във връзка с изпълнение на договор BG05M2OP001-2.016-0004-C01 „Икономическото образование в България 2030“ с бенефициент Университет за национално и световно стопанство и партньор Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов, финансиран по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“ със средства от ЕСФ на ЕС на обща стойност 4 887 276.24 лв., Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов
ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ:
I. По Дейност 1.1 „Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми с партниращите български висши училища“, Дейност 1.2 „Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми на английски език“, Дейност 1.3 “Разработване и въвеждане на програми с дигитално образователно съдържание“ и Дейност 1.4 „Разработване на дигитално образователно съдържание“:
1. Експерт / „Учебен процес – ОКС „Бакалавър” – 1 бр.
Изисквания:
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“.
- Комуникативност, гъвкавост, инициативност, умения за вземане на решения.
- Базови чуждоезикови умения – английски език.
- Добро познаване на нормативната уредба в областта на висшето образование и вътрешните нормативни документи на СА, свързани с администрирането на учебния процес и управлението на учебната документация.
- Опит в прилагането на технологията по подготовка, съгласуване, приемане и въвеждане на учебна документация за ОКС „Бакалавър” – минимум 5 години.
- Опит в служебната комуникация и управлението на документооборота, във връзка с осъществяването на процесите по разработване, приемане и въвеждане на учебна документация за ОКС „Бакалавър” – минимум 5 години.
- Опит в създаването, оформянето и обработването на документи от и за други звена на СА „Д. А. Ценов“ – Свищов, свързани с процесите по кандидатстване, обучение и дипломиране на студенти в ОКС „Бакалавър”, съгласно вътрешната нормативна уредба на СА „Д. А. Ценов“ – Свищов – минимум 5 години.
- Опит в организирането и осъществяването на кандидатстудентски кампании, административното обслужване на кандидат-студенти, студенти и граждани във връзка с процесите по кандидатстване, обучение и дипломиране в ОКС „Бакалавър”, СА „Д. А. Ценов“ – Свищов – минимум 5 години.
- Опит в разработването на учебни графици, генерирането на справки и отчети за състояние и статус на студенти, обучавани в ОКС „Бакалавър”, СА „Д. А. Ценов“ – Свищов – минимум 5 години.
- Познаването на технологията по приемането и обработването на информация за извършени плащания на кандидат-студенти, студенти и граждани, относно кандидатстване, обучение или дипломиране в ОКС „Бакалавър”, СА „Д. А. Ценов“ – Свищов, ще се счита за предимство.
II. По Дейност 1.1 „Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми с партниращите български висши училища“, Дейност 1.2 „Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми на английски език“, Дейност 1.3 “Разработване и въвеждане на програми с дигитално образователно съдържание“ и Дейност 1.4 „Разработване на дигитално образователно съдържание“:
- Експерт / „Учебен процес – ОКС “Магистър“ – 1 бр.
Изисквания:
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“.
- Комуникативност, гъвкавост, инициативност, умения за вземане на решения.
- Базови чуждоезикови умения – английски език.
- Добро познаване на нормативната уредба в областта на висшето образование и вътрешните нормативни документи на СА, свързани с администрирането на учебния процес и управлението на учебната документация.
- Опит в прилагането на технологията по подготовка, съгласуване, приемане и въвеждане на учебна документация за ОКС „Магистър” – – минимум 5 години.
- Опит в служебната комуникация и управлението на документооборота, във връзка с осъществяването на процесите по разработване, приемане и въвеждане на учебна документация за ОКС „Магистър” – – минимум 5 години.
- Опит в създаването, оформянето и обработването на документи от и за други звена на СА „Д. А. Ценов“ – Свищов, свързани с процесите по кандидатстване, обучение и дипломиране на студенти в ОКС „Магистър”, съгласно вътрешната нормативна уредба на СА „Д. А. Ценов“ – Свищов – – минимум 5 години.
III. По Дейност 3.1 „Успешни кариери“:
- Експерт / „Кариерни дейности“ – 1 бр.
Изисквания:
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“.
- Експертен опит в организирането и провеждането на кариерни борси, практически обучения, семинари и майсторски класове с участие на представители на практиката, реализирането на партньорства с работодатели и работодателски организации, професионалното ориентиране и кариерното развитие на студенти - минимум 1 година.
- Комуникативност, диалогичност, отговорност, работа в екип, инициативност, умения за вземане на решения.
- Познаване на националното законодателство и вътрешните нормативни актове в сферата на кариерните дейности във висшето образование, в т.ч. утвърдените от Министъра на образованието и науката индикатори за дейността на кариерните центрове.
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство.
IV. По Дейност 2.3 „Споделяне на преподаватели между българските висши училища“:
- Експерт / „Вътрешна мобилност“ – 1 бр.
Изисквания:
- Висше образование – мин. ОКС “Магистър“.
- Комуникативност, гъвкавост, инициативност, умения за вземане на решения.
- Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП, Еразъм+ и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство.
- Опит в служебна комуникация с лица във връзка с провеждане на академични форуми, летни училища и други подобни ще се счита за предимство.
Необходими документи:
- Заявление до Ректора на Академията за допускане за кандидатстване (съобразно приложен образец).
- Автобиография (CV съобразно приложен образец).
- Копие от дипломи за завършено висше образование (ОКС "Магистър").
- Копие от документ за придобита допълнителна квалификация (компютърни умения, чуждоезикова подготовка и други документи, доказващи опита на кандидата).
С допуснатите на първи етап кандидати (след осъществена проверка по документи) ще бъде проведен писмен тест на 29 март 2022 г. от 17.00 ч. в залата на Ректорския съвет.
За справки и допълнителна информация на тел.: 0631/66-373 – Г. Петров от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.
Форма на Заявление ТУК.
Форма на CV ТУК.
Повече информация за проекта може да видите ТУК.