Обява за свободни позиции по проект BG05M2OP001-2.009-0026-C01
Уважаеми колеги,
Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов, бенефициент по проект BG05M2OP001-2.009-0026-C01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове
ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ
Експерт "Електронни бази данни" и Експерт "Облачни услуги"
Основни задължения
Подпомагане изпълнението на Дейност 9. Осигуряване на достъп до бази данни и научна информация, както и прилагане на специализиран софтуер в дейността на младите учени по проект BG05M2OP001-2.009-0026-C01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”
Изисквания към кандидатите:
Експерт "Електронни бази данни"
• познаване на електронните бази от данни, използвани за целите на научните изследвания, включително доставчиците на пълнотекстови бази от данни с публикации в научни списания;
• практически опит в използването на електронни бази от данни;
• умения за комуникация с компаниите и техните дистрибутори, предлагащи електронни бази от данни и специализирана научна литература;
• знания и умения за параметризиране и реализиране на достъп до електронни бази от данни от територията на СА и за работа в сътрудничество с Академичния компютърен център при Стопанска академия;
• способности за консултиране на участниците в проекта за достъпа и използването на конкретни електронни бази от данни
• умения за администриране на груповите потребителски профили на използваните електронни бази от данни.
Експерт "Облачни услуги"
• познаване на облачните услуги, ориентирани към подпомагане на представянето на научните изследвания;
• практически опит в използването на облачните услуги;
• умения за комуникация с компаниите, предлагащи облачни услуги, ориентирани към подпомагане на представянето на научноизследователската работа, и предлагащи специализирана научна литература;
• умения за получаване на акаунтите за достъп до облачни услуги
• умения за настройване на потребителските профили на участниците в целевата група за закупените облачни услуги;
• способности за консултиране на участниците в проекта за работа с облачните услуги;
• умения за администриране на груповите потребителски профили на използваните облачни услуги.
Общи изисквания
• висше образование – магистър по икономика
• много добро владеене на английски език
• опит по проекти
Необходими документи:
• заявление до Ректора на Академията за допускане за кандидатстване;
• автобиография (CV съобразно приложената бланка) с подробно описание на трудовия и/или служебен стаж, придобит опит и пълен списък на научните публикации;
• копие от дипломи за завършено висше образование (ОКС „Магистър);
• копие от документ за придобита допълнителна квалификация (компютърни умения, чуждоезикова подготовка и др.).
Срок за подаване на документите за кандидатстване – до 20 април 2017 г., 16:00 часа в отдел “Човешки ресурси” в СА “Д. А. Ценов”.
Всеки кандидат подава документите лично.
С допуснатите на първи етап (документална проверка) кандидати ще бъде проведено събеседване на 21.04.2017 г. от 14. 00 ч. в Академичен съвет.
За справки и допълнителна информация на тел.: 0631/66-373 – Г. Петров от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.
Форма на CV ТУК.