Обява за свободни позиции по проект BG05M2OP001-2.009-0026-C01


Уважаеми колеги,
Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов, бенефициент по проект  BG05M2OP001-2.009-0026-C01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове

ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ
Експерт "Електронни бази данни" и Експерт "Облачни услуги"

Основни задължения

Подпомагане изпълнението на Дейност 9. Осигуряване на достъп до бази данни и научна информация, както и прилагане на специализиран софтуер в дейността на младите учени по проект BG05M2OP001-2.009-0026-C01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”

Изисквания към кандидатите:

Експерт "Електронни бази данни"

• познаване на електронните бази от данни, използвани за целите на научните изследвания, включително доставчиците на пълнотекстови бази от данни с публикации в научни списания;

•  практически опит в използването на електронни бази от данни;

• умения за комуникация с компаниите и техните дистрибутори, предлагащи електронни бази от данни и специализирана научна литература;

•  знания и умения за параметризиране и реализиране на достъп до електронни бази от данни от територията на СА и за работа в сътрудничество с Академичния компютърен център при Стопанска академия;

•  способности за консултиране на участниците в проекта за достъпа и използването на конкретни електронни бази от данни

• умения за администриране на груповите потребителски профили на използваните електронни бази от данни.

Експерт "Облачни услуги"

• познаване на облачните услуги, ориентирани към подпомагане на представянето на научните изследвания;

• практически опит в използването на облачните услуги;

• умения за комуникация с компаниите, предлагащи облачни услуги, ориентирани към подпомагане на представянето на научноизследователската работа, и предлагащи специализирана научна литература;

• умения за получаване на  акаунтите за достъп до облачни услуги

• умения за настройване на потребителските профили на участниците в целевата група за закупените облачни услуги;

• способности за консултиране на участниците в проекта за работа с облачните услуги;

• умения за администриране на груповите потребителски профили на използваните облачни услуги.

Общи изисквания

• висше образование – магистър по икономика

• много добро владеене на английски език

• опит по проекти

Необходими документи:

• заявление до Ректора на Академията за допускане за кандидатстване;

• автобиография (CV съобразно приложената бланка) с подробно описание на трудовия и/или служебен стаж, придобит опит и пълен списък на научните публикации;

• копие от дипломи за завършено висше образование (ОКС „Магистър);

• копие от документ за придобита допълнителна квалификация (компютърни умения, чуждоезикова подготовка и др.).

Срок за подаване на документите за кандидатстване – до 20 април 2017 г., 16:00 часа в отдел “Човешки ресурси” в СА “Д. А. Ценов”.

Всеки кандидат подава документите лично.

С допуснатите на първи етап (документална проверка) кандидати ще бъде проведено събеседване на 21.04.2017 г. от 14. 00 ч. в Академичен съвет.

За справки и допълнителна информация на тел.: 0631/66-373 – Г. Петров от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.

Форма на CV ТУК.