Perfect Medica OOD търси да назначи оперативен счетоводител и ТРЗ
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА /функции/:
- Контрол, обработка и осчетоводяване на документи съгласно българското законодателство;
- Изготвяне на периодични финансови справки и отчети;
- Контрол на финансово - счетоводната документация съобразно счетоводните стандарти;
- Счетоводно отчитане на стопански операции - входящи фактури от доставчици,
- отчитане на дълготрайни активи, месечни приключвателни операции;
- Съставяне и обработка на финансово- счетоводни документи при спазване на нормативните изисквания и вътрешнофирмените правила;
- Проверка и равняване на баланси по счетоводни сметки за отчитане на разчети, изготвяне на писма за потвърждение на салда;
- Участие в провеждани инвентаризации на активите и обобщаване на резултати от тях;
- Извършване на касови и банкови плащания;
- Отразяване на касовите операции и контрол на касовата наличност;
- Участие в процеса на месечно и годишно счетоводно приключване и финансов одит;
- Изготвяне на документи за назначаване и освобождаване на персонал и месечни ведомости за заплатите на персонала;
- Издаване на служебни бележки и удостоверения;
- Поддържане на архив от лични досиета на персонала;
- Подаване на ежемесечна информация към НОИ и НАП, касаеща персонала;
- Следене и прилагане на промените в нормативната база;
- Участие в изготвянето на справки и отчети за целите на ръководството.
ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ
- Висше икономическо образование;
- Познаване на нормативната база;
- Отлична компютърна грамотност- MS Office;
- Ниво владеене на Excel - над средно;
- Желание за развитие и стремеж към повишаване на квалификацията;
- Аналитично мислене, внимание към детайлите, оптимално съотношение на точност и бързина при обработка на счетоводната документация.
За контакти: officesz@perfect-medica.com
Tel.: +359 42 610 230
Fax: +359 42 601585