Среща-дискусия на тема „Ключови компетентности на младия маркетингов специалист”

На 21.05.2012 година, при изключително висок интерес в зала №2 на блок 1 по инициатива на Marketing Academy Club и с активното съдействие на Образователен и кариерен център при СА „Д. А. Ценов” се проведе среща-дискусия на тема „Ключови компетентности на младия маркетингов специалист”.

В ролята на презентатори в дискусията се включиха г-н Светлозар Петров – Managing Director JobTiger LTD, г-жа Нели Малакова – Recruitment Specialist JobTiger LTD, както и г-жа Денислава Симеонова – Project Manager Jobtiger.tv, а участници в дискусията бяха членове на Marketing Academy Club, както и студенти от редица специалности, между които най-ярко се изявиха разбира се обучаващите се в специалност „Маркетинг”. На поканата за състоялото се мероприятие се отзоваха и редица преподаватели, измежду които доц. д-р Виолета Краева (декан на факултет „Мениджмънт и маркетинг”), доц. д-р Тодор Кръстевич (ръководител катедра „Маркетинг”), доц. д-р Пенка Горанова, гл. ас. д-р Маруся Смокова и ас. Костадин Башев – преподаватели в катедра „Маркетинг”.

Срещата имаше за цел да даде поглед върху търсенето на специалисти по маркетинг от гледна точка на работодателите и по-конкретно: какви са ключовите компетенции, които се ценят най-много от работодателите; какви са тенденциите в търсенето на маркетингови специалисти; какво да очакват, търсещите професионална изява; като всичко това бе подкрепено и онагледено с редица примери от практиката.

Старт на дискусията постави г-жа Малакова (Recruitment Specialist JobTiger LTD), която представи по колоритен начин визията си за съвременният бранд мениджър, споделяйки личния си професионален опит при разработката и внедряването на продукти (познати на публиката в аудиторията) на българския и международен пазар, разкривайки пикантни подробности – от идеята за създаването им до момента на реалното предлагане на потребителите.

На свой ред г-жа Симеонова (Project Manager Jobtiger.tv), сподели идеи относно развитието на съвременните медии като маркетингов инструмент и по-конкретно вижданията си за потенциала на проекта на JobTiger за онлайн видео.

Чутото и видяното на  срещата бе обобщено от г-н Светлозар Петров (Managing Director JobTiger LTD), който в резюмиран вид подчерта изключително полезния заряд, който носи проведения формат, при това не само за студентите от специалност „Маркетинг“, но и за студентите от всичко останали специалности. Той пожела успешна реализация на бъдещите маркетолози и изказа надеждата си, срещите със студенти от Стопанска академия „Димитър А. Ценов” да се превърне в традиция.