Стажантска програма 2013 представи телекомуникационна компания пред студенти от Стопанска академия

Представяне на стажантски програми на телекомуникационна компания организира за свищовските студенти Образователен и кариерен център при Стопанска академия „Димитър А. Ценов”. От презентацията на тема „Какво е да бъдеш част от екипа на VIVACOM?” студентите получиха информация за различни позиции, за които могат да кандидатстват за стаж в компанията през настоящата 2013 г.

Директорът на кариерния център – гл. ас. д-р Николай Нинов поясни, че целта на организираната среща е да даде шанс на студентите да се доближат реално до бизнеса, да видят отблизо какво искат работодателите като качества, знания и умения за съответната работна позиция и да се ориентират какви специалисти се търсят на пазара на труда.

Презентатори бяха Йорданка Колева – ръководител „Заплащане и администриране на персонала” и Милена Андреева – специалист „Оценка на представянето и развитие”, към Дирекция „Човешки ресурси”.


Двете дами поясниха как се наемат служителите в компанията, какви са схемите за управление и възнаграждение на персонала, и каква е организационната структура, в която студентите могат да намерят място за своята бъдеща реализация. „В живота и в работата можеш да имаш само 2 неща – причини и резултати. Причините не се броят” – с тези думи Йорданка Колева подчерта и част от качествата на служителите, които се ценят в компанията.

Милена Андреева информира, че това е 10-та стажантска програма на компанията, като платения летен стаж е на пълно работно време и е с продължителност 3-4 месеца. За стажантите има осигурени различни обучения и са с индивидуален ментор, наемат се за най-горещите точки и така работят по най-иновативните проекти.


Представената пред студентите информация сочи, че през 2012 г. за 88 стажантски места в компанията са кандидатствали близо 6000 студенти, а като цяло около 30% от стажантите след завършване на образованието си  започват работа.

След презентацията, гостите изненадаха приятно студентите като разиграха томбола с рекламни подаръци, които присъстващите можеха да спечелят ако са дали верни отговори в проведената анкета.