Студенти от специалност „Маркетинг” разучаваха управлението на маркетинга в „Свилоцел” - Свищов
Студенти от специалност „Маркетинг” в Стопанска академия, под ръководството на гл. ас. д-р Ваня Григорова, се запознаха с принципите на управление на маркетинговата дейност в отдел „Продажби” на предприятието за производство на целулоза „Свилоцел” ЕАД - Свищов. С детайлна презентация, ръководителят на отдела Красимир Кръстев, представи продуктите, капацитета, подходите за национално и международно ценообразуване, както и рисковете при продажбите. Особено впечатлени останаха студентите от способите за определяне на текущото състояние на пазарната конюнктура, от влияещите върху пазара фактори, от подходите за анализ на пазара на целулоза и на динамиката на търсенето. Представени бяха и основните източници на първична и вторична информация за състоянието на целевия пазар. Интерес предизвика и извършваният постоянно мониторинг на конкурентната ситуация в България и на чуждестранния пазар.
След приключване на срещата студентите споделиха, че обогатената и обоснована информация в презентацията е показала реалната работа на отдела. Те останаха удовлетворени от факта, че съществува силна връзка между получаваните в Академията знания по изучаваните маркетингови дисциплини и бизнес практиката.
Ръководителят на отдел „Продажби” изяви готовност за бъдещо сътрудничество и участие в обучителния процес на студентите чрез срещи, публични лекции и демонстриране на начините за решаване на практически продажбени ситуации.