Свищовски студенти от спец. „Маркетинг” спечелиха специална награда от национална олимпиада
Национална олимпиада по маркетинг за студенти от цялата страна се проведе на 11 май 2019 г. в Университета за национално и световно стопанство – София. Дванадесет екипа от шест университета работиха върху състезателен казус, предоставен от основния партньор на събитието – мобилният оператор А1. Казусът изискваше от студентите да представят пред жури креативните си предложения за насърчаване на онлайн плащанията сред клиентите на А1, като анализират промените в потребителските нагласи и навици, и тенденциите на пазара на телекомуникационни услуги. В ролята на жури влязоха Яна Янкова – старши мениджър „Мобилни услуги” в А1, Димитър Денев – мениджър дигитален маркетинг в А1, както и представители на участващите висши училища: Стопанска академия „Димитър А. Ценов”; Университет за национално и световно стопанство; Икономически университет – Варна; Нов български университет; Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”; Югозападен университет „Неофит Рилски”.
Стопанска академия „Димитър А. Ценов” бе представена от два екипа, в които знания и умения обединиха студенти, обучаващи се в бакалавърска степен в спец. „Маркетинг”. В първия екип участваха Памела Христова от IV курс, Мария Кирилова от IV курс и Анелия Минковска от III курс. Вторият екип включваше Ивета Костадинова, Виолета Колева и Константин Костов от IV курс. Академичен ментор на екипите бе гл. ас. д-р Атанаска Решеткова от катедра „Маркетинг”.
Креативността на Ивета, Виолета и Константин им спечели специална награда от представителите на А1 – покана за участие в А1 Лятна академия. Наградите бяха връчени от Яна Янкова и проф. д-р Христо Катранджиев – ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” при УНСС, София. Олимпиадата по маркетинг се провежда за десети път, като в минали издания студенти от Стопанска академия са печелили и призови места.