Успешен маркетингов мениджмънт представи пред студенти от специалност „Маркетинг” местна бизнесорганизация

Студенти от специалност „Маркетинг”, под ръководството на проф. д-р Никола Янков и гл. ас. д-р Ваня Григорова, посетиха „Винпром - Свищов” – бизнесорганизация с традиции в производството на вино и ракия. Към тях се присъединиха и студенти от различни държави, които се обучават в Академията по програмата „Erasmus+”. Основната цел бе запознаване с прилаганите в практиката инструменти на маркетинговия мениджмънт, като един от акцентите в бакалавърската програма на специалност „Маркетинг”.



Пред студентите беше представена технологичната верига за производство на червено и бяло вино, и розе, както и техните продуктови особености. С помощта на технолога Тихомир Петков студентите се запознаха с организацията и добрите практики за управление на маркетинга в предприятието, с начините за извършване на пазарни проучвания, както и с подходите за дистрибутиране на готовата продукция на националния и международните пазари. Особено внимание бе отделено на начините за позициониране на продуктовите серии, както и продуктовата иновация. За оценяване на органолептичните качества на няколко вида вино, бе извършена дегустация.
В края на посещението много от студентите изразиха засилен интерес към възможностите за обучение в реална среда и готовност за бъдещи съвместни активности с висококвалифицираните специалисти-маркетолози на свищовското предприятие.