Уточнени параметри и ясен хоризонт за работа по дейности 2.3. и 2.3.2. на проект EMstep

Уточнени са параметрите за изпълнение на дейности 2.3. „Създаване на дигитална платформа за обучение (DLP)“ и 2.3.2. „Разработване на модул за лидерство за DLP“, които Стопанска академия „Д. А. Ценов“ следва да направи в рамките на проект 2023-2-TR01-KA220-SCH-000170568 „Empowering Middle School Teachers for Social Inclusion through Observation-based Professional Development“ („Овластяване на учителите в средните училища за социално включване чрез професионално развитие, базирано на наблюдение“).

През декември 2024 г. се проведоха работна среща на екипа на проекта от висшето училище (11.12.2024 г.) и трета онлайн среща на партньорите (19.11.2024 г.). На тях бяха обсъдени напредъкът на проекта и насоки по организацията на гореспоменатите дейности.

При изпълнението на дейност 2.3. Стопанска академия следва да си партнира с EGE University (Измир, Турция). Тя цели създаване на платформа за дигитално обучение, която обхваща 3 модула за подобряване на онлайн обучението, включващи 8 видеоклипа с обща продължителност от 210 минути и със субтитри на седем езика.

Дейност 2.3.2. Стопанска академия ще изпълнява съвместно с Oslo Metropolitan University (Осло, Норвегия). Тя е насочена към създаване на видеоклипове с обща продължителност от 60 минути и със субтитри на 7 езика, отговарящи на нуждите на училищните ръководители и улесняващи по-достъпно и приобщаващо обучение за лидерство в страните партньори. Ангажиментът на Академията е да създаде общо 30-минутни видеоклипове по два модула: „Събиране на качествени данни“ и „Извършване на диагностично наблюдение за идентифициране на типове проблеми“.

Определени бяха изследователите, които ще бъдат ангажирани с работата. Съгласно графика на проекта, те трябва да приключат до 28.02.2025 г.

Предмет на обсъждане бе и организацията по подготовката на дейност 2.4. „Втора транснационална среща в Осло, Норвегия“. Партньорите разискваха и уточниха програмата на събитието и разпределиха задачи за всеки от тях, които да подготвят и докладват.