Възможности за двумесечен стаж в Алианц Банк България АД
ЦУ, Управление Електронни канали – двама души
Отговорности:
- Съдействат в процедурите за клиринг и сетълмент на картови транзакци.
- Съдействат в организация на ПОС терминалната мрежа.
- Съдействат за мониторинг на транзакции и др. оперативни дейности.
Изисквания:
- Добро ниво на владеене на английски език.
- Добра компюърна грамотност.
- Минимум завършен трети курс.
ЦУ, Дирекция Банкови регулации и нормативи и Управление Планиране и контролинг – общо един
Моля, имайте пред вид, че стажът не може да започне преди 01 август.
Отговорности – след въвеждане в материята:
- Анализ на балансови данни, ОПР, други отчети.
- Сравнителен анализ на нашата банка с банкова система – страница на БНБ / раздел репортинг /.
- Запознаване, при желание от страна на стажанта, с по-важните нормативни документи на БНБ и ЕЦБ в сила от началото на 2019г.
- Прилагане на знанията от т.3 при изготвяне на по-опростените отчети и справки с данни за Банката.
Изисквания:
- Минимум завършен трети курс, икономическа или техническа специалност.
- Висока компютърна грамотност (вкл. power point и excel).
- Добро ниво на владеене на английски език.
ЦУ, Управление Бек офис и операции – шест човека
Отговорности:
Щe подпомагат цялостния работен процес в:
- Отдел Клиентска картотека – 4 човека;
- Отдел Запорни съобщения – 1 човек;
- Отдел разплащания – 1 човек.
Изисквания:
- Завършен втори курс.
- Теоритични познания в областта на финансите, интереси в областта на търговското право.
- Методичност и последователност в действията, аналитични и комуникативни умения.
- Добро владеене на английски език.
- Работа с MS Оffice.
- Желание за усвояване на нови знания и умения
ЦУ, Управление Счетоводство – един човек
Отговорности:
- Съдействат в процеса по отчитане на административни разходи.
- Ще дадем практически знания по прилагане на осигурително законодателство, ЗКПО, ЗДДФЛ и ЗДДС .
- Ще покажем и методология за съставяне на отчети и процеси при планиране и контролинг.
Изисквания:
- Интерес да получи практически опит в горните насоки.
- Завършеният курс не е от значение – стажантът ще бъде обучаван на място.
- Специалности Финанси и Счетоводство, но не само.
- Работа с MS Оffice на много добро ниво.
Клонова мрежа:
Бизнес център |
брой стажанти |
БЦ Разград |
2 |
БЦ Бургас |
7 |
БЦ Плевен |
2 |
БЦ Ловеч и ФЦ Троян |
1+1 |
БЦ Европа / София |
2 |
БЦ Варна |
4 |
БЦ Казанлък |
1 |
БЦ Монтана |
1 |
Отговорности:
- Класират докуентооборота.
- Посрещат клиентите, насочват ги към съответния служител.
- Обясняват на клиентите коя декларация за какво служи, как се попълва.
- Презентират пред клиентите продуктите и услугите на банката.
Изисквания:
- Завършен минимум първи курс.
- Проклиентска ориентация.
- Висока култура на речта и комуникацията.
Ние предлагаме:
• Платен двумесечен стаж на пълно работно време;
• Референция за работата Ви в Банката;
• Възможност да натрупате практически знания и умения в банковата сфера;
• Ценен опит от работа в динамичен екип специалисти;
• Развитие на комуникативни и социални умения, приобщаване към фирмената култура на международна компания със 129 годишна история.
Илияна Ставрева
Главен експерт Подбор и обучения
Управление "Човешки ресурси"
"Алианц Банк България" АД
гр. София, бул. "Кн. Мария Луиза" 79
тел.: 02/9215628; IP: 11628
мобилен: 0882 33 8008
mailto: iliyana.stavreva@bank.allianz.bg