Публикации на гл. ас. д-р Атанаска Решеткова

Тип: Монография (2)
Заглавие на публикацията: Qualitative and quantitative methods in sustainable development (Качествени и количествени методи в устойчивото развитие)
Съавтори: Iwona Olejnik, Sylwester Bialowas, Blazenka Knezevic, Magdalena Stefanska, Тодор Кръстевич, Katarzyna Smedzik-Ambrozy, Agnieszka Sapa
Издателство: PUEB PRESS, 2021
ISBN: 978-83-8211-072-2
Страници: 61

Заглавие на публикацията: Плацебо ефекти върху потребителската удовлетвореност
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018
ISBN:
Страници: 240

Тип: Студия (5)
Заглавие на публикацията: Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор
Съавтори: Криста Нейкова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2020, бр.28, с.273-305
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2020
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Измерване на потребителската удовлетвореност от омниканално преживяване
Съавтори: Пенка Горанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.39-64
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019
ISSN: 1312-3815
Страници: 26

Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн
Съавтори: Костадин Башев, Криста Нейкова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018
ISSN: 1312-3815
Страници: 29

Заглавие на публикацията: Плацебо ефектите в маркетинга и потребителската удовлетвореност
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2017, бр.12, с.244-272
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISSN: 1313-6542
Страници: 29

Заглавие на публикацията: Внедряване на бизнес интелигентна система за мониторинг и контрол във висше училище
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, ВЕНЕТА ПЕТКОВА
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.95-126
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISSN: 1312-3815
Страници: 32

Тип: Статия (4)
Заглавие на публикацията: Изкуственият интелект в рекламата и потребителското пътешествие към покупка
Издание: Известия. Списание на Съюза на учените - Варна. Серия "Икономически науки"., 2019, бр.8, с.145-153
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2019
ISSN: 1314-7390
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Омни-каналният маркетинг след влизането в сила на Общ регламент за защитата на личните данни
Издание: Известия. Списание на Съюза на учените - Варна. Серия "Икономически науки"., 2018, бр.7, с.115-120
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2018
ISSN: 1314-7390
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Влияние на бранда върху удовлетвореността от продукта
Издание: Бизнес управление, 2018, бр.2, с.35-50
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISSN: 0861-6604
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Плацебо ефекти в маркетинга
Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2015
ISBN: 978-954-9399-27-1
Страници: 20

Тип: Доклад (5)
Заглавие на публикацията: Increasing customer value through digital marketing innovation (Повишаване на стойността на клиента чрез дигитални маркетингови иновации)
Издателство: УИ Паисий Хилендарски, 2020
ISBN: 978-619-202-566-3
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Линейно структурно моделиране с ординални променливи
Издателство: УНСС, 2017
ISBN: 978-954-8590-45-7
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Проследяване пътя на потребителите до онлайн покупка
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0931-0
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Подходи при измерване степента на изпълнение на очакванията към продукта при изследване на потребителската удовлетвореност
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1187-4
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Могат ли маркетинговите плацебо ефекти да повишат потребителската удовлетвореност
Издателство: Бургаски свободен унив., 2016
ISBN:
Страници: 8

Тип: Учебник (1)
Заглавие на публикацията: Experimental design and biometric research. Toward innovations. (Планиране на експерименти и биометрични изследвания в контекста на иновациите)
Съавтори: Sylwester Bialowas, Blazenka Knezevic, Bartlomiej Pieranski, Berislav Zmuk, Adrianna Szyszka, Jakub Bercik
Издателство: PUEB PRESS, 2021
ISBN: 978-83-8211-079-1
Страници: 25