Публикации на доц. д-р Драгомир Илиев

Тип: Монография (4)
Заглавие на публикацията: Opportunities and Limitations of Remote Testing Through Online Proctors. (Възможности и ограничения на дистанционното изпитване чрез онлайн квестор)
Съавтори: Жельо Желев
Издателство: IGI Global, 2022
ISBN: 978-1-6684-6071-9
Страници: 20

Заглавие на публикацията: Интегриране на българските фирми в новото международно пазарно пространство
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018
ISBN: 978-954-23-1716-6
Страници: 201

Заглавие на публикацията: Международна пазарна диверсификация
Издание: Библиотека Стопански свят, 2011, бр.112, с.1-104
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1310-2737
Страници: 104

Заглавие на публикацията: Анализ на експортната ориентация на България в процеса на евроинтеграция: желания и възможности.
Съавтори: Галина Захариева
Издателство: ИК "СТЕНО", 2005
ISBN: 954-449-252-6
Страници: 10

Тип: Студия (12)
Заглавие на публикацията: Обучение по икономика на студенти от три поколения – нагласи на обучаеми и преподаватели
Съавтори: Жельо Желев, Даниела Илиева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2024, бр.32, с.87-119
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2024
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Изследване на процесите на интеграция и диференциация в Европейския съюз
Съавтори: Даниела Илиева, Даниела Трифонова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2017, бр.24, с.179-204
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISSN: 1312-3815
Страници: 26

Заглавие на публикацията: Сценарии за развитие на европейската интеграция и възможните им ефекти върху българската икономика
Съавтори: Йордан Нейков, Даниела Илиева, Иван Ангелов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.22, с.235-260
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISSN: 1312-3815
Страници: 26

Заглавие на публикацията: Междукултурните компетенции - необходим актив на съвременния бизнес
Съавтори: Карина Саркисян-Дикова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2013, бр.20, с.123-148
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISSN: 1312-3815
Страници: 26

Заглавие на публикацията: Външнотърговска специализация и икономически растеж на страните от ЕС
Съавтори: Галина Захариева, Галин Стефанов, Карина Саркисян-Дикова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.305-336
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1312-3815
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Нарастваща отвореност на световната икономика
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.114, с.131-163
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 0861-8054
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Разработване на концептуален модел за системен подход при избор на международен пазар
Съавтори: Атанас Дамянов, Николай Йорданов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.14, с.264-290
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 27

Заглавие на публикацията: Фирмената репутация-конкуренция от нов тип в контекста на глобализацията
Съавтори: Карина Саркисян-Дикова, Иванка Цонева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.113-139
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1312-3815
Страници: 27

Заглавие на публикацията: Анализ на търговските отношения между страните в региона на Югоизточна Европа
Съавтори: Карина Саркисян-Дикова, Галина Захариева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.272-303
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 1312-3815
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Интернет като инструмент за преодоляване на бариери в международната дейност на българските предприятия
Съавтори: Иван Марчевски, Венета Христова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.156-191
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISSN: 1312-3815
Страници: 36

Заглавие на публикацията: Възможности на малките и средни предприятия в България за навлизане в глобалния дигитален пазар.
Съавтори: Галина Захариева, Карина Саркисян-Дикова, Симеон Момчев, Иван Спиридонов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.202-242
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISSN: 1312-3815
Страници: 41

Заглавие на публикацията: Изследване състоянието и перспективи за прилагане на активни методи на обучение (АМО) в процеса на обучение
Съавтори: Иван Марчевски, Никола Янков, Таня Горчева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.12, с.152-203
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISSN: 1312-3815
Страници: 52

Тип: Статия (18)
Заглавие на публикацията: Methodology for conducting distance exams with an online proctor (Методика за провеждане на дистанционни изпити с онлайн проктор)
Съавтори: Жельо Желев, Даниела Илиева
Издателство: AIP Publishing, 2023
ISBN: 978-0-7354-4763-9
Страници: 13

Заглавие на публикацията: DEVELOPMENT OF THE NATIONAL ECONOMIES AND THE FOREIGN TRADE RELATIONS BETWEEN UKRAINE AND BULGARIA (IN THE PERIOD 2005-2014) (Развитие на националните стопанства и външнотърговските отношения между Украйна и България (за периода 2005-2014 година))
Съавтори: Йордан Нейков
Издание: Journal of Empirical Studies, 2016, бр.Vol. 3 (1), с.7-20
Издателство: Pak Publishing Group, 2016
ISSN: 2312-6248
Страници: 14

Заглавие на публикацията: ESTIMATING BULGARIA’S TRADE BORDERS WITH THE EU AN APPLICATION OF THE EMPIRICAL GRAVITY MODEL OF TRADE (ОЦЕНКА НА EФЕКТИТЕ ОТ НАЦИОНАЛНИТЕ ГРАНИЦИ ВЪРХУ ТЪРГОВИЯТА МЕЖДУ БЪЛГАРИЯ И ЕС ПРИЛОЖЕНИЕ НА ЕМПИРИЧНИЯ ГРАВИТАЦИОНЕН МОДЕЛ НА МЕЖДУНАРОДНАТА ТЪРГОВИЯ )
Съавтори: Галин Стефанов, Йото Йотов
Издание: Бизнес управление, 2016, бр.4, с.43-63
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISSN: 0861-6604
Страници: 21

Заглавие на публикацията: The potential for attracting chinese tourists to Bulgaria’s tourist market (Потенциал за привличане на китайски туристи на българския туристически пазар)
Съавтори: Йордан Нейков, Даниела Илиева
Издание: Narodnostopanski arhiv, 2015, бр.3, с.33-52
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2015
ISSN: 0323-9004
Страници: 20

Заглавие на публикацията: Потенциал за привличане на китайски туристи на българския туристически пазар
Съавтори: Йордан Нейков, Даниела Илиева
Издание: Народностопански архив, 2015, бр.3, с.39-60
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISSN: 0323-9004
Страници: 22

Заглавие на публикацията: The Impact of Cultural Heterogeneity on the European Integration Process (Влиянието на културната хетерогенност върху европейския интеграционен процес)
Съавтори: Даниела Илиева
Издание: Народностопански архив, 2014, бр.3, с.44-59
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISSN: 0323-9004
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Влиянието на културната хетерогенност върху европейския интеграционен процес
Съавтори: Даниела Илиева
Издание: Народностопански архив, 2014, бр.3, с.49-64
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISSN: 0323-9004
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Алумни организациите като средство за трансфер на знания от практиката към обучаемите
Издателство: Абагар, 2014
ISBN: 978-619-168-103-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Анализ на стокообмена на Германия с основните й търговски партньори за периода 2000-2010 годна
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0764-8
Страници: 25

Заглавие на публикацията: Българската външнотърговска специализация и фирмено поведение в условията на криза
Съавтори: Галина Захариева, Карина Саркисян-Дикова, Галин Стефанов
Издание: Диалог, 2012, бр.1, с.140-159
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1311-9206
Страници: 20

Заглавие на публикацията: Измерението на международния бизнес в публикационната дейност на списание "Бизнес управление"
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.4, с.40-42
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 0861-6604
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Диверсифицираните търговски потоци - средство за преодоляване на регионалната зависимост
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.2, с.59-74
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 0861-6604
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Фирмената репутация - важен актив за увеличаване конкурентоспособността на българските фирми
Съавтори: Карина Саркисян-Дикова, ИВАНКА ЦОНЕВА
Издание: Диалог, 2009, бр.5, с.134-150
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1311-9206
Страници: 17

Заглавие на публикацията: European Integration and Its Strategic Consequences for Production SMEs in Bulgaria
Съавтори: Атанас Дамянов
Издателство: BAMDE, 2007
ISBN: 954-9827-04-6
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Измерване на фирмената интернационализация
Съавтори: Атанас Дамянов
Издание: Народностопански архив, 2007, бр.3, с.13-17
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 0323-9004
Страници: 5

Заглавие на публикацията: On the Length of the Transformation Period in Former Communist Countries
Съавтори: Атанас Дамянов
Издание: South-Eastern Europe Journal of Economics, 2006, бр.4, с.223-232
Издателство: University of Mаcedonia Press, 2006
ISSN: 1109-8597
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Трудната трансформация на България и Балканите
Съавтори: Атанас Дамянов
Издание: Икономика, 2006, бр.2, с.47-50
Издателство: Стандарт Финанс АД, 2006
ISSN: 1314-376X
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Експортният песимизъм срещу експортния оптимизъм
Съавтори: Атанас Дамянов
Издание: Бизнес управление, 2000, бр.2, с.44-55
Издателство: АИ Ценов, 2000
ISSN: 0861-6604
Страници: 12

Тип: Доклад (16)
Заглавие на публикацията: Предизвикателства при дигиталното преподаване на поколение Z
Съавтори: Жельо Желев
Издателство: Русенски унив. А. Кънчев, 2023
ISBN: 978-954-712-892-7
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Потенциалът на платформените бизнес модели за интернационализация на малкия и среден бизнес
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2023
ISBN: 978-954-21-1134-4
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Използване на технически средства за провеждане на дистанционни изпити с онлайн квестор
Съавтори: Жельо Желев, Даниела Илиева
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2022
ISBN: 978-954-21-1126-9
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Роля на маркетинговите способности в международното пазарно представяне
Съавтори: Даниела Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISBN: 978-954-23-1667-1
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Преосмисляне на локални маркетингови решения в международния туризъм
Съавтори: Даниела Илиева
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0931-0
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Регионални и глобални аспекти на външнотърговската обвързаност на ЕС
Съавтори: Даниела Илиева
Издание: Научни трудове. Русенски университет А. Кънчев, 2014, бр.53, с.14-19
Издателство: Русенски унив. А. Кънчев, 2014
ISSN: 1311-3321
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Spatial concentration influence on export dynamics (Влияние на териториалната концентрация върху динамиката на експорта)
Съавтори: ОРЛИН ПЕНКОВ
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2013
ISBN: 978-954-23-0867-6
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Ефикасност на дидактическите инструменти, използвани в дистанционното обучение в СА "Д. А. Ценов"
Съавтори: Иван Марчевски
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0747-1
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Прилагането на системен подход при избор на международен пазар за повишаване на конкурентоспособността на фирмата
Съавтори: Николай Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-23-0480-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Ролята на системния подход при избора на международен пазар
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-23-0455-5
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Приложение на казусния метод в дистанционна форма на обучение
Съавтори: Карина Саркисян-Дикова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0487-6
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Реализиране на външнотърговска дейност със страните от ЮИЕ - стимули и бариери
Съавтори: Галина Захариева, Карина Саркисян-Дикова
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0323-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: On the length of transformation period in former communist countries
Съавтори: Атанас Дамянов
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0327-0
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Експортно представяне на България и конкурентоспособност
Съавтори: Галина Захариева
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005
ISBN: 954-21-0227-5
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Business support services for SME’s in Bulgaria – current situation and their potentials a tool for overcoming the barriers for internationalization
Съавтори: Атанас Дамянов, Иван Марчевски
Издателство: CUGURA Print, 2003
ISBN: 86-403-0528-5
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Влияние на интернет върху трудовата миграция.
Съавтори: Галина Захариева
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISBN: 954-23-0113-8
Страници: 7

Тип: Учебник (14)
Заглавие на публикацията: Международен маркетингов мениджмънт
Съавтори: Атанас Дамянов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-1959-7
Страници: 238

Заглавие на публикацията: Въведение в международните икономически отношения
Съавтори: Галина Захариева, Галин Стефанов, Карина Саркисян-Дикова, Иван Спиридонов, Йордан Нейков, Иван Ангелов
Издателство: Въведение в международните икономически отношения, 2017
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Проектни екипи
Съавтори: Галина Захариева
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: ISBN 978-954-23-1431-8
Страници: 111

Заглавие на публикацията: Международни стандарти за управление на проекти
Съавтори: Иван Ангелов
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN:
Страници: 80

Заглавие на публикацията: Основи на международните проекти
Съавтори: Атанас Дамянов, Иван Ангелов
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1367-0
Страници: 74

Заглавие на публикацията: Фирмена интернационализация
Съавтори: Атанас Дамянов, Здравко Любенов
Издателство: Фабер, 2014
ISBN: 978-619-00-0040-2
Страници: 201

Заглавие на публикацията: Международен бизнес
Съавтори: Атанас Дамянов, Иван Марчевски, Здравко Любенов
Издателство: Фабер, 2012
ISBN: 978-954-400-771-3
Страници: 340

Заглавие на публикацията: Международни стратегии
Съавтори: Атанас Дамянов, Симеон Момчев
Издателство: Фабер, 2010
ISBN: 978-954-400-360-9
Страници: 188

Заглавие на публикацията: Фирмена интернационализация
Съавтори: Атанас Дамянов, Здравко Любенов
Издателство: Фабер, 2010
ISBN: 978-954-400-309-8
Страници: 191

Заглавие на публикацията: Международен бизнес
Съавтори: Атанас Дамянов, Иван Марчевски, Здравко Любенов
Издателство: Фабер, 2009
ISBN: 978-954-400-023-3
Страници: 264

Заглавие на публикацията: Международен маркетинг
Съавтори: Атанас Дамянов, Здравко Любенов
Издателство: Фабер, 2008
ISBN: 978-954-775-947-3
Страници: 239

Заглавие на публикацията: Международен маркетингов мениджмънт
Съавтори: Атанас Дамянов
Издателство: Фабер, 2008
ISBN: 978-954-775-989-3
Страници: 380

Заглавие на публикацията: Фирмена интернационализация
Съавтори: Атанас Дамянов, Здравко Любенов
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0363-3
Страници: 218

Заглавие на публикацията: Международен бизнес
Съавтори: Иван Марчевски, Атанас Дамянов
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISBN: 954-23-0104-9
Страници: 433

Тип: Учебно помагало (5)
Заглавие на публикацията: Софтуерни системи за управление на проекти
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018
ISBN: 978-954-23-1585-8
Страници: 67

Заглавие на публикацията: Информационни системи за управление на проекти
Съавтори: Атанас Дамянов
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN:
Страници: 54

Заглавие на публикацията: Корпоративни проекти
Съавтори: Атанас Дамянов
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN:
Страници: 73

Заглавие на публикацията: Проектни екипи
Съавтори: Атанас Дамянов, Галина Захариева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN:
Страници: 102

Заглавие на публикацията: Учебно пособие по международен маркетинг и международни пазари
Съавтори: Атанас Дамянов, Таня Горчева
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0051-4
Страници: 226