За контакти
Публикации на доц. д-р Иван Марчевски
Тип: Монография (4) |
Заглавие на публикацията: Еволюция на съвременния маркетинг |
Съавтори: Атанас Дамянов, Петър Банчев, Никола Янков, Тодор Кръстевич, Анастасия Марчева, Ваня Григорова, ДАНИЕЛ ИЛИЕВ, Владимир Прушковски, Тамара Касич-Пилипенко, Любов Кримская, Валентин Возиянов, Владислав Королков, Ирина Нечаева, Марат Кюрчевский, Ирина Белецкая, Владислава Лифар |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0133-2 |
Страници: 275 |
Заглавие на публикацията: Международни маркетингови проучвания |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2002, бр.60, с.1-136 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 136 |
Заглавие на публикацията: Социално-икономическо развитие на Дунавския регион - състояние, потенциал, перспективи |
Съавтори: Тихомир Личев, Борислав Борисов, Стоян Проданов, Светослав Илийчовски |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2001 |
ISBN: 978-954-23-0040-3 |
Страници: 211 |
Заглавие на публикацията: Социално-икономическо състояние и перспективи за развитие на общините от Дунавския регион |
Съавтори: Борислав Борисов, Стоян Проданов, Тихомир Личев, Светослав Илийчовски |
Издателство: Асоциация на Дунавските общини "Дунав", 2001 |
ISBN: 954-23-0040-9 |
Страници: 210 |
Тип: Студия (16) |
Заглавие на публикацията: Сегментиране на българския туристически пазар в контекста на пандемията от Covid - 19 |
Съавтори: Криста Нейкова |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2022 |
ISBN: |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Профилиране на българските потребители на туристически продукти |
Съавтори: Ваня Григорова, Радослав Йорданов, Криста Нейкова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.42-74 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Влияние на потребителските промоции върху ценността на бранда |
Съавтори: Венета Любенова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.279-307 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Оценка на маркетинговата ефективност - проблеми и възможни решения |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.21, с.61-89 |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Изследване пазара на приложения за уеб-анализ |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.16, с.574-602 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Измерване и оценка на резултатите от маркетинговата дейност в българските предприятия – състояние, проблеми и решения |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.129-174 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Оценка на информационните потребности на студентите в СА „Д.А.Ценов |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.498-544 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 47 |
Заглавие на публикацията: Състоянието на системите за финансово управление и контрол в публичния сектор - две години след приемането на Р. България в Европейския съюз |
Съавтори: Георги Иванов, Ивайло Иванов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.10, с.156-198 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 43 |
Заглавие на публикацията: Оценка на клиентите - аспекти и инструменти |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.239-272 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Разпространение на системите за комплексна оценка на резултатите от дейността в българските предприятия |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.1-39 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Интернет като инструмент за преодоляване на бариери в международната дейност на българските предприятия |
Съавтори: Драгомир Илиев, Венета Христова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.156-191 |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 36 |
Заглавие на публикацията: Моделиране развитието на българската бизнесорганизация |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.377-432 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 56 |
Заглавие на публикацията: Проблеми и перспективи пред системите за финансово управление и контрол в българските общини |
Съавтори: Георги Иванов, Милка Томева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.335-377 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 43 |
Заглавие на публикацията: Изследване състоянието и перспективи за прилагане на активни методи на обучение (АМО) в процеса на обучение |
Съавтори: Никола Янков, Таня Горчева, Драгомир Илиев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.12, с.152-203 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 52 |
Заглавие на публикацията: Методологически проблеми при между културните маркетингови проучвания |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.69, с.219-274 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 56 |
Заглавие на публикацията: Комплексен модел за прогнозиране във фирмата (концепция и резултати от апробиране) |
Издание: Икономически изследвания, 1999, бр.3, с.142-172 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 1999 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 31 |
Тип: Статия (13) |
Заглавие на публикацията: The consumer choice of tourism products – sustainable criteria for market segmentattion |
Съавтори: Криста Нейкова |
Издание: Бизнес управление, 2023, бр.2, с.5-23 |
Издателство: АИ Ценов, 2023 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Състояние на пазара на приложения за уеб-анализ в България |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издание: Диалог, 2012, бр.Тематичен ІІ, с.219-233 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Измерване и оценка на резултатите от маркетинговата дейност в българските предприятия – състояние, проблеми и решения |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издание: Диалог, 2011, бр.Ноември, с.82-98 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Структуриране на потребностите от интернет ресурси на студентите в СА “Д. А. Ценов” и оценка на потенциала за потребяване на безжичен интернет |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издание: Диалог, 2011, бр.Тематичен, с.142-165 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Изследване на образователните потребности в сферата на защита правата на потребителите в България |
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.3, с.128-148 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 21 |
Заглавие на публикацията: Education and Training Needs in the Field of Consumer Protection in the Lower Danube Region |
Съавтори: Vasile Dinu, Eugene Dobresku, Raluca Petrescu |
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.709-734 |
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010 |
ISSN: 1582-9146 |
Страници: 26 |
Заглавие на публикацията: Simulation as a Pedagogical Tool for Managerial Decision-making in a Transition Economy |
Съавтори: Никола Янков, Иван Стойков, David Olson, S. Shiply, M. Johnson, Параскева Димитрова |
Издание: Journal of the Operational Research Society, 2006, бр.September, с.1019-1026 |
Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2006 |
ISSN: 0160-5682 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Анализ на резултатите от международната дейност на фирмата с портфолио методи |
Издание: Народностопански архив, 2002, бр.3, с.10-17 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Проблеми при международната дейност на българските фирми |
Издание: Бизнес управление, 2002, бр.3, с.87-99 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Оценка на комплексни модели за финансово прогнозиране |
Издание: Бизнес управление, 1999, бр.2, с.17-28 |
Издателство: АИ Ценов, 1999 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Същност и съдържание на финансовото планиране във фирмата при пазарни условия |
Издание: Бизнес управление, 1998, бр.3, с.6-16 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Методологически проблеми на изчисляването и използването на борсовите индикатори при измерване състоянието на фондовия пазар |
Издание: Народностопански архив, 1995, бр.2, с.10-22 |
Издателство: АИ Ценов, 1995 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Възможности за приложение на система за ранно предупреждение при управление на предприятието в условия на криза |
Издание: Бизнес управление, 1992, бр.2, с.32-40 |
Издателство: АИ Ценов, 1992 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 9 |
Тип: Доклад (11) |
Заглавие на публикацията: Съвременният маркетинг - поглед навътре |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2023 |
ISBN: 978-954-21-1134-4 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Влияние на пандемията от Covid-19 върху дългосрочните нагласи и навиците при потребяване на туристически продукти |
Съавтори: Криста Нейкова |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2067-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Ефикасност на дидактическите инструменти, използвани в дистанционното обучение в СА "Д. А. Ценов" |
Съавтори: Драгомир Илиев |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0747-1 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Проблеми при оценка на маркетинговата ефективност |
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Simulation Modeling of Foreigners’ Demand for Tourist Services in Egypt |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издателство: Suez Canal University, 2009 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Business support services for SME’s in Bulgaria – current situation and their potentials a tool for overcoming the barriers for internationalization |
Съавтори: Атанас Дамянов, Драгомир Илиев |
Издателство: CUGURA Print, 2003 |
ISBN: 86-403-0528-5 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на балансиране на конвенционалните с неконвенционалните форми и системи за обучение по икономика |
Съавтори: Никола Янков, Таня Горчева |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0055-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Автоматизирана информационна система за контрол и анализ на финансовото състояние във фирмата |
Съавтори: Георги Иванов |
Издателство: АИ Ценов, 1995 |
ISBN: |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Възможности за използване на статистически методи при прогнозиране на цените в борсовата търговия |
Издателство: АИ Ценов, 1994 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Жизнения цикъл на организациите и кризисния мениджмънт |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Система за ранно предупреждение при кризисния мениджмънт |
Издателство: АИ Ценов, 1992 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Тип: Учебник (20) |
Заглавие на публикацията: Маркетинг в здравеопазването |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2458-4 |
Страници: 190 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов мениджмънт – II част (управление на маркетингови програми) |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2364-8 |
Страници: 214 |
Заглавие на публикацията: Международен маркетинг |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2362-4 |
Страници: 182 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов мениджмънт - I част (подготовка на маркетинговите решения) |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2220-7 |
Страници: 184 |
Заглавие на публикацията: Управление на маркетинговата ефективност |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2221-4 |
Страници: 172 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга |
Съавтори: Ваня Григорова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2020 |
ISBN: 978-954-23-1831-6 |
Страници: 169 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга |
Съавтори: Ваня Григорова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2020 |
ISBN: 978-954-23-1897-2 |
Страници: 169 |
Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга |
Съавтори: Ваня Григорова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1339-7 |
Страници: 250 |
Заглавие на публикацията: Основни на маркетинга |
Съавтори: Радослав Йорданов |
Издателство: Абагар, 2013 |
ISBN: 9786191680153 |
Страници: 477 |
Заглавие на публикацията: Международен бизнес |
Съавтори: Атанас Дамянов, Драгомир Илиев, Здравко Любенов |
Издателство: Фабер, 2012 |
ISBN: 978-954-400-771-3 |
Страници: 340 |
Заглавие на публикацията: Международен бизнес |
Съавтори: Атанас Дамянов, Драгомир Илиев, Здравко Любенов |
Издателство: Фабер, 2009 |
ISBN: 978-954-400-023-3 |
Страници: 264 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг в здравеопазването |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 185 |
Заглавие на публикацията: Одит на маркетинговите комуникации |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 144 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов одит |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: |
Страници: 193 |
Заглавие на публикацията: Одит на проекти |
Съавтори: Георги Иванов |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: |
Страници: 142 |
Заглавие на публикацията: Оценка на международната дейност |
Съавтори: Атанас Дамянов |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: |
Страници: 168 |
Заглавие на публикацията: Международен бизнес |
Съавтори: Атанас Дамянов, Драгомир Илиев |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: 954-23-0104-9 |
Страници: 433 |
Заглавие на публикацията: Експортен маркетингов мениджмънт |
Съавтори: Атанас Дамянов, Кирил Тодоров |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISBN: 954-23-0011-5 |
Страници: 407 |
Заглавие на публикацията: Principles of Marketing (Принципи на маркетинга) |
Съавтори: Frances Brassington, Stephen Pettitt |
Издателство: Pitman Publishing, 1997 |
ISBN: 0-273-60513-5 |
Страници: 1028 |
Заглавие на публикацията: Международен маркетинг |
Съавтори: Атанас Дамянов |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISBN: |
Страници: 210 |
Тип: Учебно помагало (11) |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга (ръководство за дистанционно обучение) |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 42 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга (свитък с изпитни материали) |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 25 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга. Ръководство за дистанционно обучение. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: |
Страници: 42 |
Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга. Свитък с изпитни материали. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: |
Страници: 25 |
Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга. Свитък с учебни материали за самоподготовка. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга. Ръководство за дистанционно обучение. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 42 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга. Свитък с изпитни материали. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга. Свитък с учебни материали за самоподготовка. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Методика за написване на дипломна работа. Ръководство за дистанционно обучение |
Съавтори: Петър Банчев, Никола Янков, Тодор Кръстевич |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 26 |
Заглавие на публикацията: Анализ и прогнозиране на бюджетните приходи |
Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2001 |
ISBN: 954-07-1638-1 |
Страници: 11 |