Публикации на гл. ас. д-р Кристина Шопова

Тип: Монография (1)
Заглавие на публикацията: ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ ТЕРИТОРИАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ ВЪРХУ РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ – УРОЦИТЕ, КОИТО НАУЧИ ЕВРОПА
Съавтори: Мариела Стоянова, Александрина Александрова, Димитър Костов, Иван Ангелов, Искрен Таиров, Тихомир Върбанов, Цветан Павлов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023
ISBN: 978-954-23-2401-0
Страници: 145

Тип: Студия (1)
Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ ПОСРЕДСТВОМ ИКОНОМИКАТА НА ПРЕЖИВЯВАНИЯТА
Съавтори: Марияна Божинова, Любка Илиева, Невена Ляскова-Великова, Василена Кръстанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2023, бр.31, с.70-100
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2023
ISSN: 1312-3815
Страници: 31

Тип: Статия (3)
Заглавие на публикацията: Sustainable development of destination Bulgaria through alternative forms of tourism
Съавтори: Марияна Божинова
Издателство: IOP Publishing Ltd, 2023
ISBN: 1755-1315
Страници: 12

Заглавие на публикацията: INTEGRATING CRISIS MANAGEMENT MECHANISMS IN EUROPEAN COHESION POLICY
Съавтори: Марияна Павлова-Бънова, Асен Божиков, Иван Ангелов, Искрен Таиров, Александрина Александрова, Мариела Стоянова
Издание: Бизнес управление, 2022, бр.3, с.32-45
Издателство: АИ Ценов, 2022
ISSN: 0861-6604
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Необходимост от препозициониране на туристическа дестинация България
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.XI, с.378-390
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISSN: 1313-6542
Страници: 13

Тип: Доклад (10)
Заглавие на публикацията: Development of Wine Tourism Destinations to Support the Repositioning of Bulgaria’s Tourism Product
Издателство: Publishing Complex - UNWE, 2023
ISBN: 2815-2727
Страници: 11

Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ В ПОДКРЕПА НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ
Издателство: Наука и икономика, 2023
ISBN: 978-954-21-1161-0
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Институционалната среда и системата на туристическата дестинация като предпоставки за развитието на "жълт" туризъм в България
Издателство: Авангард Прима, 2022
ISBN: 978-619-239-710-4
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Програмата за профилактика и рехабилитация на НОИ като част от държавната политика за здравен туризъм
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2069-2
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Здравният туризъм - елемент на продуктовия портфейл на дестинация България
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2005-0
Страници: 8

Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ТУРИЗЪМ В БЪЛГАРИЯ В УСЛОВИЯТА НА COVID-19
Издателство: Ай анд Би ООД, 2021
ISBN: 978-619-7281-73-6
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред препозиционирането на туристическа дестинация България
Издателство: АИ "Ценов", 2019
ISBN: 978-954-23-1764-7
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Крайдунавските общини като част от туристическа дестинация България
Издателство: НВУ - Изд. комплекс , 2019
ISBN: 1314-1937
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Препозициониране на туристическа дестинация България чрез иновации в туристическия продукт
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018
ISBN: 978-954-21-0973-0
Страници: 10

Заглавие на публикацията: АЛТЕРНАТИВНИЯТ ТУРИЗЪМ В КОНТЕКСТА НА ОБЕЗЛЮДЯВАЩИТЕ СЕ ПЛАНИНСКИ И ПОЛУПЛАНИНСКИ РАЙОНИ НА ЦЕНТРАЛНА СЕВЕРНА БЪЛГАРИЯ
Издание: Годишник на Висше училище по мениджмънт, 2017, бр.Х, с.17-26
Издателство: Икономически университет - Варна, 2017
ISSN: 2367-7368
Страници: 10