Публикации на гл. ас. д-р Криста Нейкова

Тип: Студия (6)
Заглавие на публикацията: Сегментиране на българския туристически пазар в контекста на пандемията от Covid - 19
Съавтори: Иван Марчевски
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2022
ISBN: 2815-3820
Страници: 30

Заглавие на публикацията: Профилиране на българските потребители на туристически продукти
Съавтори: Ваня Григорова, Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.42-74
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор
Съавтори: Атанаска Решеткова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2020, бр.28, с.273-305
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2020
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Концептуални основи на лоялността
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.XII, с.51-77
Издателство: АИ Ценов, 2019
ISSN: 1313-6542
Страници: 27

Заглавие на публикацията: Влияе ли лоялността върху пазарния дял и печалбите на компаниите?
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.XI, с.123-144
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISSN: 1313-6542
Страници: 22

Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн
Съавтори: Атанаска Решеткова, Костадин Башев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018
ISSN: 1312-3815
Страници: 29

Тип: Статия (2)
Заглавие на публикацията: The consumer choice of tourism products – sustainable criteria for market segmentattion
Съавтори: Иван Марчевски
Издание: Бизнес управление, 2023, бр.2, с.5-23
Издателство: АИ Ценов, 2023
ISSN: 0861-6604
Страници: 19

Заглавие на публикацията: Клиентска лоялност при банкиране на дребно
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2019, бр.8/2, с.140-147
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2019
ISSN: 1314-7390
Страници: 8

Тип: Доклад (7)
Заглавие на публикацията: Прогнозиране чрез експоненциално изглаждане – теоретични аспекти
Съавтори: Маргарита Шопова, Евгени Овчинников
Издателство: АИ Ценов, 2023
ISBN: 978-954-23-2426-3
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Връзката между клиентската лоялност при банкиране на дребно и NPS
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2023
ISBN: 978-954-21-1134-4
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Влияние на пандемията от Covid-19 върху дългосрочните нагласи и навиците при потребяване на туристически продукти
Съавтори: Иван Марчевски
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2067-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Корпоративната социална отговорност като стратегия за осигуряване на устойчиви практики при производство и потребление.
Издателство: АИ Ценов, 2020
ISBN: 978-954-23-1821-7
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Подходи при измерване на клиентската лоялност
Издателство: УИ Паисий Хилендарски, 2020
ISBN: 978-619-202-566-3
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Особености на банковия сектор като поле за изграждане на лоялни клиенти
Издателство: УНСС, 2017
ISBN: 978-954-8590-45-7
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Ефекти от клиентската лоялност
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0931-0
Страници: 10

Тип: Абстракт (1)
Заглавие на публикацията: Forecasting with exponential smoothing - theoretical aspects (Прогнозиране чрез експоненциално изглаждане – теоретични аспекти)
Съавтори: Маргарита Шопова, Евгени Овчинников
Издателство: АИ Ценов, 2023
ISBN: 978-954-23-2426-3
Страници: 1