За контакти
Публикации на гл. ас. д-р Криста Нейкова
Тип: Студия (6) |
Заглавие на публикацията: Сегментиране на българския туристически пазар в контекста на пандемията от Covid - 19 |
Съавтори: Иван Марчевски |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2022 |
ISBN: |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Профилиране на българските потребители на туристически продукти |
Съавтори: Ваня Григорова, Иван Марчевски, Радослав Йорданов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.42-74 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор |
Съавтори: Атанаска Решеткова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2020, бр.28, с.273-305 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2020 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Концептуални основи на лоялността |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.XII, с.51-77 |
Издателство: АИ Ценов, 2019 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 27 |
Заглавие на публикацията: Влияе ли лоялността върху пазарния дял и печалбите на компаниите? |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.XI, с.123-144 |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 22 |
Заглавие на публикацията: Принос на дигитални рекламни канали в привличането на студенти онлайн |
Съавтори: Атанаска Решеткова, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.66-94 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Тип: Статия (2) |
Заглавие на публикацията: The consumer choice of tourism products – sustainable criteria for market segmentattion |
Съавтори: Иван Марчевски |
Издание: Бизнес управление, 2023, бр.2, с.5-23 |
Издателство: АИ Ценов, 2023 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Клиентска лоялност при банкиране на дребно |
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2019, бр.8/2, с.140-147 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2019 |
ISSN: 1314-7390 |
Страници: 8 |
Тип: Доклад (7) |
Заглавие на публикацията: Прогнозиране чрез експоненциално изглаждане – теоретични аспекти |
Съавтори: Маргарита Шопова, Евгени Овчинников |
Издателство: АИ Ценов, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2426-3 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Връзката между клиентската лоялност при банкиране на дребно и NPS |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2023 |
ISBN: 978-954-21-1134-4 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Влияние на пандемията от Covid-19 върху дългосрочните нагласи и навиците при потребяване на туристически продукти |
Съавтори: Иван Марчевски |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2067-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Корпоративната социална отговорност като стратегия за осигуряване на устойчиви практики при производство и потребление. |
Издателство: АИ Ценов, 2020 |
ISBN: 978-954-23-1821-7 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Подходи при измерване на клиентската лоялност |
Издателство: УИ Паисий Хилендарски, 2020 |
ISBN: 978-619-202-566-3 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Особености на банковия сектор като поле за изграждане на лоялни клиенти |
Издателство: УНСС, 2017 |
ISBN: 978-954-8590-45-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Ефекти от клиентската лоялност |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0931-0 |
Страници: 10 |
Тип: Абстракт (1) |
Заглавие на публикацията: Forecasting with exponential smoothing - theoretical aspects (Прогнозиране чрез експоненциално изглаждане – теоретични аспекти) |
Съавтори: Маргарита Шопова, Евгени Овчинников |
Издателство: АИ Ценов, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2426-3 |
Страници: 1 |