доц. д-р Михаил Чиприянов

Образование и квалификация:
Институция: Стопанска академия "Д. А. Ценов", България, Свищов
Образователна степен: Доктор, от 25.10.2005
Институция: СА "Д. А. Ценов", България, Свищов
Образователна степен: Икономист-финансист, не е посочено до 1996
Позиции:
Работодател: Стопанска Академия "Д. А. Ценов", България, Свищов
Заемана длъжност: Доцент, от 17.03.2009
Работодател: Стопанска академия "Д. А. Ценов", България, Свищов
Заемана длъжност: Доктор, от 25.10.2005 до 17.03.2009
Работодател: С А "Д.А.Ценов" - Свищов, България, Свищов
Заемана длъжност: главен асистент, от 28.01.2004 до 25.10.2005
Работодател: Стопанска академия "Д. А. Ценов", България, Свищов
Заемана длъжност: Старши асистент, от 30.10.2000 до 28.01.2004
Работодател: С А "Д.А.Ценов" - Свищов, България, Свищов
Заемана длъжност: Асистент, от 23.09.1998 до 30.10.2000
Работодател: Стопанска академия "Д. А. Ценов", България, Свищов
Заемана длъжност: Директор, обслужващо звено/ЦМО, от 06.2011
Работодател: Стопанска академия "Д. А. Ценов", България, Свищов
Заемана длъжност: Зам. директор ЦМО, от 01.08.2010 до 06.2011
Езикови познания:
Език Разбиране Разговор Писане
Слушане Четене Участие в
разговор
Устно
изложение
Немски език C2 C2 C2 C2 C2
Английски език C2 C2 C2 C2 C2
Руски език C2 C2 C2 C2 C2
Проекти:
Организация: Институт за научни изследвания при СА "Д. А. Ценов" , България , Свищов
Заглавие: Приложение на ABC анализа при планиране на проектните дейности. , от 2005
Организация: Институт за научни изследвания при СА "Д. А. Ценов" , България , Свищов
Заглавие: Стратегически маркетингови профили при експанзията на Европейския общ пазар (по примера на предприятията от винарската промишленост). , от 2003
Организация: Институт за научни изследвания при СА "Д. А. Ценов" , България , Свищов
Заглавие: Методика за организиране и провеждане на пробен маркетинг в Еврозоната. , от 2002
Организация: Институт за научни изследвания при СА "Д. А. Ценов" , България , Свищов
Заглавие: Разработване на методика за формулиране на продуктово-пазарните стратегии на големите български предприятия съобразно условията на европейския общ пазар. , от 2001