Публикации на доц. д-р Маруся Смокова-Стефанова

Тип: Монография (3)
Заглавие на публикацията: Нагласи и устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2023
ISBN: 978-954-715-754-5
Страници: 46

Заглавие на публикацията: Промоциите (Възприемани ползи и ефекти)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Библиотека Стопански свят, 2012, бр.120, с.1-185
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1310-2737
Страници: 185

Заглавие на публикацията: Предиктивно моделиране на пазарния дял с изкуствени невронни мрежи
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Библиотека Стопански свят, 2007, бр.87, с.1-205
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 1310-2737
Страници: 205

Тип: Студия (17)
Заглавие на публикацията: BEST PRACTICES FOR GAMIFICATION IN CULTURAL HERITAGE: BULGARIAN EXPERIENCE (Най-добри практики за приложение на геймификация в областта на културното наследство: българският опит)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Любомира Тодорова
Издание: Диалог, 2024, бр.3, с.17-44
Издателство: АИ Ценов, 2024
ISSN: 1311-9206
Страници: 28

Заглавие на публикацията: Does the Degree of Urbanisation Affect Sustainable Household Consumption? (Some Empirical Evidence) (Влияе ли степента на урбанизация върху устойчивото потребление на домакинствата? (Някои емпирични доказателства))
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, 2021, бр.3, с.187-209
Издателство: De Gruyter Poland, 2021
ISSN: 2069-8887
Страници: 23

Заглавие на публикацията: Внедряване на бизнес интелигентна система за мониторинг и контрол във висше училище
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Атанаска Решеткова, ВЕНЕТА ПЕТКОВА
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.95-126
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISSN: 1312-3815
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Предиктивен анализ на потребителските реакции чрез инкрементално моделиране
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.22, с.352-384
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Прогнозиране на продажбите на бързооборотни потребителски стоки на базата на данни от продажбени трансакции с вероятностни модели
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.21, с.90-116
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISSN: 1312-3815
Страници: 27

Заглавие на публикацията: Предиктивен анализ на търсенето на пакетни телекомуникационни услуги с дискретни изборни модели
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2013, бр.19, с.122-150
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISSN: 1312-3815
Страници: 29

Заглавие на публикацията: A Benefit-Based Approach for Increasing the Effectiveness of Promotions (Подход за увеличаване ефикасността на промоциите, базиран на ползите)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Analele Stiintifice ale Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi: Stiinte Economice, 2012, бр.59 (2), с.67-82
Издателство: Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, Romania, 2012
ISSN: 0379-7864
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Оценяване на готовността за плащане и на ценовата чувствителност на потребителите на образователни услуги чрез изборни експерименти
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.584-614
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1312-3815
Страници: 31

Заглавие на публикацията: Анализ на социални мрежи във виртуална колаборативна учебна среда
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 41

Заглавие на публикацията: Виртуалните социални мрежи в икономиката на знанието
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 41

Заглавие на публикацията: Оптимизиране ефективността на програмите за директен маркетинг чрез аналитично извличане на знания от данни
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.14, с.559-601
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 43

Заглавие на публикацията: Анализ на потребителските предпочитания с изразени изборни методи
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.324-387
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1312-3815
Страници: 64

Заглавие на публикацията: Проектиране и изграждане на система за измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента (КВАБАР-С)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов, Костадин Башев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.304-337
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1312-3815
Страници: 34

Заглавие на публикацията: Аналитично управление на взаимоотношенията с потребители на образователни услуги чрез предиктивни модели
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2008, бр.8, с.80-124
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISSN: 1312-3815
Страници: 45

Заглавие на публикацията: Генезис и еволюция на агрегираните предиктивни модели на пазарния дял
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Икономически изследвания, 2007, бр.2, с.117-148
Издателство: Икономически институт на БАН, 2007
ISSN: 0205-3292
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Предиктивно моделиране на потребителския избор (сравнение на агрегиран логит модел с модели от латентен клас и йерархичен бейсов анализ на базата на дискретни конджойт данни от сектора на бързооборотните потребителски стоки)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.165-203
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 1312-3815
Страници: 39

Заглавие на публикацията: Изграждане на уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика
Съавтори: Тодор Кръстевич, Теодора Георгиева, Радослав Йорданов, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.134-172
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISSN: 1312-3815
Страници: 39

Тип: Статия (6)
Заглавие на публикацията: Actualization of the “green” image for territorial development. [Актуализация «зелёного» имиджа для территориального развития] (Актуализация на "зеления" имидж за териториалното развитие)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Виктория Бондаренко, Анастасия Созинова, Н. Г. Румянцев
Издание: Theoretical and Applied Ecology, 2022, бр.2, с.228-233
Издателство: Publishing house of O-Kratkoe, 2022
ISSN: 2618-8406
Страници: 6

Заглавие на публикацията: State marketing: The foreign countries experience in the use of the satisfaction with state programs methods (Национален маркетинг: чуждестранен опит в използването на методите за удовлетвореност от националните програми)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Виктория Бондаренко, Инесса Ефременко, Анна Манжула
Издание: Advances in Intelligent Systems and Computing, 2020, бр.1100, с.706-715
Издателство: Springer, 2020
ISSN: 2194-5357
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Измерване на готовността за плащане на потребителите на образователни услуги чрез адаптивен изборен конджойнт анализ
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Диалог, 2012, бр.Тематичен ІІ - авг., с.33-49
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1311-9206
Страници: 17

Заглавие на публикацията: Измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев
Издание: Диалог, 2009, бр.2, с.95-111
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1311-9206
Страници: 17

Заглавие на публикацията: An Analysis of Brand Interdependencies Using Artificial Neural Networks (Анализ на пазарните взаимозависимости между марките с помощта на изкуствени невронни мрежи)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Analele Stiintifice ale Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi: Stiinte Economice, 2008, бр.LV, с.183-189
Издателство: Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, Romania, 2008
ISSN: 0379-7864
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Прогнозиране на продажбите с помощта на изкуствените невронни мрежи
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Икономическа мисъл, 2005, бр.6, с.60-81
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2005
ISSN: 0013-2993
Страници: 22

Тип: Доклад (18)
Заглавие на публикацията: SOCIAL NETWORK ANALYSIS OF INTER-UNIVERSITY COOPERATION WITHIN THE EUROPEAN UNIVERSITY INITIATIVE: A COUNTRY-LEVEL PERSPECTIVE (СОЦИАЛНОМРЕЖОВИ ПОДХОД ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА МЕЖДУУНИВЕРСИТЕТСКОТО СЪТРУДНИЧЕСТВО В РАМКИТЕ НА ИНИЦИАТИВАТА „ЕВРОПЕЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ“: АНАЛИЗ НА НИВО ДЪРЖАВА)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Галин Стефанов
Издателство: АИ Ценов, 2024
ISBN: 978-954-23-2493-5
Страници: 19

Заглавие на публикацията: Оптимално персонализиране на директни маркетингови интервенции чрез инкрементално моделиране
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1187-4
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Дефиниционни проблеми при промоциите
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Бургаски свободен унив., 2013
ISBN: 978-954-9370-97-3
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Структура и относителна важност на възприеманите ползи от промоциите при формиране на отношението към тях
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012
ISBN: 978-954-21-0615-9
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Повишаване качеството на дистанционното обучение чрез анализ на тестове
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0747-1
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Структура и относителна важност на възприеманите ползи от промоциите при формиране на отношението към тях
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Модел за анализ на възприеманите ползи от промоциите
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0679-5
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Анализ на възприеманите ползи от промоциите
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0592-7
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Using TURF analysis for product line optimization (Приложение на TURF анализа при оптимизиране на продуктова линия)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: EKONOM, 2009
ISBN: 978-80-225-2794-1
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Social Network Analysis in Collaborative E-learning Environment (Анализът на социални мрежи при колаборативното електронно обучение)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: EKONOM, 2009
ISBN: 978-80-225-2810-8
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Моделът на Къркпатрик за измерване ефективността на електронното обучение
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0427-2
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Моделът на Къркпатрик за измерване ефективността на електронното обучение
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0487-6
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Backpropagation Neural Networks in Analyzing Competitive Market Structure (Анализ на конкурентната пазарна структура с помощта на невронни мрежи с обратно разпространение на грешката)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: EKONOM, 2008
ISBN: 978-80-225-2574-9
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Data Mining for Analytical Student Relationship Management: A Case Study from Bulgarian Higher Education Institution
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: EKONOM, 2008
ISBN: 978-80-225-2574-9
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Analyzing Competitive Market Structure with Artificial Neural Networks (The Case of Fast Moving Consumer Goods) (Анализ на конкурентната пазарна структура с помощта на изкуствени невронни мрежи в сектора на бързооборотните потребителски стоки)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Донецкий национальный университет, 2008
ISBN:
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Анализ на конкурентната пазарна структура в сектора на бързооборотните потребителски стоки с изкуствени невронни мрежи
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008
ISBN: 978-954-21-0333-2
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Изкуствените невронни мрежи в маркетинговия мениджмънт: приложни перспективи
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN: 954-23-0300-9
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Приложение на изкуствените невронни мрежи при прогнозиране на продажбите
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: УИ Стопанство, 2005
ISBN: 954-494-651-9
Страници: 10

Тип: Учебник (16)
Заглавие на публикацията: A guide to identifying best practices for gamification in cultural heritage (Ръководство за идентифициране на най-добри практики на геймификация в областта на културното наследство)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Celio Goncalo Marques, Joao Tomaz Simoes, Ligia Mateus, Silviu Miloiu, Sergiu Musteata, Евелина Парашкевова-Великова
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024
ISBN: 978-954-23-2495-9
Страници: 53

Заглавие на публикацията: Fundamentals of Marketing (Основи на маркетинга)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024
ISBN: 978-954-23-2482-9
Страници: 153

Заглавие на публикацията: Маркетингови изследвания
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Тодор Кръстевич
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2139-2
Страници: 258

Заглавие на публикацията: Маркетингови изследвания I част
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-1954-2
Страници: 282

Заглавие на публикацията: Промоционална политика
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2138-5
Страници: 161

Заглавие на публикацията: Аналитично извличане на знания от данни (Analytical data mining)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN:
Страници: 357

Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (със SPSS и AMOS)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN:
Страници: 214

Заглавие на публикацията: Виртуална учебна среда Moodle
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2014
ISBN:
Страници: 298

Заглавие на публикацията: Медия планиране
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN:
Страници: 212

Заглавие на публикацията: Медия планиране
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN:
Страници: 184

Заглавие на публикацията: SAS и SPSS за напреднали: многомерен анализ и интерпретация на данни
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: ЦСФО, 2010
ISBN:
Страници: 354

Заглавие на публикацията: SAS и SPSS за начинаещи: подготовка, визуализация и анализ на данни
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: ЦСФО, 2010
ISBN:
Страници: 435

Заглавие на публикацията: Въведение в SAS и SPSS
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: ЦСФО, 2010
ISBN:
Страници: 302

Заглавие на публикацията: Методология и технология за проверка и оценка на знанията
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN:
Страници: 59

Заглавие на публикацията: Насърчаване на продажбите
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0638-2
Страници: 236

Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (със SPSS и AMOS)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISBN: 978-954-23-0539-2
Страници: 214

Тип: Учебно помагало (11)
Заглавие на публикацията: Медия планиране (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Интегрирани маркетингови комуникации (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN:
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Ръководство за решаване на казуси по "Промоционална политика"
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2011
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN:
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Насърчаване на продажбите (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN:
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Ръководство за решаване на казуси по "Маркетингови изследвания II част"
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2009
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Ръководство за решаване на казуси по "Маркетингово прогнозиране"
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2009
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISBN:
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Реклама и медия планиране (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISBN:
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN:
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка)
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN:
Страници: 16