За контакти
Публикации на доц. д-р Маруся Смокова-Стефанова
Тип: Монография (3) |
Заглавие на публикацията: Нагласи и устойчиво потребление в градска среда - регионални различия |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2023 |
ISBN: 978-954-715-754-5 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Промоциите (Възприемани ползи и ефекти) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2012, бр.120, с.1-185 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 185 |
Заглавие на публикацията: Предиктивно моделиране на пазарния дял с изкуствени невронни мрежи |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2007, бр.87, с.1-205 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 205 |
Тип: Студия (17) |
Заглавие на публикацията: BEST PRACTICES FOR GAMIFICATION IN CULTURAL HERITAGE: BULGARIAN EXPERIENCE (Най-добри практики за приложение на геймификация в областта на културното наследство: българският опит) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Любомира Тодорова |
Издание: Диалог, 2024, бр.3, с.17-44 |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 28 |
Заглавие на публикацията: Does the Degree of Urbanisation Affect Sustainable Household Consumption? (Some Empirical Evidence) (Влияе ли степента на урбанизация върху устойчивото потребление на домакинствата? (Някои емпирични доказателства)) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, 2021, бр.3, с.187-209 |
Издателство: De Gruyter Poland, 2021 |
ISSN: 2069-8887 |
Страници: 23 |
Заглавие на публикацията: Внедряване на бизнес интелигентна система за мониторинг и контрол във висше училище |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Атанаска Решеткова, ВЕНЕТА ПЕТКОВА |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.95-126 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Предиктивен анализ на потребителските реакции чрез инкрементално моделиране |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.22, с.352-384 |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Прогнозиране на продажбите на бързооборотни потребителски стоки на базата на данни от продажбени трансакции с вероятностни модели |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.21, с.90-116 |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 27 |
Заглавие на публикацията: Предиктивен анализ на търсенето на пакетни телекомуникационни услуги с дискретни изборни модели |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2013, бр.19, с.122-150 |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: A Benefit-Based Approach for Increasing the Effectiveness of Promotions (Подход за увеличаване ефикасността на промоциите, базиран на ползите) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Analele Stiintifice ale Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi: Stiinte Economice, 2012, бр.59 (2), с.67-82 |
Издателство: Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, Romania, 2012 |
ISSN: 0379-7864 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Оценяване на готовността за плащане и на ценовата чувствителност на потребителите на образователни услуги чрез изборни експерименти |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.584-614 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Анализ на социални мрежи във виртуална колаборативна учебна среда |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Виртуалните социални мрежи в икономиката на знанието |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Оптимизиране ефективността на програмите за директен маркетинг чрез аналитично извличане на знания от данни |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.14, с.559-601 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 43 |
Заглавие на публикацията: Анализ на потребителските предпочитания с изразени изборни методи |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.324-387 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 64 |
Заглавие на публикацията: Проектиране и изграждане на система за измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента (КВАБАР-С) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.304-337 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Аналитично управление на взаимоотношенията с потребители на образователни услуги чрез предиктивни модели |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2008, бр.8, с.80-124 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 45 |
Заглавие на публикацията: Генезис и еволюция на агрегираните предиктивни модели на пазарния дял |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Икономически изследвания, 2007, бр.2, с.117-148 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2007 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Предиктивно моделиране на потребителския избор (сравнение на агрегиран логит модел с модели от латентен клас и йерархичен бейсов анализ на базата на дискретни конджойт данни от сектора на бързооборотните потребителски стоки) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.165-203 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Изграждане на уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Теодора Георгиева, Радослав Йорданов, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.134-172 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Тип: Статия (6) |
Заглавие на публикацията: Actualization of the “green” image for territorial development. [Актуализация «зелёного» имиджа для территориального развития] (Актуализация на "зеления" имидж за териториалното развитие) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Виктория Бондаренко, Анастасия Созинова, Н. Г. Румянцев |
Издание: Theoretical and Applied Ecology, 2022, бр.2, с.228-233 |
Издателство: Publishing house of O-Kratkoe, 2022 |
ISSN: 2618-8406 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: State marketing: The foreign countries experience in the use of the satisfaction with state programs methods (Национален маркетинг: чуждестранен опит в използването на методите за удовлетвореност от националните програми) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Виктория Бондаренко, Инесса Ефременко, Анна Манжула |
Издание: Advances in Intelligent Systems and Computing, 2020, бр.1100, с.706-715 |
Издателство: Springer, 2020 |
ISSN: 2194-5357 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Измерване на готовността за плащане на потребителите на образователни услуги чрез адаптивен изборен конджойнт анализ |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Диалог, 2012, бр.Тематичен ІІ - авг., с.33-49 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев |
Издание: Диалог, 2009, бр.2, с.95-111 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: An Analysis of Brand Interdependencies Using Artificial Neural Networks (Анализ на пазарните взаимозависимости между марките с помощта на изкуствени невронни мрежи) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Analele Stiintifice ale Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi: Stiinte Economice, 2008, бр.LV, с.183-189 |
Издателство: Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, Romania, 2008 |
ISSN: 0379-7864 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Прогнозиране на продажбите с помощта на изкуствените невронни мрежи |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Икономическа мисъл, 2005, бр.6, с.60-81 |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2005 |
ISSN: 0013-2993 |
Страници: 22 |
Тип: Доклад (18) |
Заглавие на публикацията: SOCIAL NETWORK ANALYSIS OF INTER-UNIVERSITY COOPERATION WITHIN THE EUROPEAN UNIVERSITY INITIATIVE: A COUNTRY-LEVEL PERSPECTIVE (СОЦИАЛНОМРЕЖОВИ ПОДХОД ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА МЕЖДУУНИВЕРСИТЕТСКОТО СЪТРУДНИЧЕСТВО В РАМКИТЕ НА ИНИЦИАТИВАТА „ЕВРОПЕЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ“: АНАЛИЗ НА НИВО ДЪРЖАВА) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Галин Стефанов |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2493-5 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Оптимално персонализиране на директни маркетингови интервенции чрез инкрементално моделиране |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1187-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Дефиниционни проблеми при промоциите |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2013 |
ISBN: 978-954-9370-97-3 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Структура и относителна важност на възприеманите ползи от промоциите при формиране на отношението към тях |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012 |
ISBN: 978-954-21-0615-9 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Повишаване качеството на дистанционното обучение чрез анализ на тестове |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0747-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Структура и относителна важност на възприеманите ползи от промоциите при формиране на отношението към тях |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Модел за анализ на възприеманите ползи от промоциите |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0679-5 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Анализ на възприеманите ползи от промоциите |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0592-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Using TURF analysis for product line optimization (Приложение на TURF анализа при оптимизиране на продуктова линия) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2009 |
ISBN: 978-80-225-2794-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Social Network Analysis in Collaborative E-learning Environment (Анализът на социални мрежи при колаборативното електронно обучение) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2009 |
ISBN: 978-80-225-2810-8 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Моделът на Къркпатрик за измерване ефективността на електронното обучение |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0427-2 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Моделът на Къркпатрик за измерване ефективността на електронното обучение |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0487-6 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Backpropagation Neural Networks in Analyzing Competitive Market Structure (Анализ на конкурентната пазарна структура с помощта на невронни мрежи с обратно разпространение на грешката) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2008 |
ISBN: 978-80-225-2574-9 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Data Mining for Analytical Student Relationship Management: A Case Study from Bulgarian Higher Education Institution |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2008 |
ISBN: 978-80-225-2574-9 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Analyzing Competitive Market Structure with Artificial Neural Networks (The Case of Fast Moving Consumer Goods) (Анализ на конкурентната пазарна структура с помощта на изкуствени невронни мрежи в сектора на бързооборотните потребителски стоки) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Донецкий национальный университет, 2008 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Анализ на конкурентната пазарна структура в сектора на бързооборотните потребителски стоки с изкуствени невронни мрежи |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: 978-954-21-0333-2 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Изкуствените невронни мрежи в маркетинговия мениджмънт: приложни перспективи |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0300-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Приложение на изкуствените невронни мрежи при прогнозиране на продажбите |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: УИ Стопанство, 2005 |
ISBN: 954-494-651-9 |
Страници: 10 |
Тип: Учебник (16) |
Заглавие на публикацията: A guide to identifying best practices for gamification in cultural heritage (Ръководство за идентифициране на най-добри практики на геймификация в областта на културното наследство) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Celio Goncalo Marques, Joao Tomaz Simoes, Ligia Mateus, Silviu Miloiu, Sergiu Musteata, Евелина Парашкевова-Великова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2495-9 |
Страници: 53 |
Заглавие на публикацията: Fundamentals of Marketing (Основи на маркетинга) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2482-9 |
Страници: 153 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови изследвания |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Тодор Кръстевич |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2139-2 |
Страници: 258 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови изследвания I част |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-1954-2 |
Страници: 282 |
Заглавие на публикацията: Промоционална политика |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2138-5 |
Страници: 161 |
Заглавие на публикацията: Аналитично извличане на знания от данни (Analytical data mining) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 357 |
Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (със SPSS и AMOS) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 214 |
Заглавие на публикацията: Виртуална учебна среда Moodle |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2014 |
ISBN: |
Страници: 298 |
Заглавие на публикацията: Медия планиране |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 212 |
Заглавие на публикацията: Медия планиране |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: |
Страници: 184 |
Заглавие на публикацията: SAS и SPSS за напреднали: многомерен анализ и интерпретация на данни |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 354 |
Заглавие на публикацията: SAS и SPSS за начинаещи: подготовка, визуализация и анализ на данни |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 435 |
Заглавие на публикацията: Въведение в SAS и SPSS |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 302 |
Заглавие на публикацията: Методология и технология за проверка и оценка на знанията |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 59 |
Заглавие на публикацията: Насърчаване на продажбите |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0638-2 |
Страници: 236 |
Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (със SPSS и AMOS) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: 978-954-23-0539-2 |
Страници: 214 |
Тип: Учебно помагало (11) |
Заглавие на публикацията: Медия планиране (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Интегрирани маркетингови комуникации (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Ръководство за решаване на казуси по "Промоционална политика" |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2011 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Насърчаване на продажбите (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Ръководство за решаване на казуси по "Маркетингови изследвания II част" |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2009 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Ръководство за решаване на казуси по "Маркетингово прогнозиране" |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2009 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Реклама и медия планиране (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Тодор Кръстевич, Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: |
Страници: 16 |