За контакти
Публикации на гл. ас. д-р Надежда Веселинова
Тип: Монография (3) |
Заглавие на публикацията: ГЛОБАЛНИ ДИЛЕМИ И РЕГИОНАЛНИ ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕД ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ |
Съавтори: Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Юлиян Господинов, Димчо Шопов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2453-9 |
Страници: 330 |
Заглавие на публикацията: ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА ОБЩИНИТЕ В БЪЛГАРИЯ (актуално състояние и тенденции) |
Съавтори: Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Юлиян Господинов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2282-5 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: Методологически и организационни аспекти на планирането в България (проблеми и решения) |
Съавтори: Борислав Борисов, Маргарита Богданова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Михаил Чиприянов, Евгени Тодоров, Ева Цветанова, Юлиян Господинов, Евелина Парашкевова-Великова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1106-5 |
Страници: 320 |
Тип: Студия (10) |
Заглавие на публикацията: СТРАТЕГИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ЕЛЕКТРОННОТО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ В ОБЩИНИТЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ |
Съавтори: Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2023, бр.31, с.237-267 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2023 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Административен капацитет за регионално планиране в контекста на интегрираните териториални инвестиции |
Съавтори: Борислав Борисов, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова, Йордан Колев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.7-41 |
Издателство: АИ Ценов, 2022 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Развитие на лидерството за постигане целите на устойчивото развитие |
Съавтори: Галина Чиприянова, Михаил Чиприянов, Иван Маринов, Емил Цанов, Ядвига Чибурене |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.220-252 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: TRENDS OF DEMOGRAPHIC DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF PLANNING REGIONS IN BULGARIA (РАЙОНИ ЗА ПЛАНИРАНЕ И ДЕМОГРАФСКИ ПРОЦЕСИ В БЪЛГАРИЯ) |
Издание: e-Journal VFU, 2011, бр.4, с.1-39 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2011 |
ISSN: 1313-7514 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Осигуряване на ефективност на маркетинговите решения чрез маркетингова отчетност |
Издание: e-Journal VFU, 2011, бр.4, с.1-32 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2011 |
ISSN: 1313-7514 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Разработване на маркетингова стратегиая за аграрен подсектор |
Съавтори: Пенка Горанова, Тотка Кънева, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.13, с.86-132 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Подходи за изграждане на маркетингова контролингова система в бизнес организацията |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.CXII, с.283-315 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Проектиране на маркетингови стратегии за производство и продажба на биогорива |
Съавтори: Пенка Горанова, Петър Банчев, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.10, с.265-304 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Приложение на АВС анализа при планиране на проектните дейности |
Съавтори: Борислав Борисов, Станка Тонкова, Димитър Панайотов, Неделчо Митев, Теодора Георгиева, Маргарита Богданова, Михаил Чиприянов, Анастасия Марчева, Ева Цветанова, Тодорка Павлова, Младен Ставрев, Тодор Кокалов, Медиха Юсеин |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.246-282 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 37 |
Заглавие на публикацията: Моделиране развитието на българската бизнесорганизация |
Съавтори: Никола Янков, Иван Марчевски |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.377-432 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 56 |
Тип: Статия (27) |
Заглавие на публикацията: The digital transformation of Bulgarian municipal administration in the era of artificial intelligence |
Съавтори: Елица Лазарова |
Издателство: Association for Computing Machinery, 2023 |
ISBN: 979-8-4007-0047-7 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: SWOT ANALYSIS OF DIGITAL TRANSFORMATION IN ELECTRONIC ADMINISTRATIVE SERVICES AT THE MUNICIPAL LEVEL |
Съавтори: Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова |
Издателство: Vilnius Gediminas Technical University, 2023 |
ISBN: 978-609-476-334-2 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: CHALLENGES FACED BY MUNICIPALITIES IN BULGARIA IN THE IMPLEMENTATION OF ELECTRONIC ADMINISTRATIVE SERVICES |
Съавтори: Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова |
Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2022 |
ISBN: 1849-7535 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: DIGITAL EUROPE – CURRENT STATE OF THE ELECTRONIC ADMINISTRATIVE SERVICES IN THE MUNICIPALITIES IN BULGARIA |
Съавтори: Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова |
Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2022 |
ISBN: 1849-7535 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: CHALLENGES TO THE PLANNING FUNCTION IN SMES IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION |
Съавтори: Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова |
Издателство: Vilnius Gediminas Technical University, 2022 |
ISBN: 978-609-476-289-5 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Methodical Aspects of the Planning Processes in the Public Sector |
Съавтори: Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова |
Издателство: OCERINT- International Organization Center of Academic Research, 2022 |
ISBN: 978-605-06286-4-7 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Impact of the Territorial Agenda 2030 in the Regional Policy of Bulgaria |
Съавтори: Борислав Борисов, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова, Йордан Колев |
Издателство: BC Publishing, 2021 |
ISBN: 978-605-70583-5-5 |
Страници: 23 |
Заглавие на публикацията: Administrative Capacity for the implementation of Integrated Territorial Investments for Regional Development in Bulgaria |
Съавтори: Елица Лазарова, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Юлиян Господинов |
Издателство: OCERINT- International Organization Center of Academic Research, 2021 |
ISBN: 978-605-06286-5-4 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Planned Solutions in Tourism in Terms of COVID-19 (Планови решения в туризма по отношение на COVID-19) |
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2020, бр.3, с.1-8 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2020 |
ISSN: 1314-7390 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ И ПОЛИТИКИ НА ОБРАЗОВАНИЕТО И ОБУЧЕНИЕТО В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА СТРАТЕГИЯ ЕВРОПА 2020 |
Издание: e-Journal VFU, 2018, бр.11, с.1-15 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2018 |
ISSN: 1313-7514 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Роля на лидерството за разработване на качествена, надеждна и устойчива инфраструктура за подпомагане на икономическото развитие и благосъстоянието на хората |
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Хуманитарни науки., 2018, бр.1, с.48-51 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2018 |
ISSN: 1310-6376 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: СТРАТЕГИЧЕСКИ АСПЕКТИ В ПОЛИТИКАТА НА БЪЛГАРИЯ ЗА Е-УПРАВЛЕНИЕ |
Издание: e-Journal VFU, 2017, бр.10, с.1-17 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2017 |
ISSN: 1313-7514 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: OPPORTUNITY TO INCREASE COMPETITIVENESS IN HOLDING GROUP THROUGH MARKETING PLANNING IN BULGARIA (Възможност за увеличаване на конкурентоспособността в холдинговите групи чрез маркетингово планиране в България) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-115-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: SPECIFIC MANIFESTATIONS IN THE ORGANIZATION OF MARKETING ACTIVITIES IN EUROPEAN REGION DURING THE CRISIS AND THEN |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2015 |
ISBN: 978-86-6139-096-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: НАЦИОНАЛНАТА ПОЛИТИКА НА БЪЛГАРИЯ ЗА Е-УПРАВЛЕНИЕ – СТРАТЕГИЧЕСКИ АСПЕКТИ |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1006-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: МАРКЕТИНГОВИЯТ ПЛАНОВ ПРОЦЕС В УСЛОВИЯ НА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ НА СРЕДАТА |
Издание: e-Journal VFU, 2014, бр.7, с.1-14 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2014 |
ISSN: 1313-7514 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Възможности на концепцията „Е-правителство“ за подобряване на административната ефективност в контекста на стратегия „Европа 2020“ |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0884-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Някои особености в управлението на маркетинговите дейности в условията на криза |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0760-0 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: PLANING REGIONS AND DEMOGRAPHIC PROCESSES IN BULGARIA (РАЙОНИ ЗА ПЛАНИРАНЕ И ДЕМОГРАФСКИ ПРОЦЕСИ В БЪЛГАРИЯ) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2012 |
ISBN: 978-86-6139-048-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Фирмена политика за използване на е-бизнеса - дистрибуционни варианти |
Издание: Бизнес управление, 2012, бр.1, с.61-78 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии при производството и предлагането на яйца |
Съавтори: Живка Тананеева, Пенка Горанова, Тотка Кънева |
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.148-162 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за екологичен маркетинг при производството и продажбата на биогорива |
Съавтори: Живка Тананеева, Петър Банчев, Пенка Горанова |
Издание: Диалог, 2009, бр.5, с.93-107 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: General analysis of the situation in the Bulgarian part of the transborder region "Teleorman - Veliko Tarnovo" (Общ анализ на ситуацията в българската част на трансграничния регион "Телеорман - Велико Търново") |
Издателство: Б. и., 2008 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Някои проблеми на маркетинговото планиране |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0301-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетинговият планов процес в контролинговата система |
Издание: Бизнес управление, 2001, бр.3, с.90-104 |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Ретроспективен поглед върху природата на маркетинговите дейности |
Издание: Народностопански архив, 2001, бр.3, с.41-47 |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Контролингов подход при управлението на маркетинговите дейности |
Издание: Бизнес управление, 1998, бр.3, с.18-30 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 13 |
Тип: Доклад (24) |
Заглавие на публикацията: Иновационни мрежи за публични услуги – състояние и перспективи |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2493-5 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: ГЪВКАВОТО ЛИДЕРСТВО - ФАКТОР ЗА УСПЕШНИ ПРОЕКТИ В ТУРИЗМА |
Издателство: АИ "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1764-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: СПЕЦИФИЧНИ ОСОБЕНОСТИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ЕКИПИТЕ В ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1239-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА В ХОЛДИНГОВИТЕ ГРУПИ ЧРЕЗ МАРКЕТИНГОВО ПЛАНИРАНЕ |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1058-7 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Повишаване на конкурентоспособността в холдинговите групи чрез маркетингово планиране |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1079-2 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: НАСОКИ ЗА РАЗВИТИЕ ОБУЧЕНИЕТО В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА СТРАТЕГИЯ ЕВРОПА 2020 |
Издателство: Абагар, 2014 |
ISBN: 978-619-168-103-7 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: ВЪЗМОЖНОСТИ И ПЕРСПЕКТИВИ ЗА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ В АГРАРНИЯТ СЕКТОР |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1013-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИЯТ ПЛАНОВ ПРОЦЕС В УСЛОВИЯ НА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ НА СРЕДАТА |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2014 |
ISBN: 978-954-644-694-7 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Маркетинговата отчетност - инструмент за гъвкаво организиране на плановият процес |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0910-9 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Възможности на концепцията „Е-правителство“ за подобряване на административната ефективност в контекста на стратегия „Европа 2020“-резюме |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0861-4 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Организационни характеристики на маркетинговия информационен процес |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0804-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Международния пазар на инвестиционни проекти - възможности и перспективи |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0796-9 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Възможности на контролинга за управление на маркетинговите дейности от фирми опериращи на международните пазари |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2012 |
ISBN: 978-954-715-558-9 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Кръгла маса „Стратегическото и бизнес планиране в икономиката на знанието” Обзор |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0760-0 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Генериране на конкурентни предимства чрез контролинг при управлението на маркетинговите дейности |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012 |
ISBN: 978-954-21-0603-6 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Тенденции на пазара на биогорива |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0679-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност чрез дистрибуционни алтернативи в е-бизнеса на фирмите |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0480-7 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Протекционизмът - от теоретическите постановки към приложението в условия на криза |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0442-5 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Управление на маркетинговите дейности по време на криза |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: 978-954-21-0409-4 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Маркетинговите дейности - като обект на управление |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2009 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Аспекти на маркетинговия контролинг при реализацията на биогорива |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: 978-954-21-0369-1 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Price policy of the companies in conditions of common market of the EU (Ценовата политика на фирмите в условията на общ пазар на ЕС) |
Съавтори: Пенка Горанова, НИКОЛАЙ Милев |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2008 |
ISBN: 978-86-85099-80-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Проблеми при информационното осигуряване на маркетинговия планов подход |
Издателство: ИРИТА, 2003 |
ISBN: 954-90611-2-4 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: За управлението на продажбите във фирмената дейност |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0076-X |
Страници: 5 |
Тип: Учебник (12) |
Заглавие на публикацията: Административно обслужване |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2471-3 |
Страници: 162 |
Заглавие на публикацията: Протокол в публичната администрация |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2477-5 |
Страници: 158 |
Заглавие на публикацията: Управление на екипи и комуникации |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2472-0 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Планиране и развитие на туризма |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2355-6 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: Комуникационни стратегии в проектното управление |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: ISBN 978-954-23-2302-0 |
Страници: 148 |
Заглавие на публикацията: Управление на човешките ресурси в публичната администрация |
Съавтори: Христо Сирашки |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2153-8 |
Страници: 125 |
Заглавие на публикацията: Планиране и развитие на туризма |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2082-1 |
Страници: 72 |
Заглавие на публикацията: Управление на проекти в туризма |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2083-8 |
Страници: 134 |
Заглавие на публикацията: Управление на човешките ресурси в публичната администрация |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1580-3 |
Страници: 73 |
Заглавие на публикацията: Технология на образователния процес |
Съавтори: Михаил Чиприянов |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1577-3 |
Страници: 58 |
Заглавие на публикацията: Управление на комуникациите и екипите в проект |
Съавтори: Юлиян Господинов |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1472-1 |
Страници: 98 |
Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕ ЧРЕЗ ПРОЕКТИ |
Съавтори: Михаил Чиприянов, Анастасия Марчева |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: |
Страници: 98 |
Тип: Учебно помагало (12) |
Заглавие на публикацията: Евристика |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2388-4 |
Страници: 108 |
Заглавие на публикацията: Проектно лидерство и комуникационни умения |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023 |
ISBN: 978-954-23-2389-1 |
Страници: 154 |
Заглавие на публикацията: ЛИДЕРСТВО И УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ |
Съавтори: Михаил Чиприянов, Галина Чиприянова, Иван Маринов, Елица Лазарова |
Издателство: Многоточие-М, 2019 |
ISBN: 978-619-7542-00-4 |
Страници: 193 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Никола Янков, Живка Тананеева, Пенка Горанова |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 176 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0371-8 |
Страници: 119 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0336-7 |
Страници: 90 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 978-954-23-0281-0 |
Страници: 192 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0281-9 |
Страници: 175 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0179-0 |
Страници: 139 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Анастасия Марчева |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0149-9 |
Страници: 142 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0029-8 |
Страници: 271 |
Заглавие на публикацията: Работна книга маркетинг планиране |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Теодора Георгиева |
Издателство: Футура сциенца, 2000 |
ISBN: |
Страници: 256 |