Публикации на гл. ас. д-р Надежда Веселинова

Тип: Монография (3)
Заглавие на публикацията: ГЛОБАЛНИ ДИЛЕМИ И РЕГИОНАЛНИ ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕД ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ
Съавтори: Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Юлиян Господинов, Димчо Шопов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023
ISBN: 978-954-23-2453-9
Страници: 330

Заглавие на публикацията: ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА ОБЩИНИТЕ В БЪЛГАРИЯ (актуално състояние и тенденции)
Съавтори: Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Юлиян Господинов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022
ISBN: 978-954-23-2282-5
Страници: 152

Заглавие на публикацията: Методологически и организационни аспекти на планирането в България (проблеми и решения)
Съавтори: Борислав Борисов, Маргарита Богданова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова, Михаил Чиприянов, Евгени Тодоров, Ева Цветанова, Юлиян Господинов, Евелина Парашкевова-Великова
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1106-5
Страници: 320

Тип: Студия (10)
Заглавие на публикацията: СТРАТЕГИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ЕЛЕКТРОННОТО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ В ОБЩИНИТЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Съавтори: Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2023, бр.31, с.237-267
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2023
ISSN: 1312-3815
Страници: 31

Заглавие на публикацията: Административен капацитет за регионално планиране в контекста на интегрираните териториални инвестиции
Съавтори: Борислав Борисов, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова, Йордан Колев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.7-41
Издателство: АИ Ценов, 2022
ISSN: 1312-3815
Страници: 35

Заглавие на публикацията: Развитие на лидерството за постигане целите на устойчивото развитие
Съавтори: Галина Чиприянова, Михаил Чиприянов, Иван Маринов, Емил Цанов, Ядвига Чибурене
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.220-252
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: TRENDS OF DEMOGRAPHIC DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF PLANNING REGIONS IN BULGARIA (РАЙОНИ ЗА ПЛАНИРАНЕ И ДЕМОГРАФСКИ ПРОЦЕСИ В БЪЛГАРИЯ)
Издание: e-Journal VFU, 2011, бр.4, с.1-39
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2011
ISSN: 1313-7514
Страници: 39

Заглавие на публикацията: Осигуряване на ефективност на маркетинговите решения чрез маркетингова отчетност
Издание: e-Journal VFU, 2011, бр.4, с.1-32
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2011
ISSN: 1313-7514
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Разработване на маркетингова стратегиая за аграрен подсектор
Съавтори: Пенка Горанова, Тотка Кънева, Живка Тананеева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.13, с.86-132
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1312-3815
Страници: 46

Заглавие на публикацията: Подходи за изграждане на маркетингова контролингова система в бизнес организацията
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.CXII, с.283-315
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 0861-8054
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Проектиране на маркетингови стратегии за производство и продажба на биогорива
Съавтори: Пенка Горанова, Петър Банчев, Живка Тананеева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.10, с.265-304
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1312-3815
Страници: 39

Заглавие на публикацията: Приложение на АВС анализа при планиране на проектните дейности
Съавтори: Борислав Борисов, Станка Тонкова, Димитър Панайотов, Неделчо Митев, Теодора Георгиева, Маргарита Богданова, Михаил Чиприянов, Анастасия Марчева, Ева Цветанова, Тодорка Павлова, Младен Ставрев, Тодор Кокалов, Медиха Юсеин
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.246-282
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2006
ISSN: 1312-3815
Страници: 37

Заглавие на публикацията: Моделиране развитието на българската бизнесорганизация
Съавтори: Никола Янков, Иван Марчевски
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.377-432
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISSN: 1312-3815
Страници: 56

Тип: Статия (27)
Заглавие на публикацията: The digital transformation of Bulgarian municipal administration in the era of artificial intelligence
Съавтори: Елица Лазарова
Издателство: Association for Computing Machinery, 2023
ISBN: 979-8-4007-0047-7
Страници: 5

Заглавие на публикацията: SWOT ANALYSIS OF DIGITAL TRANSFORMATION IN ELECTRONIC ADMINISTRATIVE SERVICES AT THE MUNICIPAL LEVEL
Съавтори: Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова
Издателство: Vilnius Gediminas Technical University, 2023
ISBN: 978-609-476-334-2
Страници: 9

Заглавие на публикацията: CHALLENGES FACED BY MUNICIPALITIES IN BULGARIA IN THE IMPLEMENTATION OF ELECTRONIC ADMINISTRATIVE SERVICES
Съавтори: Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова
Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2022
ISBN:
Страници: 11

Заглавие на публикацията: DIGITAL EUROPE – CURRENT STATE OF THE ELECTRONIC ADMINISTRATIVE SERVICES IN THE MUNICIPALITIES IN BULGARIA
Съавтори: Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова
Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2022
ISBN:
Страници: 12

Заглавие на публикацията: CHALLENGES TO THE PLANNING FUNCTION IN SMES IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION
Съавтори: Маргарита Богданова, Евелина Парашкевова-Великова, Елица Лазарова, Мариела Стоянова
Издателство: Vilnius Gediminas Technical University, 2022
ISBN: 978-609-476-289-5
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Methodical Aspects of the Planning Processes in the Public Sector
Съавтори: Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова
Издателство: OCERINT- International Organization Center of Academic Research, 2022
ISBN: 978-605-06286-4-7
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Impact of the Territorial Agenda 2030 in the Regional Policy of Bulgaria
Съавтори: Борислав Борисов, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Христо Сирашки, Елица Лазарова, Юлиян Господинов, Мариела Стоянова, Йордан Колев
Издателство: BC Publishing, 2021
ISBN: 978-605-70583-5-5
Страници: 23

Заглавие на публикацията: Administrative Capacity for the implementation of Integrated Territorial Investments for Regional Development in Bulgaria
Съавтори: Елица Лазарова, Евелина Парашкевова-Великова, Михаил Чиприянов, Юлиян Господинов
Издателство: OCERINT- International Organization Center of Academic Research, 2021
ISBN: 978-605-06286-5-4
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Planned Solutions in Tourism in Terms of COVID-19 (Планови решения в туризма по отношение на COVID-19)
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2020, бр.3, с.1-8
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2020
ISSN: 1314-7390
Страници: 8

Заглавие на публикацията: РАЗВИТИЕ И ПОЛИТИКИ НА ОБРАЗОВАНИЕТО И ОБУЧЕНИЕТО В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА СТРАТЕГИЯ ЕВРОПА 2020
Издание: e-Journal VFU, 2018, бр.11, с.1-15
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2018
ISSN: 1313-7514
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Роля на лидерството за разработване на качествена, надеждна и устойчива инфраструктура за подпомагане на икономическото развитие и благосъстоянието на хората
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Хуманитарни науки., 2018, бр.1, с.48-51
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2018
ISSN: 1310-6376
Страници: 4

Заглавие на публикацията: СТРАТЕГИЧЕСКИ АСПЕКТИ В ПОЛИТИКАТА НА БЪЛГАРИЯ ЗА Е-УПРАВЛЕНИЕ
Издание: e-Journal VFU, 2017, бр.10, с.1-17
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2017
ISSN: 1313-7514
Страници: 17

Заглавие на публикацията: OPPORTUNITY TO INCREASE COMPETITIVENESS IN HOLDING GROUP THROUGH MARKETING PLANNING IN BULGARIA (Възможност за увеличаване на конкурентоспособността в холдинговите групи чрез маркетингово планиране в България)
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016
ISBN: 978-86-6139-115-6
Страници: 6

Заглавие на публикацията: SPECIFIC MANIFESTATIONS IN THE ORGANIZATION OF MARKETING ACTIVITIES IN EUROPEAN REGION DURING THE CRISIS AND THEN
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2015
ISBN: 978-86-6139-096-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: НАЦИОНАЛНАТА ПОЛИТИКА НА БЪЛГАРИЯ ЗА Е-УПРАВЛЕНИЕ – СТРАТЕГИЧЕСКИ АСПЕКТИ
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN: 978-954-23-1006-8
Страници: 7

Заглавие на публикацията: МАРКЕТИНГОВИЯТ ПЛАНОВ ПРОЦЕС В УСЛОВИЯ НА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ НА СРЕДАТА
Издание: e-Journal VFU, 2014, бр.7, с.1-14
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2014
ISSN: 1313-7514
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Възможности на концепцията „Е-правителство“ за подобряване на административната ефективност в контекста на стратегия „Европа 2020“
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN: 978-954-23-0884-3
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Някои особености в управлението на маркетинговите дейности в условията на криза
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0760-0
Страници: 12

Заглавие на публикацията: PLANING REGIONS AND DEMOGRAPHIC PROCESSES IN BULGARIA (РАЙОНИ ЗА ПЛАНИРАНЕ И ДЕМОГРАФСКИ ПРОЦЕСИ В БЪЛГАРИЯ)
Издателство: Faculty of economics Nis, 2012
ISBN: 978-86-6139-048-7
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Фирмена политика за използване на е-бизнеса - дистрибуционни варианти
Издание: Бизнес управление, 2012, бр.1, с.61-78
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 0861-6604
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии при производството и предлагането на яйца
Съавтори: Живка Тананеева, Пенка Горанова, Тотка Кънева
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.148-162
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Стратегии за екологичен маркетинг при производството и продажбата на биогорива
Съавтори: Живка Тананеева, Петър Банчев, Пенка Горанова
Издание: Диалог, 2009, бр.5, с.93-107
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: General analysis of the situation in the Bulgarian part of the transborder region "Teleorman - Veliko Tarnovo" (Общ анализ на ситуацията в българската част на трансграничния регион "Телеорман - Велико Търново")
Издателство: Б. и., 2008
ISBN:
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Някои проблеми на маркетинговото планиране
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN: 954-23-0301-7
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Маркетинговият планов процес в контролинговата система
Издание: Бизнес управление, 2001, бр.3, с.90-104
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISSN: 0861-6604
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Ретроспективен поглед върху природата на маркетинговите дейности
Издание: Народностопански архив, 2001, бр.3, с.41-47
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISSN: 0323-9004
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Контролингов подход при управлението на маркетинговите дейности
Издание: Бизнес управление, 1998, бр.3, с.18-30
Издателство: АИ Ценов, 1998
ISSN: 0861-6604
Страници: 13

Тип: Доклад (23)
Заглавие на публикацията: ГЪВКАВОТО ЛИДЕРСТВО - ФАКТОР ЗА УСПЕШНИ ПРОЕКТИ В ТУРИЗМА
Издателство: АИ "Ценов", 2019
ISBN: 978-954-23-1764-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: СПЕЦИФИЧНИ ОСОБЕНОСТИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ЕКИПИТЕ В ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1239-0
Страници: 5

Заглавие на публикацията: ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА В ХОЛДИНГОВИТЕ ГРУПИ ЧРЕЗ МАРКЕТИНГОВО ПЛАНИРАНЕ
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1058-7
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Повишаване на конкурентоспособността в холдинговите групи чрез маркетингово планиране
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1079-2
Страници: 6

Заглавие на публикацията: НАСОКИ ЗА РАЗВИТИЕ ОБУЧЕНИЕТО В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА СТРАТЕГИЯ ЕВРОПА 2020
Издателство: Абагар, 2014
ISBN: 978-619-168-103-7
Страници: 10

Заглавие на публикацията: ВЪЗМОЖНОСТИ И ПЕРСПЕКТИВИ ЗА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ В АГРАРНИЯТ СЕКТОР
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN: 978-954-23-1013-6
Страници: 6

Заглавие на публикацията: ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИЯТ ПЛАНОВ ПРОЦЕС В УСЛОВИЯ НА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ НА СРЕДАТА
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2014
ISBN: 978-954-644-694-7
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Маркетинговата отчетност - инструмент за гъвкаво организиране на плановият процес
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN: 978-954-23-0910-9
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Възможности на концепцията „Е-правителство“ за подобряване на административната ефективност в контекста на стратегия „Европа 2020“-резюме
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN: 978-954-23-0861-4
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Организационни характеристики на маркетинговия информационен процес
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0804-1
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Международния пазар на инвестиционни проекти - възможности и перспективи
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0796-9
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Възможности на контролинга за управление на маркетинговите дейности от фирми опериращи на международните пазари
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2012
ISBN: 978-954-715-558-9
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Кръгла маса „Стратегическото и бизнес планиране в икономиката на знанието” Обзор
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0760-0
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Генериране на конкурентни предимства чрез контролинг при управлението на маркетинговите дейности
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012
ISBN: 978-954-21-0603-6
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Тенденции на пазара на биогорива
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0679-5
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Конкурентоспособност чрез дистрибуционни алтернативи в е-бизнеса на фирмите
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-23-0480-7
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Протекционизмът - от теоретическите постановки към приложението в условия на криза
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0442-5
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Управление на маркетинговите дейности по време на криза
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009
ISBN: 978-954-21-0409-4
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Маркетинговите дейности - като обект на управление
Издателство: Бургаски свободен унив., 2009
ISBN:
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Аспекти на маркетинговия контролинг при реализацията на биогорива
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008
ISBN: 978-954-21-0369-1
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Price policy of the companies in conditions of common market of the EU (Ценовата политика на фирмите в условията на общ пазар на ЕС)
Съавтори: Пенка Горанова, НИКОЛАЙ Милев
Издателство: Faculty of economics Nis, 2008
ISBN: 978-86-85099-80-9
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Проблеми при информационното осигуряване на маркетинговия планов подход
Издателство: ИРИТА, 2003
ISBN: 954-90611-2-4
Страници: 6

Заглавие на публикацията: За управлението на продажбите във фирмената дейност
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0076-X
Страници: 5

Тип: Учебник (8)
Заглавие на публикацията: Комуникационни стратегии в проектното управление
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022
ISBN: ISBN 978-954-23-2302-0
Страници: 148

Заглавие на публикацията: Управление на човешките ресурси в публичната администрация
Съавтори: Христо Сирашки
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022
ISBN:
Страници: 125

Заглавие на публикацията: Планиране и развитие на туризма
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2082-1
Страници: 72

Заглавие на публикацията: Управление на проекти в туризма
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2083-8
Страници: 134

Заглавие на публикацията: Управление на човешките ресурси в публичната администрация
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018
ISBN: 978-954-23-1580-3
Страници: 73

Заглавие на публикацията: Технология на образователния процес
Съавтори: Михаил Чиприянов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1577-3
Страници: 58

Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕ НА КОМУНИКАЦИИТЕ И ЕКИПИТЕ В ПРОЕКТ
Съавтори: Юлиян Господинов
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN:
Страници: 98

Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕ ЧРЕЗ ПРОЕКТИ
Съавтори: Михаил Чиприянов, Анастасия Марчева
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN:
Страници: 98

Тип: Учебно помагало (14)
Заглавие на публикацията: Евристика
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022
ISBN:
Страници: 134

Заглавие на публикацията: Проектно лидерство и комуникационни умения
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022
ISBN:
Страници: 194

Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕ НА КОМУНИКАЦИИТЕ И ЕКИПИТЕ В ПРОЕКТ
Съавтори: Юлиян Господинов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2019
ISBN:
Страници: 95

Заглавие на публикацията: ЛИДЕРСТВО И УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ
Съавтори: Михаил Чиприянов, Галина Чиприянова, Иван Маринов, Елица Лазарова
Издателство: Многоточие-М, 2019
ISBN: 978-619-7542-00-4
Страници: 193

Заглавие на публикацията: УПРАВЛЕНИЕ НА КОМУНИКАЦИИТЕ И ЕКИПИТЕ В ПРОЕКТ
Съавтори: Юлиян Господинов
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN:
Страници: 106

Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи
Съавтори: Никола Янков, Живка Тананеева, Пенка Горанова
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009
ISBN:
Страници: 176

Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Живка Тананеева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0371-8
Страници: 119

Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Живка Тананеева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0336-7
Страници: 90

Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 978-954-23-0281-0
Страници: 192

Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0281-9
Страници: 175

Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0179-0
Страници: 139

Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Анастасия Марчева
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISBN: 954-23-0149-9
Страници: 142

Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0029-8
Страници: 271

Заглавие на публикацията: Работна книга маркетинг планиране
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Теодора Георгиева
Издателство: Футура сциенца, 2000
ISBN:
Страници: 256