За контакти
Публикации на д-р Никола Янков
Тип: Монография (11) |
Заглавие на публикацията: Глобални цели за устойчиво развитие: осъзнаване, концепции, метрики и обучение |
Съавтори: Анастасия Марчева, Tania Corredato Periotto , Ranjit Singha, Елена Мартяковой, Surjit Singha, Ryszard Miler, Евгени Тодоров, Ядвига Чибурене, Al Rosenbloom, Ваня Григорова, Lyudmyla Chyzhevska, Екатерина Цой, Наталия Черенкова, Nehal Lotfy Khali, Victor A. Nos, Виктор Марьяненко , Виталий Черенков, Евгения Медведкина, Зоя Иванова, Alla Uniyat, Consuelo Adelaida Garcia de la Torre, Теодора Димитрова, Ирена Емилова, Ирина Беляева, Ольга Данилова, Roman Zvarych |
Издателство: АИ Ценов, 2019 |
ISBN: 978-954-23-1752-4 |
Страници: 360 |
Заглавие на публикацията: Холистичният маркетинг като интегратор на бизнесмрежи |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 175 |
Заглавие на публикацията: Еволюция на съвременния маркетинг |
Съавтори: Атанас Дамянов, Петър Банчев, Тодор Кръстевич, Иван Марчевски, Анастасия Марчева, Ваня Григорова, ДАНИЕЛ ИЛИЕВ, Владимир Прушковски, Тамара Касич-Пилипенко, Любов Кримская, Валентин Возиянов, Владислав Королков, Ирина Нечаева, Марат Кюрчевский, Ирина Белецкая, Владислава Лифар |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0133-2 |
Страници: 275 |
Заглавие на публикацията: Концепцията за създаване и за управляване развитието на бизнесорганизационната мрежа |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.XCIX, с.123-217 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 95 |
Заглавие на публикацията: Съвременен мениджмънт |
Съавтори: Атанас Дамянов, Димитър Панайотов, Камен Каменов |
Издателство: АИ Ценов, 1997 |
ISBN: |
Страници: 48 |
Заглавие на публикацията: Страгегиране и бизнесстрагегии |
Издателство: АИ Ценов, 1994 |
ISBN: |
Страници: 235 |
Заглавие на публикацията: Гъвкавостта на бизнесорганизациите |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISBN: |
Страници: 137 |
Заглавие на публикацията: Съвременни аспекти на мениджмънта |
Съавтори: Атанас Дамянов, Камен Каменов, Димитър Панайотов, Неделчо Митев |
Издателство: АИ Ценов, 1992 |
ISBN: |
Страници: 289 |
Заглавие на публикацията: Предплановите дейности и качеството на планирането |
Съавтори: Атанас Дамянов, Димитър Панайотов, Неделчо Митев |
Издателство: Варна-принт АД, 1989 |
ISBN: |
Страници: 181 |
Заглавие на публикацията: Социално-икономическо планиране в селищните системи |
Съавтори: Атанас Дамянов, Неделчо Митев |
Издателство: Варна-принт АД, 1984 |
ISBN: |
Страници: 199 |
Заглавие на публикацията: Развитие и използване на националния комплекс Дунав (състояние, проблеми, перспективи |
Издателство: Варна-принт АД, 1981 |
ISBN: |
Страници: 151 |
Тип: Студия (13) |
Заглавие на публикацията: Модел за социално-икономическо развитие на българското Придунавие |
Съавтори: Росица Колева, Красимир Шишманов, Галина Захариева, Александрина Александрова, Венцислав Василев, Цветан Павлов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.187-218 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Conceptual axes and directions for entrepreneurshgip in trans border regions – the case of Veliko Tarnovo - Alexandria - Svishtov meridian axis (концептуални оси и насоки за предприемачество в транграничните региони – казусът на меридианната ос Велико Търново - Свищов - Александрия ) |
Издателство: РОМИНА, 2009 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Синтетичен модел и методика на процеса бизнес-организационно развитие |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2007 |
ISBN: |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг” на параадигмата „Рационална иконоомика” – „рационална наука” |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.6 (16), с.173-206 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Моделиране развитието на българската бизнесорганизация |
Съавтори: Иван Марчевски, Надежда Веселинова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.377-432 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 56 |
Заглавие на публикацията: Изследване състоянието и перспективи за прилагане на активни методи на обучение (АМО) в процеса на обучение |
Съавтори: Иван Марчевски, Таня Горчева, Драгомир Илиев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.12, с.152-203 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 52 |
Заглавие на публикацията: Процесът на фирменото маркетингово раз¬витие в България |
Издание: Икономически изследвания, 2000, бр.1, с.140-170 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2000 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Мениджмънт и страте-гия на процеса маркетизация |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 1996, бр.4, с.101-126 |
Издателство: АИ Ценов, 1996 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 26 |
Заглавие на публикацията: Съвременни системи за технологическо развитие и трансфер и проблеми на тяхното усъвършенстване в НРБ |
Издание: Научни трудове. ВФСИ Д. А. Ценов - Свищов (за следдипломна специализация), 1987, бр.ХІХ, с.175-226 |
Издателство: АИ Ценов, 1987 |
ISSN: 0204 9503 |
Страници: 52 |
Заглавие на публикацията: Приложения на проспективния подход в разработването на промишлени стратегии за 80-те години |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1983, бр.6, с.178-212 |
Издателство: АИ Ценов, 1983 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: За планово осъществяване процеса на интелектуализация на производството |
Издание: Архив от научни трудове, 1980, бр.VІІ, с.651-674 |
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1980 |
ISSN: 0204-9503 |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Перспективно планиране на икономическото развитие на териториалните системи |
Издание: Архив от научни трудове, 1979, бр.6, с.299-325 |
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1979 |
ISSN: 0204-9503 |
Страници: 27 |
Заглавие на публикацията: Теоретико-приложни въпроси по формиране на регио¬нал¬ните селищни системи |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1976, бр.1976, с.211-247 |
Издателство: АИ Ценов, 1976 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 37 |
Тип: Статия (52) |
Заглавие на публикацията: The system diagonal development concept |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: A fizzy attractiveness of marketing entry (FAME) model for marketing selection decisions (Модел за маркетингови решения при размита привлекателност) |
Съавтори: M. Shiply, M. Johnson |
Издание: Journal of the Operational Research Society, 2013, бр.4, с.597-610 |
Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2013 |
ISSN: 0160-5682 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Развитие на системата за научни изследвания на СА "Д. А. Ценов" |
Съавтори: Петя Иванова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.16, с.5-15 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Опит за осмисляне на развитието на планирането |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0760-0 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Анализ на отношението „талантизъм – талант – стратегия” |
Издание: Диалог, 2011, бр.2, с.118-138 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 21 |
Заглавие на публикацията: Дунавската стратегия (2011-2020 г.) и нейните предизвикателства |
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.5, с.5-6 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 2 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг на концепцията „интегрална свързаност” в Долнодунавския макрорегион |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011 |
ISBN: |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Маркетингът на страниците на сп. Бизнесправ-ление |
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.5, с.43-47 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Education and training needs in the field of logistic structures and services in the Lower Danube Region (Bulgarian situation) (Нужди от образование и обучение в полето на логистичните структури и услуги в Долнодунавския регион (българската ситуация)) |
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.825-838 |
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010 |
ISSN: 1582-9146 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Education and training needs in the local development in the Lower Danube Region (Bulgarian situation) (Образование и нужда от обучение за нуждите на местното развитие в Долнодунавския регион (българската ситуация)) |
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.800-814 |
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010 |
ISSN: 1582-9146 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Прескриптивни модели за системата на активния туризъм |
Издание: Бизнес управление, 2010, бр.4, с.5-24 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: The necessity for a different paradigm for economic development (Необходимост от различна парадигма за икономическо развитие) |
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2009, бр.25, с.189-199 |
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2009 |
ISSN: 1582-9146 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Multilevel marketing integration process management (Мениджмънт на процеса на многоравнищно маркетингово интегриране) |
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2007, бр.21, с.8-18 |
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2007 |
ISSN: 1582-9146 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Очертаване рамки за бизнеспредприемачество в трансгранични региони |
Издание: Бизнес управление, 2007, бр.4, с.20-38 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Holistic and strategic thinking regarding large regional systems (The case of Black Sea and Azov Sea basin (Холистично и стратегическо мисленее по отношение на големи регионаални системи (казусът на басейните на Черно море и на Азовско морле) |
Издателство: Донецкий национальный университет, 2006 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Management and marketing of transborder regional integration process |
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2006, бр.19, с.9-17 |
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2006 |
ISSN: 1582-9146 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Simulation as a Pedagogical Tool for Managerial Decision-making in a Transition Economy |
Съавтори: Иван Марчевски, Иван Стойков, David Olson, S. Shiply, M. Johnson, Параскева Димитрова |
Издание: Journal of the Operational Research Society, 2006, бр.September, с.1019-1026 |
Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2006 |
ISSN: 0160-5682 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Integration models for the marketing function (ИНТЕГРАЛНИ МОДЕЛИ ЗА МАРКЕТИНГОВАТА ФУНКЦИЯ) |
Издание: Ekonomske teme, 2005, бр.1-2, с.135-144 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2005 |
ISSN: 0353-8648 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Интегрирана маркетингова стратегия на висшето училище |
Издание: Диалог, 2005, бр.3, с.40-55 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Концепцията за маркетинговата подсистема на системата „ОБЩЕСТВО” |
Издание: Народностопански архив, 2005, бр.4, с.30-37 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Формиране и маркетинг на кластъри и бизнесмрежи |
Издание: Бизнес управление, 2005, бр.3, с.23-45 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 23 |
Заглавие на публикацията: For an integrated Black and Azov sea (BASR) concept marketing and development strategies (За интегрирана концепция за развитие маркетингови стратегии на Черно море и на Азовско море) |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0194-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Подходи за регионално интегриране в страните от Югоизточна Европа |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2004 |
ISBN: 86-85099-02-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Тезиси по проектиране на бизнесмрежи и маркетингови мрежи |
Издание: Бизнес управление, 2003, бр.2, с.50-59 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Using market oriented tools for entrepreneurial training in transition economies (Използване на пазарно-ориентирани инструменти за предприемаческо обучение в икономики в преход ) |
Съавтори: Анастасия Марчева |
Издателство: WACRA, 2001 |
ISBN: 1-877868-18-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Some remarks regarding the marketiza-tion process in transition economies (The case of Bulgaria) |
Издание: Ekonomske teme, 2001, бр.3, с.55-64 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2001 |
ISSN: 0353-8648 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Замисълът на сп. Бизнесуправление и неговата десетгодишнина |
Издание: Бизнес управление, 2001, бр.11, с.31-35 |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Публикационната дейност на сп. Бизнесуправление в сферата на маркетинга |
Издание: Бизнес управление, 2001, бр.11, с.35-39 |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Развитие маркетинга как ведущей корпоративной стратегии. (Развитие на маркетинга като водеща корпоративна стратегия.) |
Издателство: 1С-Москва, 2001 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Стратегиране създаването и развитието на междудържавни (транснационални) европейски региони |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2001, бр.10, с.162-179 |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: КонцептуалньІй комплекс “футуризирование – стратегирование – планирование” в процессе безнес-организационного развития путем трансформирования (Концептуалнният комплекс “футуризиране – стратегиране – планиране” в процеса на безнесорганизационно развитие чрез трансформироане) |
Издание: Вiсник технологiчного унiверситета Подiля – частина 3, Економiчнi науки – Науковий журнал, 2000, бр.2000, с.109-112 |
Издателство: Технологiчного унiверситета Подiля , 2000 |
ISSN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Концепцията за системно-мрежово бизнесорганизационно развитие |
Издание: Бизнес управление, 2000, бр.4, с.15-37 |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 23 |
Заглавие на публикацията: Процесс организационного обучения и стратегия “обучающихся организаий (Процес на организационно обучение и стратегията “ обучаваща се организация) |
Издание: Вiсник Тернопiльськоi академii народного господарства, 2000, бр.2000, с.99-107 |
Издателство: Економiчна думка, 2000 |
ISSN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Процесс организационного обучения и стратегия “обучаю-щихся организаий (Процес на организационно обучение и стратегията "обучаваща с9е организация) |
Издание: Вiсник Тернопiльськоi академii народного господарства, 1999, бр.11, с.99-107 |
Издателство: Економiчна думка, 1999 |
ISSN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Развитието на маркетинга на партньорството |
Издание: Народностопански архив, 1999, бр.1, с.19-27 |
Издателство: АИ Ценов, 1999 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Вътрешното предприемачество и системното бизнесорганизационно развитие |
Издание: Бизнес управление, 1998, бр.4, с.11-34 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Виртуализирането на бизнесорга-низациите – концептуална рамка на едно мениджърско предизвикателство |
Издание: Бизнес управление, 1996, бр.4, с.6-19 |
Издателство: АИ Ценов, 1996 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Проблемът “Създаване на мениджър” за модерни (проактивни) бизнесорганизации. |
Издание: Бизнес управление, 1996, бр.4, с.10-16 |
Издателство: АИ Ценов, 1996 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Стратегия маркетинг-микса в структуре рыночной сети (Стратегия на на маркетинговия микс в структурата на пазарите) |
Издателство: Санкт-Петербургский университет экономики и финансов, 1994 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: 3M – Десет години след търсене на съвършенството. |
Издание: Бизнес управление, 1993, бр.3, с.15-23 |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Стратегията “Зелена бизнесорганизация” и “Зелен маркетинг” |
Издание: Бизнес управление, 1993, бр.3, с.6-16 |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Бизнесуправление - сега! (За някои необходими понятия на управленската култура |
Издание: Бизнес управление, 1991, бр.1, с.5-7 |
Издателство: АИ Ценов, 1991 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Философия и архитектура на списание “Бизнесуправление (Business management |
Издание: Бизнес управление, 1991, бр.1, с.5-7 |
Издателство: АИ Ценов, 1991 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Един модел за плановото развитие на бизнес-организациите (Стратегия на аеродинамичността |
Издание: Икономически живот, 1990, бр.5, с.5-5 |
Издателство: Хирон, 1990 |
ISSN: 0205-0994 |
Страници: 1 |
Заглавие на публикацията: Развитието на парадигмата на плановата наука |
Издание: Управление и самоуправление, 1989, бр.3, с.34-41 |
Издателство: Институт за социално управление при ЦК на БКП, 1989 |
ISSN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Кьм нов стадий в използване на пазарния подход в стратегическото планиране |
Издание: Народностопански архив, 1988, бр.2, с.120-126 |
Издателство: АИ Ценов, 1988 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Кьм нов стадий в използване на пазарния подход в стратегическото планиране |
Издание: Народностопански архив, 1988, бр.2, с.17-23 |
Издателство: АИ Ценов, 1988 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Позготовката на управленски кадри във Великобритания |
Издание: Народностопански архив, 1986, бр.1, с.114-117 |
Издателство: АИ Ценов, 1986 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Промени в плановия механизъм на самоуправляващите се стопански организации |
Съавтори: Неделчо Митев |
Издание: Народностопански архив, 1986, бр.2, с.197-204 |
Издателство: АИ Ценов, 1986 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Характеристика на авангардните технологии |
Издание: ИКО, 1983, бр.3, с.44-48 |
Издателство: ИКО-Бизнес-АД, 1983 |
ISSN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Усъвършенствуване структурата на промишлеността - фактор за снижаване материалоемкостта на продукцията |
Издание: Народностопански архив, 1980, бр.1, с.340-348 |
Издателство: АИ Ценов, 1980 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Комплексно планиране в териториалните система |
Издание: Народностопански архив, 1978, бр.3, с.306-310 |
Издателство: АИ Ценов, 1978 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 5 |
Тип: Доклад (26) |
Заглавие на публикацията: Outlines of the trans border meridian axes integration |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2013 |
ISBN: 978-954-23-0867-6 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Интегриране на действия за създаване на «умни» градове |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0861-4 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Тезиси по създаване на «метоселища»/»метаградове |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0884-3 |
Страници: 1 |
Заглавие на публикацията: Сътрудничество при туристическото брендиране в Черноморския басейн |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0773-0 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: За пазарно и социално ориентирани стратегически проекти |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0484-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: За връзките между между надстройката и структурите на икономическата наука |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0480-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Аеродинамизиране на икономичската наука като средство за нейната нормалност |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0442-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: За очертаване мрежата на холистичния маркетинг |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Диадите – средство за определяне на икономически асиметрии. - В: Икономически асиметрии в обединена Европа |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0323-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Концептуалната криза на планирането в България |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0300-9 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Интегрирана маркетингова стратегия на висшето училище |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0276-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Създаване и управление на функцията “бизнесорганизационно развитие” |
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004 |
ISBN: 954-494-581-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Маркетинговото развитие като водещ стратегически фирмен вектор |
Издателство: ИРИТА ПРИНТ, 2003 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Маркетинговата парадигмата за ХХІ век: очертаване и изследване ване и изследване |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003 |
ISBN: 954-21-0174-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на вътрешното и външното интегриране на страните от Юго-Източна Европа |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: 954-23-0120-0 |
Страници: 64 |
Заглавие на публикацията: Приложение на активни методи за обучение по пазарно-ориентирани дисциплини |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0054-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на балансиране на конвенционалните с неконвенционалните форми и системи за обучение по икономика |
Съавтори: Иван Марчевски, Таня Горчева |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0055-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Парадигмата на мениджърското развитие – предпоставка за бизнесорганизационно трансформиране” |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0078-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Създаване и управление на функцията “бизнесорганизационно развитие |
Издателство: УНСС, 2001 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Трансформиране на бизнесорганизациите в процеса на създаване на функционираща пазарна икономика |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISBN: 954-23-0009-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Развитието на макромаркетинга и процеса на маркетизация в страни като България и Египет |
Издателство: АИ Ценов, 1999 |
ISBN: |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Какъв преход - за българската икономика - планов или безпланов |
Издателство: АИ Ценов, 1996 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Хаосьт и управление на хаосмостични системи |
Издателство: АИ Ценов, 1995 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: За стратегизирането на бьлгарския бизнесмениджмънт |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 1995 |
ISBN: |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Ekonomiczne aspekty ochrony s'rodoviska w warunkach transformacji (Икономически аспекти на защитата на околната среда в преходни периоди) |
Съавтори: Радослав Габровски |
Издателство: Познанска икономическа академия, 1993 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Предприятието - стратегически ходове за перспективното му развитие |
Издателство: Икономически институт на БАН, 1987 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Тип: Учебник (8) |
Заглавие на публикацията: КРЕАТИВНОСТ И ЕВРИСТИКА НА НАУЧНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРЕПОДАВАНЕТО (ТЕЗИСИ ПО КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ И ПОДХОД В ИКОНОМИЧЕСКАТА СФЕРА) |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 142 |
Заглавие на публикацията: Публикуване в реферирани издания с импакт фактор (Тезиси по стратегиране на публикуването в Глобалната издателска мрежа) |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 55 |
Заглавие на публикацията: Бренд мениджмънт |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 141 |
Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 400 |
Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 463 |
Заглавие на публикацията: Стратегически маркетингов мениджмънт |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 167 |
Заглавие на публикацията: Прогнозиране, стратегиране, планиране |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: |
Страници: 347 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг и маркетингов мениджмънт. |
Издателство: Футура сциенца, 2001 |
ISBN: |
Страници: 335 |
Тип: Учебно помагало (14) |
Заглавие на публикацията: Маркетингово мислене и решения |
Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-0991-8 |
Страници: 260 |
Заглавие на публикацията: тренинг по маркетингови умения |
Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011 |
ISBN: |
Страници: 173 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг - казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0451-7 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Надежда Веселинова, Живка Тананеева, Пенка Горанова |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 176 |
Заглавие на публикацията: Методика за написване на дипломна работа. Ръководство за дистанционно обучение |
Съавтори: Петър Банчев, Тодор Кръстевич, Иван Марчевски |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 26 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0371-8 |
Страници: 119 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране |
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0336-7 |
Страници: 90 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 978-954-23-0281-0 |
Страници: 192 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0281-9 |
Страници: 175 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране |
Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0179-0 |
Страници: 139 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0149-9 |
Страници: 142 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг |
Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0029-8 |
Страници: 271 |
Заглавие на публикацията: Работна книга маркетинг планиране |
Съавтори: Ваня Григорова, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Теодора Георгиева, Надежда Веселинова |
Издателство: Футура сциенца, 2000 |
ISBN: |
Страници: 256 |
Заглавие на публикацията: Делова терминология на преподавателя (основни понятия) |
Съавтори: Радко Радков, Атанас Дамянов, Петър Банчев, Камен Каменов, Мария Андреева |
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1990 |
ISBN: |
Страници: 95 |