Публикации на д-р Никола Янков

Тип: Монография (11)
Заглавие на публикацията: Глобални цели за устойчиво развитие: осъзнаване, концепции, метрики и обучение
Съавтори: Анастасия Марчева, Tania Corredato Periotto , Ranjit Singha, Елена Мартяковой, Surjit Singha, Ryszard Miler, Евгени Тодоров, Ядвига Чибурене, Al Rosenbloom, Ваня Григорова, Lyudmyla Chyzhevska, Екатерина Цой, Наталия Черенкова, Nehal Lotfy Khali, Victor A. Nos, Виктор Марьяненко , Виталий Черенков, Евгения Медведкина, Зоя Иванова, Alla Uniyat, Consuelo Adelaida Garcia de la Torre, Теодора Димитрова, Ирена Емилова, Ирина Беляева, Ольга Данилова, Roman Zvarych
Издателство: АИ Ценов, 2019
ISBN: 978-954-23-1752-4
Страници: 360

Заглавие на публикацията: Холистичният маркетинг като интегратор на бизнесмрежи
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN:
Страници: 175

Заглавие на публикацията: Еволюция на съвременния маркетинг
Съавтори: Атанас Дамянов, Петър Банчев, Тодор Кръстевич, Иван Марчевски, Анастасия Марчева, Ваня Григорова, ДАНИЕЛ ИЛИЕВ, Владимир Прушковски, Тамара Касич-Пилипенко, Любов Кримская, Валентин Возиянов, Владислав Королков, Ирина Нечаева, Марат Кюрчевский, Ирина Белецкая, Владислава Лифар
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISBN: 954-23-0133-2
Страници: 275

Заглавие на публикацията: Концепцията за създаване и за управляване развитието на бизнесорганизационната мрежа
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.XCIX, с.123-217
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISSN: 0861-8054
Страници: 95

Заглавие на публикацията: Съвременен мениджмънт
Съавтори: Атанас Дамянов, Димитър Панайотов, Камен Каменов
Издателство: АИ Ценов, 1997
ISBN:
Страници: 48

Заглавие на публикацията: Страгегиране и бизнесстрагегии
Издателство: АИ Ценов, 1994
ISBN:
Страници: 235

Заглавие на публикацията: Гъвкавостта на бизнесорганизациите
Издателство: АИ Ценов, 1993
ISBN:
Страници: 137

Заглавие на публикацията: Съвременни аспекти на мениджмънта
Съавтори: Атанас Дамянов, Камен Каменов, Димитър Панайотов, Неделчо Митев
Издателство: АИ Ценов, 1992
ISBN:
Страници: 289

Заглавие на публикацията: Предплановите дейности и качеството на планирането
Съавтори: Атанас Дамянов, Димитър Панайотов, Неделчо Митев
Издателство: Варна-принт АД, 1989
ISBN:
Страници: 181

Заглавие на публикацията: Социално-икономическо планиране в селищните системи
Съавтори: Атанас Дамянов, Неделчо Митев
Издателство: Варна-принт АД, 1984
ISBN:
Страници: 199

Заглавие на публикацията: Развитие и използване на националния комплекс Дунав (състояние, проблеми, перспективи
Издателство: Варна-принт АД, 1981
ISBN:
Страници: 151

Тип: Студия (13)
Заглавие на публикацията: Модел за социално-икономическо развитие на българското Придунавие
Съавтори: Росица Колева, Красимир Шишманов, Галина Захариева, Александрина Александрова, Венцислав Василев, Цветан Павлов
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISBN:
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Conceptual axes and directions for entrepreneurshgip in trans border regions – the case of Veliko Tarnovo - Alexandria - Svishtov meridian axis (концептуални оси и насоки за предприемачество в транграничните региони – казусът на меридианната ос Велико Търново - Свищов - Александрия )
Издателство: РОМИНА, 2009
ISBN:
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Синтетичен модел и методика на процеса бизнес-организационно развитие
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2007
ISBN:
Страници: 41

Заглавие на публикацията: Маркетинг” на параадигмата „Рационална иконоомика” – „рационална наука”
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.6 (16), с.173-206
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISSN: 1312-3815
Страници: 34

Заглавие на публикацията: Моделиране развитието на българската бизнесорганизация
Съавтори: Иван Марчевски, Надежда Веселинова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.377-432
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISSN: 1312-3815
Страници: 56

Заглавие на публикацията: Изследване състоянието и перспективи за прилагане на активни методи на обучение (АМО) в процеса на обучение
Съавтори: Иван Марчевски, Таня Горчева, Драгомир Илиев
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.12, с.152-203
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISSN: 1312-3815
Страници: 52

Заглавие на публикацията: Процесът на фирменото маркетингово раз¬витие в България
Издание: Икономически изследвания, 2000, бр.1, с.140-170
Издателство: Икономически институт на БАН, 2000
ISSN: 0205-3292
Страници: 31

Заглавие на публикацията: Мениджмънт и страте-гия на процеса маркетизация
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 1996, бр.4, с.101-126
Издателство: АИ Ценов, 1996
ISSN: 1312-3815
Страници: 26

Заглавие на публикацията: Съвременни системи за технологическо развитие и трансфер и проблеми на тяхното усъвършенстване в НРБ
Издание: Научни трудове. ВФСИ Д. А. Ценов - Свищов (за следдипломна специализация), 1987, бр.ХІХ, с.175-226
Издателство: АИ Ценов, 1987
ISSN: 0204 9503
Страници: 52

Заглавие на публикацията: Приложения на проспективния подход в разработването на промишлени стратегии за 80-те години
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1983, бр.6, с.178-212
Издателство: АИ Ценов, 1983
ISSN: 0861-8054
Страници: 35

Заглавие на публикацията: За планово осъществяване процеса на интелектуализация на производството
Издание: Архив от научни трудове, 1980, бр.VІІ, с.651-674
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1980
ISSN: 0204-9503
Страници: 24

Заглавие на публикацията: Перспективно планиране на икономическото развитие на териториалните системи
Издание: Архив от научни трудове, 1979, бр.6, с.299-325
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1979
ISSN: 0204-9503
Страници: 27

Заглавие на публикацията: Теоретико-приложни въпроси по формиране на регио¬нал¬ните селищни системи
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1976, бр.1976, с.211-247
Издателство: АИ Ценов, 1976
ISSN: 0861-8054
Страници: 37

Тип: Статия (52)
Заглавие на публикацията: The system diagonal development concept
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: A fizzy attractiveness of marketing entry (FAME) model for marketing selection decisions (Модел за маркетингови решения при размита привлекателност)
Съавтори: M. Shiply, M. Johnson
Издание: Journal of the Operational Research Society, 2013, бр.4, с.597-610
Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2013
ISSN: 0160-5682
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Развитие на системата за научни изследвания на СА "Д. А. Ценов"
Съавтори: Петя Иванова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.16, с.5-15
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1312-3815
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Опит за осмисляне на развитието на планирането
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0760-0
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Анализ на отношението „талантизъм – талант – стратегия”
Издание: Диалог, 2011, бр.2, с.118-138
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1311-9206
Страници: 21

Заглавие на публикацията: Дунавската стратегия (2011-2020 г.) и нейните предизвикателства
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.5, с.5-6
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 0861-6604
Страници: 2

Заглавие на публикацията: Маркетинг на концепцията „интегрална свързаност” в Долнодунавския макрорегион
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011
ISBN:
Страници: 30

Заглавие на публикацията: Маркетингът на страниците на сп. Бизнесправ-ление
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.5, с.43-47
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 0861-6604
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Education and training needs in the field of logistic structures and services in the Lower Danube Region (Bulgarian situation) (Нужди от образование и обучение в полето на логистичните структури и услуги в Долнодунавския регион (българската ситуация))
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.825-838
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010
ISSN: 1582-9146
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Education and training needs in the local development in the Lower Danube Region (Bulgarian situation) (Образование и нужда от обучение за нуждите на местното развитие в Долнодунавския регион (българската ситуация))
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2010, бр.4, с.800-814
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2010
ISSN: 1582-9146
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Прескриптивни модели за системата на активния туризъм
Издание: Бизнес управление, 2010, бр.4, с.5-24
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 0861-6604
Страници: 19

Заглавие на публикацията: The necessity for a different paradigm for economic development (Необходимост от различна парадигма за икономическо развитие)
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2009, бр.25, с.189-199
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2009
ISSN: 1582-9146
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Multilevel marketing integration process management (Мениджмънт на процеса на многоравнищно маркетингово интегриране)
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2007, бр.21, с.8-18
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2007
ISSN: 1582-9146
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Очертаване рамки за бизнеспредприемачество в трансгранични региони
Издание: Бизнес управление, 2007, бр.4, с.20-38
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 0861-6604
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Holistic and strategic thinking regarding large regional systems (The case of Black Sea and Azov Sea basin (Холистично и стратегическо мисленее по отношение на големи регионаални системи (казусът на басейните на Черно море и на Азовско морле)
Издателство: Донецкий национальный университет, 2006
ISBN:
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Management and marketing of transborder regional integration process
Издание: Amfiteatru Economic Journal, 2006, бр.19, с.9-17
Издателство: The Bucharest Academy of Economic Studies, 2006
ISSN: 1582-9146
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Simulation as a Pedagogical Tool for Managerial Decision-making in a Transition Economy
Съавтори: Иван Марчевски, Иван Стойков, David Olson, S. Shiply, M. Johnson, Параскева Димитрова
Издание: Journal of the Operational Research Society, 2006, бр.September, с.1019-1026
Издателство: Palgrave Macmillan Ltd., 2006
ISSN: 0160-5682
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Integration models for the marketing function (ИНТЕГРАЛНИ МОДЕЛИ ЗА МАРКЕТИНГОВАТА ФУНКЦИЯ)
Издание: Ekonomske teme, 2005, бр.1-2, с.135-144
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2005
ISSN: 0353-8648
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Интегрирана маркетингова стратегия на висшето училище
Издание: Диалог, 2005, бр.3, с.40-55
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISSN: 1311-9206
Страници: 16

Заглавие на публикацията: Концепцията за маркетинговата подсистема на системата „ОБЩЕСТВО”
Издание: Народностопански архив, 2005, бр.4, с.30-37
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISSN: 0323-9004
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Формиране и маркетинг на кластъри и бизнесмрежи
Издание: Бизнес управление, 2005, бр.3, с.23-45
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISSN: 0861-6604
Страници: 23

Заглавие на публикацията: For an integrated Black and Azov sea (BASR) concept marketing and development strategies (За интегрирана концепция за развитие маркетингови стратегии на Черно море и на Азовско море)
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0194-4
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Подходи за регионално интегриране в страните от Югоизточна Европа
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2004
ISBN: 86-85099-02-1
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Тезиси по проектиране на бизнесмрежи и маркетингови мрежи
Издание: Бизнес управление, 2003, бр.2, с.50-59
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISSN: 0861-6604
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Using market oriented tools for entrepreneurial training in transition economies (Използване на пазарно-ориентирани инструменти за предприемаческо обучение в икономики в преход )
Съавтори: Анастасия Марчева
Издателство: WACRA, 2001
ISBN: 1-877868-18-3
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Some remarks regarding the marketiza-tion process in transition economies (The case of Bulgaria)
Издание: Ekonomske teme, 2001, бр.3, с.55-64
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2001
ISSN: 0353-8648
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Замисълът на сп. Бизнесуправление и неговата десетгодишнина
Издание: Бизнес управление, 2001, бр.11, с.31-35
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISSN: 0861-6604
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Публикационната дейност на сп. Бизнесуправление в сферата на маркетинга
Издание: Бизнес управление, 2001, бр.11, с.35-39
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISSN: 0861-6604
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Развитие маркетинга как ведущей корпоративной стратегии. (Развитие на маркетинга като водеща корпоративна стратегия.)
Издателство: 1С-Москва, 2001
ISBN:
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Стратегиране създаването и развитието на междудържавни (транснационални) европейски региони
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2001, бр.10, с.162-179
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISSN: 1312-3815
Страници: 18

Заглавие на публикацията: КонцептуалньІй комплекс “футуризирование – стратегирование – планирование” в процессе безнес-организационного развития путем трансформирования (Концептуалнният комплекс “футуризиране – стратегиране – планиране” в процеса на безнесорганизационно развитие чрез трансформироане)
Издание: Вiсник технологiчного унiверситета Подiля – частина 3, Економiчнi науки – Науковий журнал, 2000, бр.2000, с.109-112
Издателство: Технологiчного унiверситета Подiля , 2000
ISSN:
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Концепцията за системно-мрежово бизнесорганизационно развитие
Издание: Бизнес управление, 2000, бр.4, с.15-37
Издателство: АИ Ценов, 2000
ISSN: 0861-6604
Страници: 23

Заглавие на публикацията: Процесс организационного обучения и стратегия “обучающихся организаий (Процес на организационно обучение и стратегията “ обучаваща се организация)
Издание: Вiсник Тернопiльськоi академii народного господарства, 2000, бр.2000, с.99-107
Издателство: Економiчна думка, 2000
ISSN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Процесс организационного обучения и стратегия “обучаю-щихся организаий (Процес на организационно обучение и стратегията "обучаваща с9е организация)
Издание: Вiсник Тернопiльськоi академii народного господарства, 1999, бр.11, с.99-107
Издателство: Економiчна думка, 1999
ISSN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Развитието на маркетинга на партньорството
Издание: Народностопански архив, 1999, бр.1, с.19-27
Издателство: АИ Ценов, 1999
ISSN: 0323-9004
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Вътрешното предприемачество и системното бизнесорганизационно развитие
Издание: Бизнес управление, 1998, бр.4, с.11-34
Издателство: АИ Ценов, 1998
ISSN: 0861-6604
Страници: 24

Заглавие на публикацията: Виртуализирането на бизнесорга-низациите – концептуална рамка на едно мениджърско предизвикателство
Издание: Бизнес управление, 1996, бр.4, с.6-19
Издателство: АИ Ценов, 1996
ISSN: 0861-6604
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Проблемът “Създаване на мениджър” за модерни (проактивни) бизнесорганизации.
Издание: Бизнес управление, 1996, бр.4, с.10-16
Издателство: АИ Ценов, 1996
ISSN: 0861-6604
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Стратегия маркетинг-микса в структуре рыночной сети (Стратегия на на маркетинговия микс в структурата на пазарите)
Издателство: Санкт-Петербургский университет экономики и финансов, 1994
ISBN:
Страници: 6

Заглавие на публикацията: 3M – Десет години след търсене на съвършенството.
Издание: Бизнес управление, 1993, бр.3, с.15-23
Издателство: АИ Ценов, 1993
ISSN: 0861-6604
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Стратегията “Зелена бизнесорганизация” и “Зелен маркетинг”
Издание: Бизнес управление, 1993, бр.3, с.6-16
Издателство: АИ Ценов, 1993
ISSN: 0861-6604
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Бизнесуправление - сега! (За някои необходими понятия на управленската култура
Издание: Бизнес управление, 1991, бр.1, с.5-7
Издателство: АИ Ценов, 1991
ISSN: 0861-6604
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Философия и архитектура на списание “Бизнесуправление (Business management
Издание: Бизнес управление, 1991, бр.1, с.5-7
Издателство: АИ Ценов, 1991
ISSN: 0861-6604
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Един модел за плановото развитие на бизнес-организациите (Стратегия на аеродинамичността
Издание: Икономически живот, 1990, бр.5, с.5-5
Издателство: Хирон, 1990
ISSN: 0205-0994
Страници: 1

Заглавие на публикацията: Развитието на парадигмата на плановата наука
Издание: Управление и самоуправление, 1989, бр.3, с.34-41
Издателство: Институт за социално управление при ЦК на БКП, 1989
ISSN:
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Кьм нов стадий в използване на пазарния подход в стратегическото планиране
Издание: Народностопански архив, 1988, бр.2, с.120-126
Издателство: АИ Ценов, 1988
ISSN: 0323-9004
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Кьм нов стадий в използване на пазарния подход в стратегическото планиране
Издание: Народностопански архив, 1988, бр.2, с.17-23
Издателство: АИ Ценов, 1988
ISSN: 0323-9004
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Позготовката на управленски кадри във Великобритания
Издание: Народностопански архив, 1986, бр.1, с.114-117
Издателство: АИ Ценов, 1986
ISSN: 0323-9004
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Промени в плановия механизъм на самоуправляващите се стопански организации
Съавтори: Неделчо Митев
Издание: Народностопански архив, 1986, бр.2, с.197-204
Издателство: АИ Ценов, 1986
ISSN: 0323-9004
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Характеристика на авангардните технологии
Издание: ИКО, 1983, бр.3, с.44-48
Издателство: ИКО-Бизнес-АД, 1983
ISSN:
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Усъвършенствуване структурата на промишлеността - фактор за снижаване материалоемкостта на продукцията
Издание: Народностопански архив, 1980, бр.1, с.340-348
Издателство: АИ Ценов, 1980
ISSN: 0323-9004
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Комплексно планиране в териториалните система
Издание: Народностопански архив, 1978, бр.3, с.306-310
Издателство: АИ Ценов, 1978
ISSN: 0323-9004
Страници: 5

Тип: Доклад (26)
Заглавие на публикацията: Outlines of the trans border meridian axes integration
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2013
ISBN: 978-954-23-0867-6
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Интегриране на действия за създаване на «умни» градове
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN: 978-954-23-0861-4
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Тезиси по създаване на «метоселища»/»метаградове
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN: 978-954-23-0884-3
Страници: 1

Заглавие на публикацията: Сътрудничество при туристическото брендиране в Черноморския басейн
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0773-0
Страници: 9

Заглавие на публикацията: За пазарно и социално ориентирани стратегически проекти
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-23-0484-5
Страници: 7

Заглавие на публикацията: За връзките между между надстройката и структурите на икономическата наука
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-23-0480-7
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Аеродинамизиране на икономичската наука като средство за нейната нормалност
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0442-5
Страници: 7

Заглавие на публикацията: За очертаване мрежата на холистичния маркетинг
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009
ISBN:
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Диадите – средство за определяне на икономически асиметрии. - В: Икономически асиметрии в обединена Европа
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0323-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Концептуалната криза на планирането в България
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN: 954-23-0300-9
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Интегрирана маркетингова стратегия на висшето училище
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN: 954-23-0276-2
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Създаване и управление на функцията “бизнесорганизационно развитие”
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004
ISBN: 954-494-581-4
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Маркетинговото развитие като водещ стратегически фирмен вектор
Издателство: ИРИТА ПРИНТ, 2003
ISBN:
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Маркетинговата парадигмата за ХХІ век: очертаване и изследване ване и изследване
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003
ISBN: 954-21-0174-0
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Проблеми на вътрешното и външното интегриране на страните от Юго-Източна Европа
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISBN: 954-23-0120-0
Страници: 64

Заглавие на публикацията: Приложение на активни методи за обучение по пазарно-ориентирани дисциплини
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0054-9
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Проблеми на балансиране на конвенционалните с неконвенционалните форми и системи за обучение по икономика
Съавтори: Иван Марчевски, Таня Горчева
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0055-7
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Парадигмата на мениджърското развитие – предпоставка за бизнесорганизационно трансформиране”
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0078-6
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Създаване и управление на функцията “бизнесорганизационно развитие
Издателство: УНСС, 2001
ISBN:
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Трансформиране на бизнесорганизациите в процеса на създаване на функционираща пазарна икономика
Издателство: АИ Ценов, 2000
ISBN: 954-23-0009-3
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Развитието на макромаркетинга и процеса на маркетизация в страни като България и Египет
Издателство: АИ Ценов, 1999
ISBN:
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Какъв преход - за българската икономика - планов или безпланов
Издателство: АИ Ценов, 1996
ISBN:
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Хаосьт и управление на хаосмостични системи
Издателство: АИ Ценов, 1995
ISBN:
Страници: 6

Заглавие на публикацията: За стратегизирането на бьлгарския бизнесмениджмънт
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 1995
ISBN:
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Ekonomiczne aspekty ochrony s'rodoviska w warunkach transformacji (Икономически аспекти на защитата на околната среда в преходни периоди)
Съавтори: Радослав Габровски
Издателство: Познанска икономическа академия, 1993
ISBN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Предприятието - стратегически ходове за перспективното му развитие
Издателство: Икономически институт на БАН, 1987
ISBN:
Страници: 7

Тип: Учебник (8)
Заглавие на публикацията: КРЕАТИВНОСТ И ЕВРИСТИКА НА НАУЧНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРЕПОДАВАНЕТО (ТЕЗИСИ ПО КРЕАТИВНО МИСЛЕНЕ И ПОДХОД В ИКОНОМИЧЕСКАТА СФЕРА)
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN:
Страници: 142

Заглавие на публикацията: Публикуване в реферирани издания с импакт фактор (Тезиси по стратегиране на публикуването в Глобалната издателска мрежа)
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN:
Страници: 55

Заглавие на публикацията: Бренд мениджмънт
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009
ISBN:
Страници: 141

Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009
ISBN:
Страници: 400

Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN:
Страници: 463

Заглавие на публикацията: Стратегически маркетингов мениджмънт
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009
ISBN:
Страници: 167

Заглавие на публикацията: Прогнозиране, стратегиране, планиране
Издателство: АИ Ценов, 2002
ISBN:
Страници: 347

Заглавие на публикацията: Маркетинг и маркетингов мениджмънт.
Издателство: Футура сциенца, 2001
ISBN:
Страници: 335

Тип: Учебно помагало (14)
Заглавие на публикацията: Маркетингово мислене и решения
Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN: 978-954-23-0991-8
Страници: 260

Заглавие на публикацията: тренинг по маркетингови умения
Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011
ISBN:
Страници: 173

Заглавие на публикацията: Маркетинг - казуси, ситуации, тестове, задачи
Съавтори: Пенка Горанова, Ваня Григорова, Живка Тананеева
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN: 978-954-23-0451-7
Страници: 152

Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи
Съавтори: Надежда Веселинова, Живка Тананеева, Пенка Горанова
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009
ISBN:
Страници: 176

Заглавие на публикацията: Методика за написване на дипломна работа. Ръководство за дистанционно обучение
Съавтори: Петър Банчев, Тодор Кръстевич, Иван Марчевски
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISBN:
Страници: 26

Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Живка Тананеева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0371-8
Страници: 119

Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Живка Тананеева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0336-7
Страници: 90

Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 978-954-23-0281-0
Страници: 192

Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0281-9
Страници: 175

Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране
Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0179-0
Страници: 139

Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг
Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISBN: 954-23-0149-9
Страници: 142

Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг
Съавтори: Ваня Григорова, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0029-8
Страници: 271

Заглавие на публикацията: Работна книга маркетинг планиране
Съавтори: Ваня Григорова, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Теодора Георгиева, Надежда Веселинова
Издателство: Футура сциенца, 2000
ISBN:
Страници: 256

Заглавие на публикацията: Делова терминология на преподавателя (основни понятия)
Съавтори: Радко Радков, Атанас Дамянов, Петър Банчев, Камен Каменов, Мария Андреева
Издателство: ВФСИ Д. А. Ценов, 1990
ISBN:
Страници: 95