За контакти
Публикации на х. преп. д-р Пенка Горанова
Тип: Монография (1) |
Заглавие на публикацията: Потребителите и съвременната бизнес среда |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2003, бр.61, с.1-196 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 196 |
Тип: Студия (16) |
Заглавие на публикацията: Измерване на потребителската удовлетвореност от омниканално преживяване |
Съавтори: Атанаска Решеткова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.39-64 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 26 |
Заглавие на публикацията: Проучване ролята на винения туризъм за устойчивото развитие на районите за производство на регионално вино в България (Дунавски и Тракийски) |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2018, бр.25, с.167-197 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2018 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Приложение на маркетинга на дестинацията в контекста на устойчивото интегрирано градско развитие (на примера на гр. Плевен) |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2017, бр.24, с.121-148 |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 28 |
Заглавие на публикацията: Емпирично изследване на синергичния ефект между елементите на интегрираните маркетингови комуникации |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.119, с.93-134 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 42 |
Заглавие на публикацията: Методология за разработване на регионален маркетингов профил на периферните области в Североизточен придунавски регион |
Съавтори: Ева Цветанова, Евгени Тодоров, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.267-296 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Брандът - катализатор за интелигентен и устойчив регионален растеж |
Съавтори: Живка Тананеева, Евгени Тодоров, Стелиана Василева, Димитър Димитров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.22, с.385-415 |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Потенциал за разкриване на зелени работни места в публичния и частен сектор в България |
Съавтори: Ева Цветанова, Евгени Тодоров, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.21, с.294-325 |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов анализ на пазарен сегмент подрастващи пазаруващи on-line |
Съавтори: Живка Тананеева, ГЕОРГИ ТОДОРОВ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2013, бр.20, с.243-271 |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Интегрален анализ на научните изследвания за периода 1996-2010 |
Съавтори: Стефан Стефанов, Надежда Цветкова, Румяна Михайлова, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.418-448 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово проучване на пазара на органични продукти |
Съавтори: Стефан Стефанов, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.14, с.170-212 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 43 |
Заглавие на публикацията: Разработване на маркетингова стратегиая за аграрен подсектор |
Съавтори: Тотка Кънева, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.13, с.86-132 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Проектиране на маркетингови стратегии за производство и продажба на биогорива |
Съавтори: Петър Банчев, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.10, с.265-304 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) |
Съавтори: Живка Тананеева, Петър Банчев, ВЕНКА ДИНКОВА |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2008, бр.8, с.47-80 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред децентрализираното трансгранично сътрудничество (По примера на сътрудничеството между България и Румъния) |
Съавтори: Маргарита Богданова, Станка Тонкова, Ева Цветанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2004, бр.2, с.225-262 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2004 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 38 |
Заглавие на публикацията: Разработване на интегрирани маркетингови комуникации |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2003 |
ISBN: |
Страници: 81 |
Заглавие на публикацията: Интернет реклама и традиционният маркетинг |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2002, бр.ХСІХ, с.333-405 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 73 |
Тип: Статия (36) |
Заглавие на публикацията: The Advertising and Firms: the Global Strategic Orientation (Рекламата и фирмите: глобалната стратегическа ориентация) |
Издателство: Valahia University Press, Targoviste, Romania, 2019 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: ПОТРЕБИТЕЛСКИТЕ НАГЛАСИ ПРИ ОМНИКАНАЛНО ПАЗАРУВАНЕ |
Издание: Известия. Списание на Съюза на учените - Варна. Серия "Икономически науки"., 2018, бр.7, с.196-202 |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2018 |
ISSN: 1314-7390 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Анализ на предлагането на брандове бутилирани води в България |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издание: Социално-икономически анализи, 2017, бр.1, с.80-92 |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2017 |
ISSN: 1313-6909 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Електронните магазини и процеса на продажба |
Издание: Известия. Списание на Съюза на учените - Варна. Серия "Икономически науки"., 2017, бр.1, с.72-75 |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2017 |
ISSN: 1314-7390 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Анализ на методите за оценяване стойността на марката |
Издание: Бизнес управление, 2015, бр.2, с.5-34 |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Мерки за популяризиране на перспективните форми на туризъм |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2015, бр.4, с.65-71 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2015 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Теорията за разпространение на иновациите и вирусният маркетинг |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2014, бр.1, с.51-56 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2014 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Влияние и роля на рекламата върху известността на търговските марки |
Съавтори: Йордан Иванов |
Издателство: Екс-прес, 2013 |
ISBN: 978-954-9370-91-1 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: ВЛИЯНИЕ НА ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГА ВЪРХУ КЛАСИЧЕСКИЯ МОДЕЛ НА 4-ТЕ P |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2013, бр.1, с.38-43 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2013 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Управление на връзките с клиенти - стратегия за утвърждаване на фирмено конкурентно предимство |
Издание: Бизнес управление, 2013, бр.4, с.59-77 |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Изследване отношението реклама - маркова известност |
Издание: Бизнес управление, 2012, бр.4, с.77-94 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Интегрален анализ на научните изследвания за периода 1996-2010 година |
Съавтори: Живка Тананеева, Надежда Цветкова, Румяна Михайлова, Стефан Стефанов |
Издание: Народностопански архив, 2012, бр.4, с.115-133 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Интернет и уеб рекламирането нов етап в развитието на рекламния свят |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2012, бр.6, с.141-146 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2012 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово проучване на пазара на органични продукти в България |
Съавтори: Живка Тананеева, Стефан Стефанов |
Издание: Диалог, 2011, бр.тематичен ноември, с.49-64 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Влиянието на музиката и персонажите в телевизионните реклами върху потребителите |
Издание: Бизнес управление, 2011, бр.1, с.36-50 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Trademark Protection in the European Union (Защита на търговските марки в ЕС) |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2010 |
ISBN: |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Защита на търговската марка в ЕС |
Издание: Народностопански архив, 2010, бр.1, с.20-35 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии при производството и предлагането на яйца |
Съавтори: Живка Тананеева, Надежда Веселинова, Тотка Кънева |
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.148-162 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Тенденции на рекламата в глобален аспект и мястото й на на медийния пазар |
Издание: Бизнес управление, 2010, бр.4, с.24-38 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Електронният маркетинг и ролята му в съвременния бизнес |
Издание: Икономика, 2009, бр.1, с.52-56 |
Издателство: Стандарт Финанс АД, 2009 |
ISSN: 1314-376X |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: К вопросу а соотношение "мотивация труда - удовлетворенность персонала" (Отностно релацията - мотивация на труда - удовлетвореност на персонала) |
Издание: Економiчний вiсник Донбасу, 2009, бр.3, с.153-158 |
Издателство: Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”,, 2009 |
ISSN: 1817-3772 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Оценка на трудовото представяне в управлението на човешките ресурси |
Издание: Икономика 21, 2009, бр.4, с.91-97 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1314-3123 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за екологичен маркетинг при производството и продажбата на биогорива |
Съавтори: Живка Тананеева, Петър Банчев, Надежда Веселинова |
Издание: Диалог, 2009, бр.5, с.93-107 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Технология за разработване на рекламното послание на фирмата |
Издание: Бизнес управление, 2009, бр.2, с.26-43 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Релацията - рекламна политика и търговска марка в бизнесорганизацията |
Издание: Бизнес управление, 2008, бр.1, с.14-27 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Същност, роля и основни цели на трудовото представяне |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2008, бр.21, с.51-57 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2008 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Управление на взаимоотношенията с клиенти - стратегии и приложение |
Съавтори: Живка Тананеева, Петър Банчев, ВЕНКА ДИНКОВА |
Издание: Диалог, 2008, бр.2, с.56-71 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Проектиране и управление на услугите за клиентите |
Издание: Бизнес посоки, 2006, бр.3, с.9-14 |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2006 |
ISSN: 1312-6016 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Търговската марка в дигиталното пазарно стопанство |
Издание: Икономика, 2006, бр.3, с.67-72 |
Издателство: Стандарт Финанс АД, 2006 |
ISSN: 1314-376X |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Фирмени аспекти на рекламната политика. |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издание: Актив, 2005, бр.4, с.44-48 |
Издателство: Доби прес ЕООД, 2005 |
ISSN: 1314-3484 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Рекламни цели на фирмата и критерии за тяхното оценяване |
Издателство: Висша бизнес школа - Свищов, 2004 |
ISBN: |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Потребителската удовлетвореност,подходи и аспекти за нейното проучване |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2002 |
ISBN: |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Продуктовата иновация и управление на дифузията |
Издание: Народностопански архив, 2002, бр.1, с.35-42 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Съвременни средства и методи за маркетингови проучвания на потребителите(възможности и насоки за приложение) |
Издание: Народностопански архив, 2002, бр.3, с.29-38 |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Модел за стимулиране на продажбите във фирмата |
Издателство: Висша бизнес школа - Свищов, 2001 |
ISBN: |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Автосалон 2001 добър пример за маркетингова комуникация |
Издание: Икономика, 2001, бр.7-8, с.52-54 |
Издателство: Стандарт Финанс АД, 2001 |
ISSN: 1314-376X |
Страници: 3 |
Тип: Доклад (91) |
Заглавие на публикацията: Рекламни агенции в комуникационня процес |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2067-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред управлението на човешките ресурси в агробизнеса |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2021 |
ISBN: 978-954-21-1088-0 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Стратегически действия при провеждане на рекламна политика |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020 |
ISBN: 978-954-21-1037-8 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Релацията маркетингови комуникации и интегрирани маркетингови комуникации |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2020 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Потребителската удовлетвореност при онлайн пазаруване |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2019 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Концепция за управление на хотелски комплекс |
Издателство: АИ "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1764-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Рекламна кампания на фирма "Житара" ООД |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1762-3 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Рекламата и връзките с обществеността в туристическия бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1702-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Внедряване на системата за управление на взаймоотношенията с клиенти в компания "Никас България" ЕАД |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
ISBN: 978-954-21-0982-2 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Виненият туризъм като алтернативна форма на развитие |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
ISBN: 978-954-21-0986-0 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Consumer decisions in real stores |
Издателство: University of Nis, 2018 |
ISBN: 978-86-6139-170-5 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Промоционални стратегии и ефекти на въздействие |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1667-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Стратегически решения за разработване на мърчандайзинг микс |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1375-5 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Винен туризъм: развитие и перспективи (на примера на България) |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0944-0 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов анализ на продуктовия портфейл на фирма |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1371-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Ролята на магазините в търговската мрежа |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1251-2 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Изграждане на бранд чрез дименсиите на ценността на бранда |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0931-0 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Обзор на някои модели за оценка на бранда |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0927-3 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Вертикалните маркетингови системи и тенденции в развитието им |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1187-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Фактори влияещи върху продажбения процес на нов продукт |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1151-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Integrated Marketing Communications at Different Stages of the Product Life Cycle in the Context of Brand Management. |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издателство: University of Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-129-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДИТЕ ЗА ВИРУСНИ МАРКЕТИНГОВИ УСЛУГИ |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1188-1 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Туризмът в контекста на културно-историческото наследство в община Плевен |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2016 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Brand imagein national and global aspect (Национални и глобални аспекти на бранда) |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-115-6 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Взаимоотношенията с клиентите в съвременния бизнес |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1105-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Социалните медии и политическият маркетинг |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1093-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Приложение на квотите в продажбения процес |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1086-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Предпоставки при прилагането на стратегиите за пазарни ниши в периферните области на регионите |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2015 |
ISBN: 978-619-7126-10-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Периферните райони през призмата на Концепцията за "зелена икономика" |
Издателство: Геа принт, 2015 |
ISBN: 978-619-184-016-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Ролята на регионалният бранд за интелигентен и устойчив растеж |
Съавтори: Стелиана Василева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
ISBN: 978-954-21-0834-4 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Градското развитие през призмата на Националната стратегия за регионално развитие на Република България (НСРР 2012-2022) и Националната концепция за пространствено развитие ( НКПР 2013-2025) |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1075-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Celebrities’ image as a means to impose regional brands (Имиджът на известни личности като средство за налагане на регионални марки) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2015 |
ISBN: 978-86-6139-096-8 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Определяне на релевантните парични потоци в инвестиционен проект |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1012-9 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: МАРКЕТИНГОВИТЕ СТРАТЕГИИ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНДУСТРИЯ |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2014 |
ISBN: 978-954-9689-84-6 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Пъблик рилейшънс и общественото мнение |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1006-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Връзките с обществеността като инструмент на комуникационният микс в туристическия сектор |
Издателство: МВБУ, 2014 |
ISBN: 978-954-9432-64-0 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Регионалните брандове като обект на маркетинговия мениджмънт |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2014 |
ISBN: |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Зелената икономика - предпоставки и фактори за развитие |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2013 |
ISBN: 978-954-9370-97-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Уеб-мрежата като търговска среда |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
ISBN: 978-954-21-0667-8 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Конкуренцията и външните фактори за развитието на фирмата |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2013 |
ISBN: 978-954-9432-61-9 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Обучение в публичната администрация |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0861-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Интегрираните маркетингови комуникации - стратегически подход в бизнеса |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0804-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Рискови фактори и инвестиционни проекти |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0796-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Strategies in the brewing industry in Bulgarian market (Стратегии в пивоварната промишленост на Българския пазар) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2012 |
ISBN: 978-86-6139-061-6 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Проблеми в туристическата индустрия и насоки за преодоляване |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2012 |
ISBN: 978-954-9432-57-2 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Advertising in the automotive industry (Рекламата в автомобилната промишленост) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2012 |
ISBN: 978-86-6139-048-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Коучингът - ефективен метод в процеса за вземане на решения |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0760-0 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Продуктовите стратегии и ролята им в маркетинговата дейност |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2012 |
ISBN: 978-954-21-0603-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Разработване на промоционална стратегия за навлизане на пазара |
Издателство: Екс-прес, 2012 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: The training and on-line advertisting (Обучението и on- line рекламата) |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0747-1 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Модели за управление на междуфирмените взаимоотношения |
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Глобални комуникации- стратегически варианти |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0679-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Основни тенденции на развитие и бъдещи предизвикателства пред интерактивния маркетинг |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0675-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Устойчивото развитие и финансовото оценяване на стойността на марката |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2011 |
ISBN: 978-954-9432-42-8 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Internet marketing policy and strategy of Google (Политиката на Интернет маркетинга и стратегията на Google) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2011 |
ISBN: 978-86-6139-040-1 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Regional clusters – form o successful international business (Регионалните клъстери - форма за успешен международен бизнес) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2011 |
ISBN: 978-86-6139-026-5 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Реклама и търговска марка |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0592-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Корпоративните комуникации в пазарната икиномика |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0484-5 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: The role of E- marketing in the contemporary business (“Ролята на е-маркетинг в съвременния бизнес”, ) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2010 |
ISBN: 978-86-85099-61-8 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Branding polycy in the world economy, (Марковата политика и световната икономика) |
Издателство: Komino Trade Kraljevo, 2010 |
ISBN: 978-86-6139-019-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Особености на пазара на продукт"пчелен мед" |
Издателство: Геа принт, 2010 |
ISBN: 978-954-9430-59-2 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Зелената икономикап и ролята на социалните проекти |
Съавтори: Диана Димова |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0480-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Икономическият цикъл в съвременните условия |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2010 |
ISBN: 978-954-21-0489-6 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Изследователският процес и парадигмите в маркетинга |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0442-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Customer relation management under crisis circumstances (Управлението на връзките с клиентите при кризисни обстоятелства) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2009 |
ISBN: 978-86-85099-98-4 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Мерки за професионално ориентиране и мотивационно обучение |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2009 |
ISBN: 978-954-9432-37-4 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Управление на отношенията с клиенти и системи за управление на ресурси(ERP) |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: 978-954-21-0409-4 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Релацията - директен маркетинг и реклама |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2009 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Практико-приложни аспекти на електронната търговия |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: 978-954-21-0370-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Price policy of the companies in conditions of common market of the EU (Ценовата политика на фирмите в условията на общ пазар на ЕС) |
Съавтори: Надежда Веселинова, НИКОЛАЙ Милев |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2008 |
ISBN: 978-86-85099-80-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Ценовата война като маркетингова стратегия за конкурентна борба |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: 978-954-23-0399-2 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Макро- и микроикономическа среда за развитието на електронната търговия в България |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Потребителското поведение и пазарът на климатични системи |
Съавтори: Стефан Стефанов |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0372-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Регионална политика и проекти за развитието на провинциалните и периферни райони |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2007 |
ISBN: 978-954-21-0346-2 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови проучвания на търговските марки в пивоварната промишленост в България |
Съавтори: Живка Тананеева |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2007 |
ISBN: 978-954-9370-51-5 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на трансграничното сътрудничество между България и Румъния |
Съавтори: Стефан Стефанов |
Издателство: ДонНУ, 2006 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Central-European Free Trade Agreement - Trade Effects on the Participating countries (Централно-европейско споразумение за свободна търговия - търговски ефекти върху участващите страни) |
Съавтори: Стефан Стефанов |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2006 |
ISBN: 86-85099-30-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Agrarian sector in the Process of Globalization (Аграрния сектор в процеса на глобализация) |
Съавтори: Стефан Стефанов |
Издание: Ekonomske teme, 2006, бр.1-2, с.577-583 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2006 |
ISSN: 0353-8648 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Ролята на директните методи при прогнозиране на продажбите |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0301-7 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Съвременни аспекти на рекламната политика на фирмата |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: УИ Стопанство, 2005 |
ISBN: 954-494-651-9 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Междукултурен аналз в глобалната икономика |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005 |
ISBN: 954-21-0227-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Оценка на потребителската удовлетвореност при покупката на стоки и услуги |
Съавтори: Стефан Стефанов |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2005 |
ISBN: 954-9370-26-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Еврорегионите и трансграничното сътрудничество между българските и румънските местни власти |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2004 |
ISBN: 954-9370-13-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Foreign Investments and Risk - Status, Problems and Interaction with Bulgarian Business Cycle (Чуждестранни инвестиции и риск - състояние, проблеми и взаимодествие с българския бизнес-цикъл) |
Съавтори: Любомир Иванов |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0157-X |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: FOREIGN INVESTMENT - A FAKTOR FOR PROSPERITY OF BULGARIAN COMPANIES (Чуждестранните инвестиции - фактор за просперитет на фирмите в България) |
Издателство: ДонНУ, 2003 |
ISBN: 966-639-012-4 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Ролята на интернет-рекламата в малкия бизнес |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0136-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Външна детерминираност на потребителското поведение |
Издателство: ИРИТА, 2003 |
ISBN: 954-90611-2-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Технологии на стратегията "Управление на отношенията с клиентите" |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2003 |
ISBN: 954-21-0174-0 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Ролята на търговската марка и удовлетвореността на потребителите (регионални аспекти) |
Съавтори: Любомир Иванов |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: 954-23-0113-8 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии и on - line медиите |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0078-6 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Структурните фондове при регулиране на трудовите пазари |
Издателство: АИ Ценов, 2000 |
ISBN: 954-23-0031-X |
Страници: 5 |
Тип: Учебник (18) |
Заглавие на публикацията: Дигитален маркетинг |
Съавтори: Радослав Йорданов, Костадин Башев |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2090-6 |
Страници: 179 |
Заглавие на публикацията: :Маркетингови комуникации в туризма |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2009-8 |
Страници: 149 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови комуникации |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2007-4 |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Управление на продажбите |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: |
Страници: 204 |
Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг |
Съавтори: Радослав Йорданов, Костадин Башев |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: |
Страници: 177 |
Заглавие на публикацията: Управление на продажбите |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 216 |
Заглавие на публикацията: Теория на потребителското поведение |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0911-6 |
Страници: 282 |
Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг |
Съавтори: Радослав Йорданов, Костадин Башев |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: |
Страници: 195 |
Заглавие на публикацията: Рекламна политика |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0672-6 |
Страници: 160 |
Заглавие на публикацията: Интегрирани маркетингови комуникации |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 167 |
Заглавие на публикацията: Управление на взаимоотношенията с клиенти |
Съавтори: Юрий Кузнецов |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0641-2 |
Страници: 175 |
Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг |
Съавтори: Никола Янков |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 400 |
Заглавие на публикацията: Интегрален маркетинг |
Съавтори: Никола Янков |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 463 |
Заглавие на публикацията: Теория на потребителското поведение |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0433-3 |
Страници: 224 |
Заглавие на публикацията: Модели за макроикономически анализ и прогнозиране |
Съавтори: Станка Тонкова |
Издателство: Абагар, 2008 |
ISBN: 954-427-177-5 |
Страници: 536 |
Заглавие на публикацията: Реклама и медия планиране |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: 978-954-23-0556-9 |
Страници: 191 |
Заглавие на публикацията: Управление на персонала (национални и интернационални измерения) |
Съавтори: Атанас Дамянов, Галина Захариева |
Издателство: АБАГАР ПЪБЛИШИНГ, 2008 |
ISBN: 978-9-54427-780-2 |
Страници: 263 |
Заглавие на публикацията: Теория на потребителското поведение |
Издателство: АИ Ценов, 2002 |
ISBN: |
Страници: 180 |
Тип: Учебно помагало (13) |
Заглавие на публикацията: Управление на продажбите (свитък с изпитни материали) |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Управление на продажбите (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 24 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово мислене и решения |
Съавтори: Никола Янков, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-0991-8 |
Страници: 260 |
Заглавие на публикацията: тренинг по маркетингови умения |
Съавтори: Никола Янков, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011 |
ISBN: |
Страници: 173 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг - казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Никола Янков, Ваня Григорова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0451-7 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 176 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0371-8 |
Страници: 119 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова, Живка Тананеева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0336-7 |
Страници: 90 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 978-954-23-0281-0 |
Страници: 192 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0281-9 |
Страници: 175 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0179-0 |
Страници: 139 |
Заглавие на публикацията: Работен комплект по маркетинг |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0149-9 |
Страници: 142 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг |
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 954-23-0029-8 |
Страници: 271 |