Публикации на гл. ас. д-р Радослав Йорданов

Тип: Студия (6)
Заглавие на публикацията: Профилиране на българските потребители на туристически продукти
Съавтори: Ваня Григорова, Иван Марчевски, Радослав Йорданов, Криста Нейкова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.42-74
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Възможности за повишаване качеството на данните от онлайн анкети
Съавтори: Радослав Йорданов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2019, бр.27, с.90-122
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2019
ISSN: 1312-3815
Страници: 33

Заглавие на публикацията: Изследване пазара на приложения за уеб-анализ
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.16, с.574-602
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1312-3815
Страници: 29

Заглавие на публикацията: Оценка на информационните потребности на студентите в СА „Д.А.Ценов
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.498-544
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1312-3815
Страници: 47

Заглавие на публикацията: Прогнозиране дифузията на иновационни продукти на българския пазар (на примера на мобилни телефонни услуги)
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: Фонд. Приложни изследвания и комуникации, 2008
ISBN: 978-954-9456-12-7
Страници: 27

Заглавие на публикацията: Изграждане на уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика
Съавтори: Тодор Кръстевич, Теодора Георгиева, Радослав Йорданов, Маруся Смокова-Стефанова
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.134-172
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISSN: 1312-3815
Страници: 39

Тип: Статия (4)
Заглавие на публикацията: Състояние на пазара на приложения за уеб-анализ в България
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издание: Диалог, 2012, бр.Тематичен ІІ, с.219-233
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Структуриране на потребностите от интернет ресурси на студентите в СА “Д. А. Ценов” и оценка на потенциала за потребяване на безжичен интернет
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издание: Диалог, 2011, бр.Тематичен, с.142-165
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISSN: 1311-9206
Страници: 24

Заглавие на публикацията: Валидиране на модела на Роджърс в контекста на българския пазар на мобилни телефонни услуги
Съавтори: Радослав Йорданов
Издание: Бизнес управление, 2009, бр.1, с.44-65
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 0861-6604
Страници: 22

Заглавие на публикацията: Маркетингови проучвания и управленски решения
Съавтори: Радослав Йорданов
Издание: Бизнес управление, 2000, бр.1, с.69-87
Издателство: АИ Ценов, 2000
ISSN: 0861-6604
Страници: 19

Тип: Доклад (9)
Заглавие на публикацията: Инструменти за валидиране на извадки
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: МВБУ, 2019
ISBN: 978-954-9432-83-1
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Представителни ли са онлайн анкетите?
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: Бургаски свободен унив., 2016
ISBN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Предимства и ограничения на виртуалните пазарни тестове
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: Унив. изд. Св. Климент Охридски, 2015
ISBN: 978-954-07-3946-5
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Виртуалното поколение студенти – ново предизвикателство пред учебния процес
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2011
ISBN:
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Simulation Modeling of Foreigners’ Demand for Tourist Services in Egypt
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издателство: Suez Canal University, 2009
ISBN:
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Отчитане на междупродуктовото взаимодействие в дифузионния модел на Bass
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004
ISBN: 954-494-581-4
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Оценъчни процедури за емпирично дефиниране на дифузионния модел на Bass
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISBN: 954-23-0158-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Избор на дифузионен модел: симулационен подход
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: ИРИТА, 2003
ISBN: 954-90611-2-4
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Идентифициране на ключовите покупкоопределящи характеристики с помощта на факторен анализ
Съавтори: Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0076-X
Страници: 8

Тип: Учебник (8)
Заглавие на публикацията: Маркетингов мениджмънт – II част (управление на маркетингови програми)
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2023
ISBN: 978-954-23-2364-8
Страници: 214

Заглавие на публикацията: Дигитален маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов, Костадин Башев
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021
ISBN: 978-954-23-2090-6
Страници: 179

Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга
Съавтори: Иван Марчевски, Ваня Григорова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2020
ISBN: 978-954-23-1897-2
Страници: 169

Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга
Съавтори: Иван Марчевски, Ваня Григорова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2020
ISBN: 978-954-23-1831-6
Страници: 169

Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов, Костадин Башев
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN:
Страници: 177

Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга
Съавтори: Иван Марчевски, Ваня Григорова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1339-7
Страници: 250

Заглавие на публикацията: Основни на маркетинга
Съавтори: Иван Марчевски, Радослав Йорданов
Издателство: Абагар, 2013
ISBN: 9786191680153
Страници: 477

Заглавие на публикацията: Интернет маркетинг
Съавтори: Пенка Горанова, Радослав Йорданов, Костадин Башев
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN:
Страници: 195

Тип: Учебно помагало (3)
Заглавие на публикацията: Работен комплект прогнозиране и планиране
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0179-0
Страници: 139

Заглавие на публикацията: Маркетингово-планов тренинг
Съавтори: Ваня Григорова, Никола Янков, Пенка Горанова, Теодора Георгиева, Неделчо Митев, Анастасия Марчева, Надежда Веселинова, Радослав Йорданов
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0029-8
Страници: 271

Заглавие на публикацията: Сборник задачи по маркетингови изследвания
Съавтори: Петър Банчев, Радослав Йорданов, Михаил Чиприянов
Издателство: АИ Ценов, 2001
ISBN: 954-23-0049-2
Страници: 216