За контакти
Публикации на доц. д-р Симеонка Петрова
Тип: Монография (2) |
Заглавие на публикацията: Дистрибуционна политика на икономическите субекти |
Издание: Библиотека Стопански свят, 2009, бр.100, с.1-226 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 226 |
Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред хотелиерското обслужване у нас |
Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0355-8 |
Страници: 218 |
Тип: Студия (8) |
Заглавие на публикацията: Teoretical and methodological foundations of retail assortment structure (Теоретични и методологични основи на структурата на търговския асортимент) |
Издание: Економiчнi студii: Науково-практичний економiчний журнал, 2014, бр.4, с.212-215 |
Издателство: Львівська економічна фундація, 2014 |
ISSN: 2311-9306 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
Съавтори: Янко Коралиев, Петранка Мидова, Любка Илиева, ИВО БАЛЕВСКИ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.143-192 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 50 |
Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги |
Съавтори: Марияна Божинова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Марияна Кътева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.177-212 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 36 |
Заглавие на публикацията: Изследване на дистрибуционната активност на предприятията, преработващи и консервиращи плодове и зеленчуци |
Издание: Икономически изследвания, 2008, бр.4, с.132-163 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2008 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред туристическото обслужване у нас |
Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.204-238 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Европейски интеграционни процеси в кооперативните структури (по примера на потребителните кооперации от Централна северна България) |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.5, с.32-59 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 28 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските екопродукти на европейския пазар |
Съавтори: Стойна Цвяткова, Петранка Мидова, ГЕРГАНА СТОЙКОВА, ИВАЙЛО ИВАНОВ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.76-110 |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Земеделието - елемент на икономическата среда за развитие на селскостопанското машиностроене в България през последното десетилетие |
Издание: Икономически изследвания, 2002, бр.2, с.141-160 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2002 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 20 |
Тип: Статия (35) |
Заглавие на публикацията: IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY ON THE RETAIL INDUSTRY: CHANGES IN ONLINE CLOTHING SHOPPING IN THE EUROPEAN UNION (ВЛИЯНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ ВЪРХУ РИТЕЙЛ ИНДУСТРИЯТА: ПРОМЕНИ В ОНЛАЙН ПАЗАРУВАНЕТО НА ОБЛЕКЛО В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ) |
Съавтори: Зоя Иванова, Иван Маринов |
Издание: Economic and Social Development, 2023, бр.100, с.62-72 |
Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023 |
ISSN: 1849-7535 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Impact of Retail Business Digital Transformation on Online Purchases in the European Union (Влияние на дигиталната трансформация на ритейл бизнеса върху онлайн покупките в Европейския съюз) |
Съавтори: Иван Маринов, Зоя Иванова |
Издателство: BC GRUP INC. Publishing , 2022 |
ISBN: 978-605-73146-5-9 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Impacts of Sustainable Entrepreneurship and Income on Sustainable Food Consumption (Влияния на устойчивото предприемачество и доходите върху устойчивото потребление на хранителни стоки) |
Съавтори: Иван Маринов, Зоя Иванова, Yerbol Akhmedyarov |
Издателство: Springer, 2022 |
ISBN: 978-3-031-23463-7 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Измерения на връзката между корпоративните характеристики на ритейлърите и асортиментното предлагане |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2022 |
ISBN: 2603-4093 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред асортиментното предлагане в ерата на омниканалността |
Издание: Бизнес управление, 2021, бр.4, с.45-63 |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Determining factors of retailers’ assortment supply |
Издание: SHS Web of Conferences : Journal, 2021, бр.120, с.1-8 |
Издателство: EDP Sciences - Web of Conferences, 2021 |
ISSN: 2261-2424 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Теоретико-емпирични аспеки на релацията между асортимента на ритейлърите и потребителските решения |
Издание: Управление и образование. Академично списание, 2020, бр.16(1), с.39-45 |
Издателство: Университет "Проф. д-р Асен Златаров" - Бургас, 2020 |
ISSN: 13126121 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Трансформации в ритейл стратегиите за асортиментна вариантност |
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Търговията в съвременния свят - тенденции и добри практики. Научно списание, 2020, бр.15, с.63-67 |
Издателство: УНСС, 2020 |
ISSN: 1314-0930 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на асортиментния състав върху потребителския избор |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2020 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Advantages of retail strategies assortment line differentiation |
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.18, с.430-436 |
Издателство: Trakia University, 2020 |
ISSN: 1313-7069 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Determinants of choice of assortment size at a point of sale (Детерминанти на избора на асортимент в точката на продажба) |
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2019, бр.17, с.459-464 |
Издателство: Trakia University, 2019 |
ISSN: 1313-7069 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Проучване влиянието на ритейл стратегиите върху асортиментното предлагане |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2019, бр.1/2019 (74), с.113-118 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2019 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Теоретико-практические аспекты эффективного управления торговым ассортиментом |
Издание: Глобальнi та нацiональнi проблеми енономiки, 2017, бр.20, с.508-513 |
Издателство: Миколаiвський нацiональний унiверситет iменi В. О. Сухомлинського, 2017 |
ISSN: 2413-3965 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Approaches for Retail Assortment Creation and Sustainable Development (Подходи за формиране и устойчиво развитие на търговския асортимент) |
Издание: Молодий вчений, 2016, бр.3, с.149-153 |
Издателство: Гельветика, 2016 |
ISSN: 2304-5809 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Economic Research into the Relationship "Effective Retail Assortment - Commodity Categories" (Икономическо изследване на релацията "ефективен търговски асортимент - стокови категории" ) |
Издание: Економiчнi студii: Науково-практичний економiчний журнал, 2016, бр.2, с.114-117 |
Издателство: Львівська економічна фундація, 2016 |
ISSN: 2311-9306 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Влияние на екотуризма върху асортиментната устойчивост |
Издание: Научни трудове. Аграрен университет - Пловдив, 2016, бр.1, с.191-198 |
Издателство: Академично издателство на АУ Пловдив, 2016 |
ISSN: 1312-6318 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Core dimensions of a commercial enterprises assortment policy (Фундаментални измерения на асортиментната политика на търговското предприятие) |
Издание: Науковий вісник Херсонського державного університету : Серія Економічні науки., 2014, бр.8, с.102-105 |
Издателство: Харкiвський iнститут бiзнесу i менеджменту, 2014 |
ISSN: 2307-8030 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Development of the retail assortment on decisions for structuring (Решения за развитие на търговския асортимент чрез структуриране) |
Издание: Вiсник Приазовського державного технiчного унiверситету. Серiя : Економiчнi науки: Збiник наукових працъ, 2014, бр.28, с.65-69 |
Издателство: ДВНЗ "ПДТУ", 2014 |
ISSN: 2225-6725 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Современные концепции управления торговым ассортиментом (Съвременни концепции за управление на търговския асортимент) |
Издание: Збiрник наукових праць Черкаського державного технологiчного унiверситету Серiя: Економiчнi науки, 2013, бр.33, с.47-51 |
Издателство: ЧДТУ, 2013 |
ISSN: 2306-4420 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Управление на конкурентните позиции на предприятията с широк асортимент |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2013, бр.5, с.33-37 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2013 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Търговският асортимент - решения за изследване и развитие |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2012, бр.4, с.116-121 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2012 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България |
Съавтори: Любка Илиева, Янко Коралиев, Петранка Мидова, ИВО БАЛЕВСКИ |
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.69-83 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Research of the Distribution Channels of Processed and Canned Fruitand Vegetables (Изследване на дистрибуционните канали на преработени и консервирани плодове и зеленчуци) |
Издание: Narodnostopanski arhiv, 2009, бр.International edition, с.138-155 |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги в България |
Съавтори: Марияна Божинова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Марияна Кътева |
Издание: Диалог, 2009, бр.3, с.122-136 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Аспекти на приложение на АВС-анализа в каналите за реализация |
Издание: Икономическа мисъл, 2008, бр.3, с.107-116 |
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2008 |
ISSN: 0013-2993 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Изследване на каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
Издание: Народностопански архив, 2008, бр.2, с.47-66 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 20 |
Заглавие на публикацията: Предимства на методите за оценка на ефективността на каналите за реализация |
Издание: Бизнес управление, 2008, бр.1, с.27-39 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Тенденции в развитието на консервната промишленост на България |
Издание: Хранително-вкусова промишленост, 2008, бр.4, с.40-44 |
Издателство: Корпоративна издателска къща "ХВП", 2008 |
ISSN: 1311-0179 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Анализ на капиталовото снабдяване на потребителната кооперация - предпоставка за успешно функциониране |
Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.2, с.19-21 |
Издателство: Б. и., 2007 |
ISSN: 0861-9638 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Възможности за повишаване степента на използване на активите на потребителната кооперация |
Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.2, с.22-25 |
Издателство: Б. и., 2007 |
ISSN: 0861-9638 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Навлизането на България в глобализиращия се пазар |
Издание: Народностопански архив, 2007, бр.2, с.22-29 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Финансовото състояние на потребителната кооперация - индикатор на стопанската активност |
Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.3, с.15-17 |
Издателство: Б. и., 2007 |
ISSN: 0861-9638 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Механизацията на българското земеделие - състояние и проблеми |
Издание: Механизация на земеделието, 2002, бр.3-4, с.7-10 |
Издателство: Б. и., 2002 |
ISSN: 0861-9638 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Влияние на макроикономическата среда върху българското агромашиностроене |
Издание: Икономика и управление на селското стопанство, 2001, бр.4, с.54-59 |
Издателство: Селскостопанска академия, 2001 |
ISSN: 0205-3845 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Възможности и перспективи на земеделското машиностроене в България |
Издание: Механизация на земеделието, 2001, бр.6, с.2-4 |
Издателство: Б. и., 2001 |
ISSN: 0861-9638 |
Страници: 3 |
Тип: Доклад (68) |
Заглавие на публикацията: Dynamics of the relationship between online purchases consumer income in the European union |
Издателство: Publishing Complex - UNWE, 2024 |
ISBN: |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Study of Consumer Behavior in the Online Shopping of Tourist Products in Bulgaria (Проучване поведението на потребителите при онлайн пазаруване на туристически продукти в България) |
Съавтори: Христина Михалева |
Издателство: Cambridge Scholars Publishing, 2024 |
ISBN: 1-0364-0008-5 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Създаване на устойчива стойност чрез веригите за доставки на облекло |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2023 |
ISBN: 978-619-232-785-9 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Решения на ритейлърите за създаване на устойчиви вериги за доставки чрез намаляване на хранителните отпадъци |
Издателство: НВУ - Изд. комплекс , 2023 |
ISBN: 2367-7473 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Impact of Demographic Factors on Online Food Shopping in Bulgaria |
Издателство: Поліський національний університет, 2023 |
ISBN: 978-617-8223-41-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Проучване на онлайн покупките на хранителни стоки: емпиричен анализ на потребителите в България |
Издателство: Икономически университет - Варна, 2023 |
ISBN: 978-954-21-1160-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Перспективи пред ритейлърите при преминаването към кръгова икономика |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2249-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: The impact of digital transformation on the retail food business |
Издателство: University "St.Kliment Ohridski"- Bitola, 2022 |
ISBN: 978-9989-695-70-4 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Opportunities for coordination between offline and online channels of retailers (Възможности за координация между офлайн и онлайн ритейл каналите) |
Съавтори: Велизар Йорданов |
Издателство: Поліський національний університет, 2022 |
ISBN: 978-617-7684-53-3 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Омниканалната интеграция и асортиментното предлагане |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2021 |
ISBN: 978-619-232-548-0 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Омниканалната интензивност на асортиментното предлагане като детерминанта на потребителската удовлетвореност |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2069-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Relativity between assortment supply and omnichannel retailing |
Издателство: Поліський національний університет, 2021 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Омниканалното асортиментно планиране и потребителското поведение |
Издателство: АИ Ценов, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2005-0 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Регионални различия в доходите и асортиментното потребление на домакинствата в България |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
ISBN: 978-954-23-1892-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Трансформационни ефекти върху асортиментното предлагане на съвременните ритейлъри |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2020 |
ISBN: 978-619-232-331-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Атрибутивно анализиране на асортиментното разнообразие в точките на продажби |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
ISBN: 978-954-23-1815-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Аспекти на конгруентност между решенията на ритейлърите за асортиментна вариантност и потребителските възприятия |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020 |
ISBN: 978-954-21-1038-5 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Логистични решения и дълбочина на асортимента в ритейл веригата на доставките |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2019 |
ISBN: 978-619-232-241-0 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Strategic development of the retail assortment: methodology and application (Стратегическо развитие на ритейл асортимента: методология и приложение) |
Издателство: ЖДТУ, 2019 |
ISBN: 978-966-683-534-8 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Влияние на специализацията на аграрното производство върху асортиментното предлагане |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019 |
ISBN: 978-954-23-1762-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Иновативни асортиментни решения в индустрията със спортни облекла |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1702-9 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: The retail assortment: teoretical and methodological issues and interpretations |
Издателство: ЖДТУ, 2018 |
ISBN: 978-966-683-511-9 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Планиране на търговския асортимент: преглед на литературата и практиката |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
ISBN: 978-954-21-0980-8 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Решения за устойчиво развитие на асортимента на търговските предприятия |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018 |
ISBN: 978-954-21-0957-0 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Methodologikal aspects of retail assortment structuring |
Издателство: ЖДТУ, 2017 |
ISBN: 978-966-683-486-0 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Детерминиране на логистичния подход към управление на търговския асортимент |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0945-7 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Изследване на измененията в асортиментната структура |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1371-7 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред ритейл предлагането на биоасортимент |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1251-2 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Advantages of the formation of a sustainable retal assortment |
Издателство: Унив. Умань, 2017 |
ISBN: 978-966-304-194-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Possibilities for the fomation of a sustainable retail assortment |
Издателство: ЖДТУ, 2016 |
ISBN: 978-617-7483-12-9 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Подходи към устойчивостта на търговския асортимент |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1185-0 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Изследване на зависимостта между ефективния търговски асортимент и категорийния мениджмънт |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016 |
ISBN: 978-954-644-901-6 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Изследване на промените в структурата на асортимента на аграрни продукти |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1183-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Детерминанти на създаването на ефективен търговски асортимент |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1151-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Логистични аспекти на управление на търговския асортимент |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016 |
ISBN: 978-954-644-900-9 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Some aspects of sustainable development of retail assortment (Накои аспекти на устойчивото развитие на търговския асортимент) |
Издателство: Унив. Умань, 2016 |
ISBN: 978-966-304-162-9 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Културният туризъм като конкурентно предимство на туристическата дестинация |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
ISBN: 978-954-21-0864-1 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Обосноваване структурирането на асортимента на аграрни продукти |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1012-9 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Opportunities for retail assortment structuring (Възможности за структуриране на търговския асортимент) |
Издание: Теоретичнi i практичнi аспекти економiки та iнтелектуальноi власностi : Збiрник наукових праць, 2014, бр.1, с.33-37 |
Издателство: ПДТУ, 2014 |
ISSN: 2225-6407 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Подходи към детерминиране на асортиментната политика на търговското предприятие |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
ISBN: 978-954-21-0667-8 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Регионалният туризъм - условия за развитие |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
ISBN: 978-954-21-0665-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Оптимизирование торгового ассортимента в условиях экономического кризиса (Оптимизиране на търговския асортимент в условия на икономическата кризиса) |
Издателство: ДонНУ, 2013 |
ISBN: 978-966-374-746-0 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Теоретико-практически аспекти на оптимизирането на търговския асортимент |
Издателство: УНСС, 2013 |
ISBN: 978-954-644-438-7 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Effective assortment management depeds on the role of the strategic decisions (Роля на стратегическите решения в ефективния мениджмънт на асортимента) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2012 |
ISBN: 978-86-6139-061-6 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: The retail assortment:development through commodity categories (Търговският асортимент: развитие чрез стокови категории) |
Издателство: ДонНТУ, 2012 |
ISBN: 978-966-377-142-7 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Измерения на конкурентоспособността на туристическата дестинация |
Издателство: УНСС, 2012 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Study the sources of market power of retail chains (Изследване на източниците на пазарна сила на търговците) |
Издателство: ДонНТУ, 2012 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Аспекти на логистичното влияние върху търговския асортимент |
Издателство: ИБИС, 2011 |
ISBN: 978-954-9321-88-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Управление на развитието на търговския асортимент чрез стокови категории |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0680-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Retail assortment, shelh and stockout management: issues and interplay (Управление на търговския асортимент, рафтовото пространство и запасите: въпроси и взаимодействия) |
Издателство: ДонНТУ, 2011 |
ISBN: 978-966-377-113-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Категорийният мениджмънт - измерения и взаимозависимости между търговския асортимент, рафтовото пространство и стоковите запаси |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0592-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Проблеми и перспективи пред дестинация България - минало, настояще и бъдеще |
Съавтори: Венцислав Минков, Петя Иванова |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0593-4 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Измерения на силата в каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0438-8 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Mechanisms to control the distribution activities in the conditions of a world economic crisis (Механизми за контрол на дистрибуционните дейности в условия на световна икономическа криза) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2009 |
ISBN: 978-86-85099-98-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Эмпирическое исследование каналов распределения болгарских переработанных и консервированных фруктов и овощей (Емпирично изследване на каналите за реализация на български преработени и консервирани плодове и зеленчуци) |
Издателство: ДонНТУ, 2009 |
ISBN: 978-966-377-087-1 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Взаимоотношения в дистрибуционните канали на туризма: конфликти между хотелиери и туроператори |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Studing of the sources of power in international distribution channels (Изследване на източниците на сила на международните дистрибуционни канали) |
Издателство: ДонНУ, 2009 |
ISBN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: International distribution channels as a means of overcoming the economic crisis (Международните дистрибуционни канали като средство за преодоляване на икономическата криза) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2009 |
ISBN: 978-86-85099-88-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Влияние на системата за физическа дистрибуция върху каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: 978-954-21-0371-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Възможности за оценяване на разходите за физическа дистрибуция на преработени и консервирани плодове и зеленчуци |
Издателство: ИБИС, 2008 |
ISBN: 978-954-9321-17-3 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Търговско интегриране на България в Европейския съюз - състояние и приоритети |
Издателство: ДонНУ, 2007 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Търговско-икономически измерения на интегрирането на България в Европейския съюз |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0323-8 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Европейски предизвикателства пред туристическото развитие на България |
Издателство: АИ Ценов, 2006 |
ISBN: 954-23-0316-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Състояние на селското стопанство на България в условията на присъединяване към Европейския съюз |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005 |
ISBN: 954-21-0227-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Структурните промени в аграрния отрасъл и евроинтеграцията |
Издателство: АИ Ценов, 2004 |
ISBN: 954-23-0207-X |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Промени в маркетинговата политика на съвременното предприятие от селскостопанското машиностроене |
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004 |
ISBN: 954-494-609-8 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Нови моменти в маркетинговата политика на съвременното предприятие от селскостопанското машиностроене |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0135-9 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Състояние, проблеми и перспективи на развитието на агромашиностроенето в България |
Издание: Годишник на Технически университет - Варна, 2001, бр.1, с.747-752 |
Издателство: Технически университет - Варна, 2001 |
ISSN: 1311-896X |
Страници: 6 |
Тип: Учебник (27) |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2247-4 |
Страници: 150 |
Заглавие на публикацията: Предприемачество в застраховането |
Съавтори: Венцислав Перков |
Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2322-8 |
Страници: 168 |
Заглавие на публикацията: Търговски операции с интелектуална собственост |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Мариела Димитрова |
Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2239-9 |
Страници: 195 |
Заглавие на публикацията: Управление на веригата за доставки в туризма |
Съавтори: Венцислав Перков |
Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2246-7 |
Страници: 172 |
Заглавие на публикацията: Управление на дистрибуцията |
Съавтори: Венцислав Перков |
Издателство: АИ "Ценов", 2022 |
ISBN: 978-954-23-2320-4 |
Страници: 182 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
ISBN: 978-954-23-2023-4 |
Страници: 154 |
Заглавие на публикацията: Публични търгове и обществени поръчки |
Съавтори: Галя Георгиева, Велчо Илийчовски |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
ISBN: 978-954-23-2019-7 |
Страници: 291 |
Заглавие на публикацията: Стратегии на търговското предприятие |
Съавтори: Венцислав Перков, Иван Маринов |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021 |
ISBN: 978-954-23-2104-0 |
Страници: 190 |
Заглавие на публикацията: Икономика на услугите |
Съавтори: Теодора Филипова, Ася Панджерова |
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020 |
ISBN: 978-954-23-1913-9 |
Страници: 186 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1686-2 |
Страници: 206 |
Заглавие на публикацията: Организация и отчитане на търговските сделки |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Галя Георгиева, Любка Илиева, Любка Кирова |
Издателство: АИ "Ценов", 2018 |
ISBN: 978-954-23-1455-4 |
Страници: 194 |
Заглавие на публикацията: Търговски операции с интелектуална собственост |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Мариела Димитрова-Гализова |
Издателство: АИ "Ценов", 2018 |
ISBN: 978-954-23-1546-9 |
Страници: 196 |
Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Любка Илиева |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1305-2 |
Страници: 168 |
Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
Съавтори: Любка Илиева, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1456-1 |
Страници: 148 |
Заглавие на публикацията: "Търговско консултиране и администриране на туристическия бизнес" |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: |
Страници: 189 |
Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Пламен Кънев |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1059-4 |
Страници: 278 |
Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКО КОНСУЛТИРАНЕ И СЪПОРТ МЕНИДЖМЪНТ |
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Любка Илиева |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1041-9 |
Страници: 180 |
Заглавие на публикацията: Организационни структури в туризма |
Съавтори: Петя Иванова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 226 |
Заглавие на публикацията: Стратегии в туризма |
Съавтори: Марияна Божинова, Милка Томева, Петя Иванова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 195 |
Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
Съавтори: Марияна Божинова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 127 |
Заглавие на публикацията: Икономика на търговията |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Пламен Кънев |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0738-9 |
Страници: 278 |
Заглавие на публикацията: Конкурентни стратегии в туризма |
Съавтори: Марияна Божинова, Милка Томева, Петя Иванова |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: |
Страници: 195 |
Заглавие на публикацията: Мениджмънт на туризма |
Съавтори: Георги Герганов, Светослав Илийчовски |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 130 |
Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт |
Съавтори: Марияна Божинова |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 122 |
Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите |
Съавтори: Петранка Мидова, Венцислав Минков, Венцислав Перков |
Издателство: Фабер, 2009 |
ISBN: 978-954-400-126-1 |
Страници: 231 |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията |
Съавтори: Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Теодора Филипова |
Издателство: Фабер, 2007 |
ISBN: 978-954-775-824-7 |
Страници: 304 |
Заглавие на публикацията: Управление и нормативно регламентиране на туризма |
Съавтори: Георги Герганов |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: |
Страници: 110 |
Тип: Учебно помагало (1) |
Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес |
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1308-3 |
Страници: 161 |