Публикации на доц. д-р Симеонка Петрова

Тип: Монография (2)
Заглавие на публикацията: Дистрибуционна политика на икономическите субекти
Издание: Библиотека Стопански свят, 2009, бр.100, с.1-226
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1310-2737
Страници: 226

Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред хотелиерското обслужване у нас
Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISBN: 978-954-23-0355-8
Страници: 218

Тип: Студия (8)
Заглавие на публикацията: Teoretical and methodological foundations of retail assortment structure (Теоретични и методологични основи на структурата на търговския асортимент)
Издание: Економiчнi студii: Науково-практичний економiчний журнал, 2014, бр.4, с.212-215
Издателство: Львівська економічна фундація, 2014
ISSN: 2311-9306
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България
Съавтори: Янко Коралиев, Петранка Мидова, Любка Илиева, ИВО БАЛЕВСКИ
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.143-192
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1312-3815
Страници: 50

Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги
Съавтори: Марияна Божинова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Марияна Кътева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.177-212
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1312-3815
Страници: 36

Заглавие на публикацията: Изследване на дистрибуционната активност на предприятията, преработващи и консервиращи плодове и зеленчуци
Издание: Икономически изследвания, 2008, бр.4, с.132-163
Издателство: Икономически институт на БАН, 2008
ISSN: 0205-3292
Страници: 32

Заглавие на публикацията: Съвременни предизвикателства пред туристическото обслужване у нас
Съавтори: Венцислав Минков, Петранка Мидова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.204-238
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 1312-3815
Страници: 35

Заглавие на публикацията: Европейски интеграционни процеси в кооперативните структури (по примера на потребителните кооперации от Централна северна България)
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.5, с.32-59
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISSN: 1312-3815
Страници: 28

Заглавие на публикацията: Проблеми на конкурентоспособността на българските екопродукти на европейския пазар
Съавтори: Стойна Цвяткова, Петранка Мидова, ГЕРГАНА СТОЙКОВА, ИВАЙЛО ИВАНОВ
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2006, бр.4, с.76-110
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISSN: 1312-3815
Страници: 35

Заглавие на публикацията: Земеделието - елемент на икономическата среда за развитие на селскостопанското машиностроене в България през последното десетилетие
Издание: Икономически изследвания, 2002, бр.2, с.141-160
Издателство: Икономически институт на БАН, 2002
ISSN: 0205-3292
Страници: 20

Тип: Статия (35)
Заглавие на публикацията: IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY ON THE RETAIL INDUSTRY: CHANGES IN ONLINE CLOTHING SHOPPING IN THE EUROPEAN UNION (ВЛИЯНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ ВЪРХУ РИТЕЙЛ ИНДУСТРИЯТА: ПРОМЕНИ В ОНЛАЙН ПАЗАРУВАНЕТО НА ОБЛЕКЛО В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ)
Съавтори: Зоя Иванова, Иван Маринов
Издание: Economic and Social Development, 2023, бр.100, с.62-72
Издателство: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023
ISSN: 1849-7535
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Impact of Retail Business Digital Transformation on Online Purchases in the European Union (Влияние на дигиталната трансформация на ритейл бизнеса върху онлайн покупките в Европейския съюз)
Съавтори: Иван Маринов, Зоя Иванова
Издателство: BC GRUP INC. Publishing , 2022
ISBN: 978-605-73146-5-9
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Impacts of Sustainable Entrepreneurship and Income on Sustainable Food Consumption (Влияния на устойчивото предприемачество и доходите върху устойчивото потребление на хранителни стоки)
Съавтори: Иван Маринов, Зоя Иванова, Yerbol Akhmedyarov
Издателство: Springer, 2022
ISBN: 978-3-031-23463-7
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Измерения на връзката между корпоративните характеристики на ритейлърите и асортиментното предлагане
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2022
ISBN:
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред асортиментното предлагане в ерата на омниканалността
Издание: Бизнес управление, 2021, бр.4, с.45-63
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISSN: 0861-6604
Страници: 19

Заглавие на публикацията: Determining factors of retailers’ assortment supply
Издание: SHS Web of Conferences : Journal, 2021, бр.120, с.1-8
Издателство: EDP Sciences - Web of Conferences, 2021
ISSN: 2261-2424
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Теоретико-емпирични аспеки на релацията между асортимента на ритейлърите и потребителските решения
Издание: Управление и образование. Академично списание, 2020, бр.16(1), с.39-45
Издателство: Университет "Проф. д-р Асен Златаров" - Бургас, 2020
ISSN: 13126121
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Трансформации в ритейл стратегиите за асортиментна вариантност
Издание: Инфраструктура & Комуникации : Търговията в съвременния свят - тенденции и добри практики. Научно списание, 2020, бр.15, с.63-67
Издателство: УНСС, 2020
ISSN: 1314-0930
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Изследване влиянието на асортиментния състав върху потребителския избор
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2020
ISBN:
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Advantages of retail strategies assortment line differentiation
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2020, бр.18, с.430-436
Издателство: Trakia University, 2020
ISSN: 1313-7069
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Determinants of choice of assortment size at a point of sale (Детерминанти на избора на асортимент в точката на продажба)
Издание: Trakia journal of sciences: Series Social sciences, 2019, бр.17, с.459-464
Издателство: Trakia University, 2019
ISSN: 1313-7069
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Проучване влиянието на ритейл стратегиите върху асортиментното предлагане
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2019, бр.1/2019 (74), с.113-118
Издателство: Лесотехнически университет, 2019
ISSN: 1311-4506
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Теоретико-практические аспекты эффективного управления торговым ассортиментом
Издание: Глобальнi та нацiональнi проблеми енономiки, 2017, бр.20, с.508-513
Издателство: Миколаiвський нацiональний унiверситет iменi В. О. Сухомлинського, 2017
ISSN: 2413-3965
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Approaches for Retail Assortment Creation and Sustainable Development (Подходи за формиране и устойчиво развитие на търговския асортимент)
Издание: Молодий вчений, 2016, бр.3, с.149-153
Издателство: Гельветика, 2016
ISSN: 2304-5809
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Economic Research into the Relationship "Effective Retail Assortment - Commodity Categories" (Икономическо изследване на релацията "ефективен търговски асортимент - стокови категории" )
Издание: Економiчнi студii: Науково-практичний економiчний журнал, 2016, бр.2, с.114-117
Издателство: Львівська економічна фундація, 2016
ISSN: 2311-9306
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Влияние на екотуризма върху асортиментната устойчивост
Издание: Научни трудове. Аграрен университет - Пловдив, 2016, бр.1, с.191-198
Издателство: Академично издателство на АУ Пловдив, 2016
ISSN: 1312-6318
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Core dimensions of a commercial enterprises assortment policy (Фундаментални измерения на асортиментната политика на търговското предприятие)
Издание: Науковий вісник Херсонського державного університету : Серія Економічні науки., 2014, бр.8, с.102-105
Издателство: Харкiвський iнститут бiзнесу i менеджменту, 2014
ISSN: 2307-8030
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Development of the retail assortment on decisions for structuring (Решения за развитие на търговския асортимент чрез структуриране)
Издание: Вiсник Приазовського державного технiчного унiверситету. Серiя : Економiчнi науки: Збiник наукових працъ, 2014, бр.28, с.65-69
Издателство: ДВНЗ "ПДТУ", 2014
ISSN: 2225-6725
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Современные концепции управления торговым ассортиментом (Съвременни концепции за управление на търговския асортимент)
Издание: Збiрник наукових праць Черкаського державного технологiчного унiверситету Серiя: Економiчнi науки, 2013, бр.33, с.47-51
Издателство: ЧДТУ, 2013
ISSN: 2306-4420
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Управление на конкурентните позиции на предприятията с широк асортимент
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2013, бр.5, с.33-37
Издателство: Лесотехнически университет, 2013
ISSN: 1311-4506
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Търговският асортимент - решения за изследване и развитие
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2012, бр.4, с.116-121
Издателство: Лесотехнически университет, 2012
ISSN: 1311-4506
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред иновационната активност в селския туризъм в България
Съавтори: Любка Илиева, Янко Коралиев, Петранка Мидова, ИВО БАЛЕВСКИ
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.69-83
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Research of the Distribution Channels of Processed and Canned Fruitand Vegetables (Изследване на дистрибуционните канали на преработени и консервирани плодове и зеленчуци)
Издание: Narodnostopanski arhiv, 2009, бр.International edition, с.138-155
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009
ISSN: 0323-9004
Страници: 18

Заглавие на публикацията: Развитие и конкурентоспособност на търговските вериги в България
Съавтори: Марияна Божинова, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Марияна Кътева
Издание: Диалог, 2009, бр.3, с.122-136
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISSN: 1311-9206
Страници: 15

Заглавие на публикацията: Аспекти на приложение на АВС-анализа в каналите за реализация
Издание: Икономическа мисъл, 2008, бр.3, с.107-116
Издателство: Инст. за иконом. изсл. при БАН, 2008
ISSN: 0013-2993
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Изследване на каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци
Издание: Народностопански архив, 2008, бр.2, с.47-66
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISSN: 0323-9004
Страници: 20

Заглавие на публикацията: Предимства на методите за оценка на ефективността на каналите за реализация
Издание: Бизнес управление, 2008, бр.1, с.27-39
Издателство: АИ Ценов, 2008
ISSN: 0861-6604
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Тенденции в развитието на консервната промишленост на България
Издание: Хранително-вкусова промишленост, 2008, бр.4, с.40-44
Издателство: Корпоративна издателска къща "ХВП", 2008
ISSN: 1311-0179
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Анализ на капиталовото снабдяване на потребителната кооперация - предпоставка за успешно функциониране
Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.2, с.19-21
Издателство: Б. и., 2007
ISSN: 0861-9638
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Възможности за повишаване степента на използване на активите на потребителната кооперация
Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.2, с.22-25
Издателство: Б. и., 2007
ISSN: 0861-9638
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Навлизането на България в глобализиращия се пазар
Издание: Народностопански архив, 2007, бр.2, с.22-29
Издателство: АИ Ценов, 2007
ISSN: 0323-9004
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Финансовото състояние на потребителната кооперация - индикатор на стопанската активност
Издание: Механизация на земеделието, 2007, бр.3, с.15-17
Издателство: Б. и., 2007
ISSN: 0861-9638
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Механизацията на българското земеделие - състояние и проблеми
Издание: Механизация на земеделието, 2002, бр.3-4, с.7-10
Издателство: Б. и., 2002
ISSN: 0861-9638
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Влияние на макроикономическата среда върху българското агромашиностроене
Издание: Икономика и управление на селското стопанство, 2001, бр.4, с.54-59
Издателство: Селскостопанска академия, 2001
ISSN: 0205-3845
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Възможности и перспективи на земеделското машиностроене в България
Издание: Механизация на земеделието, 2001, бр.6, с.2-4
Издателство: Б. и., 2001
ISSN: 0861-9638
Страници: 3

Тип: Доклад (66)
Заглавие на публикацията: Study of Consumer Behavior in the Online Shopping of Tourist Products in Bulgaria (Проучване поведението на потребителите при онлайн пазаруване на туристически продукти в България)
Съавтори: Христина Михалева
Издателство: Cambridge Scholars Publishing, 2024
ISBN: 1-0364-0008-5
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Създаване на устойчива стойност чрез веригите за доставки на облекло
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2023
ISBN: 978-619-232-785-9
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Impact of Demographic Factors on Online Food Shopping in Bulgaria
Издателство: Поліський національний університет, 2023
ISBN: 978-617-8223-41-0
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Проучване на онлайн покупките на хранителни стоки: емпиричен анализ на потребителите в България
Издателство: Икономически университет - Варна, 2023
ISBN: 978-954-21-1160-3
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Перспективи пред ритейлърите при преминаването към кръгова икономика
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2249-8
Страници: 8

Заглавие на публикацията: The impact of digital transformation on the retail food business
Издателство: University "St.Kliment Ohridski"- Bitola, 2022
ISBN: 978-9989-695-70-4
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Opportunities for coordination between offline and online channels of retailers (Възможности за координация между офлайн и онлайн ритейл каналите)
Съавтори: Велизар Йорданов
Издателство: Поліський національний університет, 2022
ISBN: 978-617-7684-53-3
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Омниканалната интеграция и асортиментното предлагане
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2021
ISBN: 978-619-232-548-0
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Омниканалната интензивност на асортиментното предлагане като детерминанта на потребителската удовлетвореност
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2069-2
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Relativity between assortment supply and omnichannel retailing
Издателство: Поліський національний університет, 2021
ISBN:
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Омниканалното асортиментно планиране и потребителското поведение
Издателство: АИ Ценов, 2021
ISBN: 978-954-23-2005-0
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Регионални различия в доходите и асортиментното потребление на домакинствата в България
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020
ISBN: 978-954-23-1892-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Трансформационни ефекти върху асортиментното предлагане на съвременните ритейлъри
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2020
ISBN: 978-619-232-331-8
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Атрибутивно анализиране на асортиментното разнообразие в точките на продажби
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2020
ISBN: 978-954-23-1815-6
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Аспекти на конгруентност между решенията на ритейлърите за асортиментна вариантност и потребителските възприятия
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020
ISBN: 978-954-21-1038-5
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Логистични решения и дълбочина на асортимента в ритейл веригата на доставките
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2019
ISBN: 978-619-232-241-0
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Strategic development of the retail assortment: methodology and application (Стратегическо развитие на ритейл асортимента: методология и приложение)
Издателство: ЖДТУ, 2019
ISBN: 978-966-683-534-8
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Влияние на специализацията на аграрното производство върху асортиментното предлагане
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2019
ISBN: 978-954-23-1762-3
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Иновативни асортиментни решения в индустрията със спортни облекла
Издателство: АИ Ценов, 2018
ISBN: 978-954-23-1702-9
Страници: 7

Заглавие на публикацията: The retail assortment: teoretical and methodological issues and interpretations
Издателство: ЖДТУ, 2018
ISBN: 978-966-683-511-9
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Планиране на търговския асортимент: преглед на литературата и практиката
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018
ISBN: 978-954-21-0980-8
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Решения за устойчиво развитие на асортимента на търговските предприятия
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2018
ISBN: 978-954-21-0957-0
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Methodologikal aspects of retail assortment structuring
Издателство: ЖДТУ, 2017
ISBN: 978-966-683-486-0
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Детерминиране на логистичния подход към управление на търговския асортимент
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0945-7
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Изследване на измененията в асортиментната структура
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1371-7
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Предизвикателства пред ритейл предлагането на биоасортимент
Издателство: АИ Ценов, 2017
ISBN: 978-954-23-1251-2
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Advantages of the formation of a sustainable retal assortment
Издателство: Унив. Умань, 2017
ISBN: 978-966-304-194-0
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Possibilities for the fomation of a sustainable retail assortment
Издателство: ЖДТУ, 2016
ISBN: 978-617-7483-12-9
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Подходи към устойчивостта на търговския асортимент
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1185-0
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Изследване на зависимостта между ефективния търговски асортимент и категорийния мениджмънт
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016
ISBN: 978-954-644-901-6
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Изследване на промените в структурата на асортимента на аграрни продукти
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1183-6
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Детерминанти на създаването на ефективен търговски асортимент
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1151-5
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Логистични аспекти на управление на търговския асортимент
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2016
ISBN: 978-954-644-900-9
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Some aspects of sustainable development of retail assortment (Накои аспекти на устойчивото развитие на търговския асортимент)
Издателство: Унив. Умань, 2016
ISBN: 978-966-304-162-9
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Културният туризъм като конкурентно предимство на туристическата дестинация
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015
ISBN: 978-954-21-0864-1
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Обосноваване структурирането на асортимента на аграрни продукти
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISBN: 978-954-23-1012-9
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Opportunities for retail assortment structuring (Възможности за структуриране на търговския асортимент)
Издание: Теоретичнi i практичнi аспекти економiки та iнтелектуальноi власностi : Збiрник наукових праць, 2014, бр.1, с.33-37
Издателство: ПДТУ, 2014
ISSN: 2225-6407
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Подходи към детерминиране на асортиментната политика на търговското предприятие
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013
ISBN: 978-954-21-0667-8
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Регионалният туризъм - условия за развитие
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013
ISBN: 978-954-21-0665-4
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Оптимизирование торгового ассортимента в условиях экономического кризиса (Оптимизиране на търговския асортимент в условия на икономическата кризиса)
Издателство: ДонНУ, 2013
ISBN: 978-966-374-746-0
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Теоретико-практически аспекти на оптимизирането на търговския асортимент
Издателство: УНСС, 2013
ISBN: 978-954-644-438-7
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Effective assortment management depeds on the role of the strategic decisions (Роля на стратегическите решения в ефективния мениджмънт на асортимента)
Издателство: Faculty of economics Nis, 2012
ISBN: 978-86-6139-061-6
Страници: 10

Заглавие на публикацията: The retail assortment:development through commodity categories (Търговският асортимент: развитие чрез стокови категории)
Издателство: ДонНТУ, 2012
ISBN: 978-966-377-142-7
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Измерения на конкурентоспособността на туристическата дестинация
Издателство: УНСС, 2012
ISBN:
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Study the sources of market power of retail chains (Изследване на източниците на пазарна сила на търговците)
Издателство: ДонНТУ, 2012
ISBN:
Страници: 3

Заглавие на публикацията: Аспекти на логистичното влияние върху търговския асортимент
Издателство: ИБИС, 2011
ISBN: 978-954-9321-88-3
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Управление на развитието на търговския асортимент чрез стокови категории
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0680-1
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Retail assortment, shelh and stockout management: issues and interplay (Управление на търговския асортимент, рафтовото пространство и запасите: въпроси и взаимодействия)
Издателство: ДонНТУ, 2011
ISBN: 978-966-377-113-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Категорийният мениджмънт - измерения и взаимозависимости между търговския асортимент, рафтовото пространство и стоковите запаси
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0592-7
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Проблеми и перспективи пред дестинация България - минало, настояще и бъдеще
Съавтори: Венцислав Минков, Петя Иванова
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN: 978-954-23-0593-4
Страници: 17

Заглавие на публикацията: Измерения на силата в каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци
Издателство: АИ Ценов, 2009
ISBN: 978-954-23-0438-8
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Mechanisms to control the distribution activities in the conditions of a world economic crisis (Механизми за контрол на дистрибуционните дейности в условия на световна икономическа криза)
Издателство: Faculty of economics Nis, 2009
ISBN: 978-86-85099-98-4
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Эмпирическое исследование каналов распределения болгарских переработанных и консервированных фруктов и овощей (Емпирично изследване на каналите за реализация на български преработени и консервирани плодове и зеленчуци)
Издателство: ДонНТУ, 2009
ISBN: 978-966-377-087-1
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Взаимоотношения в дистрибуционните канали на туризма: конфликти между хотелиери и туроператори
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009
ISBN:
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Studing of the sources of power in international distribution channels (Изследване на източниците на сила на международните дистрибуционни канали)
Издателство: ДонНУ, 2009
ISBN:
Страници: 4

Заглавие на публикацията: International distribution channels as a means of overcoming the economic crisis (Международните дистрибуционни канали като средство за преодоляване на икономическата криза)
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2009
ISBN: 978-86-85099-88-5
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Влияние на системата за физическа дистрибуция върху каналите за реализация на преработени и консервирани плодове и зеленчуци
Издателство: Унив. изд. ИУ - Варна, 2008
ISBN: 978-954-21-0371-4
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Възможности за оценяване на разходите за физическа дистрибуция на преработени и консервирани плодове и зеленчуци
Издателство: ИБИС, 2008
ISBN: 978-954-9321-17-3
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Търговско интегриране на България в Европейския съюз - състояние и приоритети
Издателство: ДонНУ, 2007
ISBN:
Страници: 5

Заглавие на публикацията: Търговско-икономически измерения на интегрирането на България в Европейския съюз
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0323-8
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Европейски предизвикателства пред туристическото развитие на България
Издателство: АИ Ценов, 2006
ISBN: 954-23-0316-5
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Състояние на селското стопанство на България в условията на присъединяване към Европейския съюз
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2005
ISBN: 954-21-0227-5
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Структурните промени в аграрния отрасъл и евроинтеграцията
Издателство: АИ Ценов, 2004
ISBN: 954-23-0207-X
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Промени в маркетинговата политика на съвременното предприятие от селскостопанското машиностроене
Издателство: Унив. изд. Стопанство, 2004
ISBN: 954-494-609-8
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Нови моменти в маркетинговата политика на съвременното предприятие от селскостопанското машиностроене
Издателство: АИ Ценов, 2003
ISBN: 954-23-0135-9
Страници: 4

Заглавие на публикацията: Състояние, проблеми и перспективи на развитието на агромашиностроенето в България
Издание: Годишник на Технически университет - Варна, 2001, бр.1, с.747-752
Издателство: Технически университет - Варна, 2001
ISSN: 1311-896X
Страници: 6

Тип: Учебник (26)
Заглавие на публикацията: Въведение в търговията
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков
Издателство: АИ "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2247-4
Страници: 150

Заглавие на публикацията: Предприемачество в застраховането
Съавтори: Венцислав Перков
Издателство: АИ "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2322-8
Страници: 168

Заглавие на публикацията: Търговски операции с интелектуална собственост
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Мариела Димитрова
Издателство: АИ "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2239-9
Страници: 195

Заглавие на публикацията: Управление на веригата за доставки в туризма
Съавтори: Венцислав Перков
Издателство: АИ "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2246-7
Страници: 172

Заглавие на публикацията: Управление на дистрибуцията
Съавтори: Венцислав Перков
Издателство: АИ "Ценов", 2022
ISBN: 978-954-23-2320-4
Страници: 182

Заглавие на публикацията: Въведение в търговията
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021
ISBN: 978-954-23-2023-4
Страници: 154

Заглавие на публикацията: Публични търгове и обществени поръчки
Съавтори: Галя Георгиева, Велчо Илийчовски
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021
ISBN: 978-954-23-2019-7
Страници: 291

Заглавие на публикацията: Стратегии на търговското предприятие
Съавтори: Венцислав Перков, Иван Маринов
Издателство: Академично издателство "Ценов", 2021
ISBN: 978-954-23-2104-0
Страници: 190

Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2018
ISBN: 978-954-23-1686-2
Страници: 206

Заглавие на публикацията: Организация и отчитане на търговските сделки
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Галя Георгиева, Любка Илиева, Любка Кирова
Издателство: АИ "Ценов", 2018
ISBN: 978-954-23-1455-4
Страници: 194

Заглавие на публикацията: Търговски операции с интелектуална собственост
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Мариела Димитрова-Гализова
Издателство: АИ "Ценов", 2018
ISBN: 978-954-23-1546-9
Страници: 196

Заглавие на публикацията: Икономика на търговията
Съавтори: Светослав Илийчовски, Любка Илиева
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1305-2
Страници: 168

Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт
Съавтори: Любка Илиева, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1456-1
Страници: 148

Заглавие на публикацията: "Търговско консултиране и администриране на туристическия бизнес"
Съавтори: Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Теодора Филипова, Петя Иванова, Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN:
Страници: 189

Заглавие на публикацията: Икономика на търговията
Съавтори: Светослав Илийчовски, Пламен Кънев
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1059-4
Страници: 278

Заглавие на публикацията: ТЪРГОВСКО КОНСУЛТИРАНЕ И СЪПОРТ МЕНИДЖМЪНТ
Съавтори: Теодора Филипова, Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Венцислав Перков, Любка Илиева
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1041-9
Страници: 180

Заглавие на публикацията: Организационни структури в туризма
Съавтори: Петя Иванова
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN:
Страници: 226

Заглавие на публикацията: Стратегии в туризма
Съавтори: Марияна Божинова, Милка Томева, Петя Иванова
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN:
Страници: 195

Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт
Съавтори: Марияна Божинова
Издателство: АИ Ценов, 2013
ISBN:
Страници: 127

Заглавие на публикацията: Икономика на търговията
Съавтори: Светослав Илийчовски, Пламен Кънев
Издателство: АИ Ценов, 2012
ISBN: 978-954-23-0738-9
Страници: 278

Заглавие на публикацията: Конкурентни стратегии в туризма
Съавтори: Марияна Божинова, Милка Томева, Петя Иванова
Издателство: АИ Ценов, 2011
ISBN:
Страници: 195

Заглавие на публикацията: Мениджмънт на туризма
Съавтори: Георги Герганов, Светослав Илийчовски
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN:
Страници: 130

Заглавие на публикацията: Търговски мениджмънт
Съавтори: Марияна Божинова
Издателство: АИ Ценов, 2010
ISBN:
Страници: 122

Заглавие на публикацията: Организация и технология на продажбите
Съавтори: Петранка Мидова, Венцислав Минков, Венцислав Перков
Издателство: Фабер, 2009
ISBN: 978-954-400-126-1
Страници: 231

Заглавие на публикацията: Въведение в търговията
Съавтори: Марияна Божинова, Светослав Илийчовски, Петранка Мидова, Теодора Филипова
Издателство: Фабер, 2007
ISBN: 978-954-775-824-7
Страници: 304

Заглавие на публикацията: Управление и нормативно регламентиране на туризма
Съавтори: Георги Герганов
Издателство: АИ Ценов, 2005
ISBN:
Страници: 110

Тип: Учебно помагало (1)
Заглавие на публикацията: Въведение в търговския бизнес
Съавтори: Светослав Илийчовски, Теодора Филипова, Петранка Мидова, Венцислав Перков
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2017
ISBN: 978-954-23-1308-3
Страници: 161