За контакти
Публикации на ас. д-р Стелиана Василева
Тип: Студия (4) |
Заглавие на публикацията: Емпирично изследване на синергичния ефект при елементите на интегрираните маркетингови комуникации |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.СХIX, с.93-134 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 42 |
Заглавие на публикацията: Концептуални проблеми при дефинирането на ценността на бранда |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.9, с.222-243 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 22 |
Заглавие на публикацията: Ситуационен анализ на брандовете в категорията бутилирани води в България |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.8, с.215-242 |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 28 |
Заглавие на публикацията: Място на интегрираните маркетингови комуникации в съвременния мениджмънт |
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.7, с.380-400 |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISSN: 1313-6542 |
Страници: 21 |
Тип: Статия (6) |
Заглавие на публикацията: Анализ на предлагането на брандове бутилирани води в България |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издание: Социално-икономически анализи, 2017, бр.1, с.80-92 |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2017 |
ISSN: 1313-6909 |
Страници: 13 |
Заглавие на публикацията: Бранд ценност: Някои аспекти на силата, стойността и ценността на бранда |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2017, бр.62, с.68-73 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2017 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: The role of social media for destination branding (Ролята на социалните медии за брандирането на дестинация) |
Издателство: Tourism Spectrum, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Някои аспекти на социалните медии и бранда |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2016, бр.1, с.51-57 |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2016 |
ISSN: 1314-7390 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Brand as a Significant Element of the Regional Development Strategy at the Example of Devin (Брандът като важен елемент от стратегията за регионално развитие на примера на Девин) |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издание: Quarterly Marketing Journal, 2015, бр.46, с.47-52 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Beogradu, 2015 |
ISSN: 0354-3471 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Значимост на бранда в съвременната икономическа реалност |
Издание: Годишник. Бургаски свободен университет, 2014, бр.XXX, с.136-144 |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2014 |
ISSN: 1311-221X |
Страници: 9 |
Тип: Доклад (30) |
Заглавие на публикацията: Изкуственият интелект в управлението на пътя на клиента |
Издателство: АИ Ценов, 2024 |
ISBN: 978-954-23-2522-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Cutting Through the Noise: Understanding the Usage of the Customer Journey Mapping |
Издателство: Annual International Scientific Conference “Competitiveness and Innovation in the Knowledge Economy” S, 2024 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Някои аспекти на концепцията за пътя на клиента в съвременния маркетинг |
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2024 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Относно концепцията, ориентиранa към клиента и методите за управление на клиентите |
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2024 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Винен туризъм: развитие и перспективи (на примера на България) |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0944-0 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Изграждане на бранд чрез дименсиите на ценността на бранда |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0931-0 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Обзор на някои модели за оценка на бранда |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0927-3 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетингова перспектива за добавена реалност (Augmented Reality): в търсене на нови възможности... |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1187-4 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Oценка на бранда: Kратък преглед на моделите и показателите, използвани за оценка на бранд ценността |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1183-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Културният туризъм в контекста на съвременната маркетингова реалност |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1150-8 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Brand evaluation: A review of Interbrand and Millward Brown models (Оценка на бранда: Преглед на моделите Interbrand и Millward Brown) |
Издателство: University of Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-129-3 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Integrated marketing communications at different stages of the product life cycle in the context of brand management (Интегрираните маркетингови комуникации на различните етапи от жизнения цикъл на продукта в контекста на бранд мениджмънта) |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: University of Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-129-3 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Социалните медии – кутия на Пандора или панацея за брандинга |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1188-1 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Популяризиране на туристическа дестинация България на международните пазари (на примера на целеви пазар Германия) |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2016 |
ISBN: |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Annual marketing plan proposal for launching a new brand on the Bulgarian market (Предложение за годишен маркетингов план за лансиране на нов бранд на българския пазар) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-115-6 |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Brand image in national and global aspect (Имидж на бранда в национален и световен аспект) |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-115-6 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Advertising through the prism of branding (Рекламата през призмата на брандинга) |
Издателство: Экономика и управление национальным хозяйством: состояние, тенденции и перспективы: III Международная научно-практическая конференция, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Aspects of Regional Brand Image and Perceived Yogurt Quality (at the Example of Brand Elena) (Аспекти на имиджа на регионалния бранд и възприеманото качество на киселото мляко (на примера на бранд Elena)) |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Faculty of Economics,, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Publicity as element of integrated marketing communications (Разгласата като елемент на интегрираните маркетингови комуникации) |
Издателство: Marketing in the Third Millennium: International Internet Conference, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Връзките с обществеността в инструментариума на интегрираните маркетингови комуникации за изграждане на бранд |
Издателство: Новата идея в образованието, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Интегриране на връзките с обществеността с останалите елементи на маркетинговите комуникации през призмата на брандинга |
Издателство: Новата идея в образованието: Юбилейна конференция, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Рекламата в инструментариума на интегрираните маркетингови комуникации за изграждане на бранд |
Издателство: Новата идея в образованието. Юбилейна научна конференция с международно участие, 2016 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Дезагрегиране на основните елементи на бранда |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1086-0 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Личните продажби като елемент на интегрираните маркетингови комуникации |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2015 |
ISBN: 978-619-7126-10-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Психографски модели за оценка на бранда. |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2015 |
ISBN: 978-619-7126-10-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Промоция на туристически район |
Издателство: Геа принт, 2015 |
ISBN: 978-619-184-016-8 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Ролята на регионалния бранд за интелигентен и устойчив растеж |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015 |
ISBN: 978-954-21-0834-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Brand as a significant element of the regional development strategy at the example of Devin (Брандът като важен елемент от стратегията за регионално развитие на примера на Девин) |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Faculty of Economics,, 2015 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Брандингът в контекста на висшето образование |
Издателство: Абагар, 2014 |
ISBN: 978-619-168-103-7 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Planned and unplanned communication messages used for brand building (Планирани и непланирани комуникационни послания, използвани за изграждане на бранд) |
Издателство: Faculty of Economics,, 2014 |
ISBN: |
Страници: 0 |