Публикации на ас. д-р Стелиана Василева

Тип: Студия (4)
Заглавие на публикацията: Емпирично изследване на синергичния ефект при елементите на интегрираните маркетингови комуникации
Съавтори: Пенка Горанова
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.СХIX, с.93-134
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISSN: 0861-8054
Страници: 42

Заглавие на публикацията: Концептуални проблеми при дефинирането на ценността на бранда
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.9, с.222-243
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISSN: 1313-6542
Страници: 22

Заглавие на публикацията: Ситуационен анализ на брандовете в категорията бутилирани води в България
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.8, с.215-242
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISSN: 1313-6542
Страници: 28

Заглавие на публикацията: Място на интегрираните маркетингови комуникации в съвременния мениджмънт
Издание: Годишен алманах. Научни изследвания на докторанти на СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.7, с.380-400
Издателство: АИ Ценов, 2014
ISSN: 1313-6542
Страници: 21

Тип: Статия (6)
Заглавие на публикацията: Анализ на предлагането на брандове бутилирани води в България
Съавтори: Пенка Горанова
Издание: Социално-икономически анализи, 2017, бр.1, с.80-92
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2017
ISSN: 1313-6909
Страници: 13

Заглавие на публикацията: Бранд ценност: Някои аспекти на силата, стойността и ценността на бранда
Съавтори: Пенка Горанова
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2017, бр.62, с.68-73
Издателство: Лесотехнически университет, 2017
ISSN: 1311-4506
Страници: 6

Заглавие на публикацията: The role of social media for destination branding (Ролята на социалните медии за брандирането на дестинация)
Издателство: Tourism Spectrum, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Някои аспекти на социалните медии и бранда
Съавтори: Пенка Горанова
Издание: ИЗВЕСТИЯ на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки., 2016, бр.1, с.51-57
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2016
ISSN: 1314-7390
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Brand as a Significant Element of the Regional Development Strategy at the Example of Devin (Брандът като важен елемент от стратегията за регионално развитие на примера на Девин)
Съавтори: Пенка Горанова
Издание: Quarterly Marketing Journal, 2015, бр.46, с.47-52
Издателство: Ekonomski fakultet u Beogradu, 2015
ISSN: 0354-3471
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Значимост на бранда в съвременната икономическа реалност
Издание: Годишник. Бургаски свободен университет, 2014, бр.XXX, с.136-144
Издателство: Бургаски свободен унив., 2014
ISSN: 1311-221X
Страници: 9

Тип: Доклад (30)
Заглавие на публикацията: Изкуственият интелект в управлението на пътя на клиента
Издателство: АИ Ценов, 2024
ISBN: 978-954-23-2522-2
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Cutting Through the Noise: Understanding the Usage of the Customer Journey Mapping
Издателство: Annual International Scientific Conference “Competitiveness and Innovation in the Knowledge Economy” S, 2024
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Някои аспекти на концепцията за пътя на клиента в съвременния маркетинг
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2024
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Относно концепцията, ориентиранa към клиента и методите за управление на клиентите
Издателство: Електронна библиотека DLib, 2024
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Винен туризъм: развитие и перспективи (на примера на България)
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0944-0
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Изграждане на бранд чрез дименсиите на ценността на бранда
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0931-0
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Обзор на някои модели за оценка на бранда
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017
ISBN: 978-954-21-0927-3
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Маркетингова перспектива за добавена реалност (Augmented Reality): в търсене на нови възможности...
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1187-4
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Oценка на бранда: Kратък преглед на моделите и показателите, използвани за оценка на бранд ценността
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1183-6
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Културният туризъм в контекста на съвременната маркетингова реалност
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1150-8
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Brand evaluation: A review of Interbrand and Millward Brown models (Оценка на бранда: Преглед на моделите Interbrand и Millward Brown)
Издателство: University of Nis, 2016
ISBN: 978-86-6139-129-3
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Integrated marketing communications at different stages of the product life cycle in the context of brand management (Интегрираните маркетингови комуникации на различните етапи от жизнения цикъл на продукта в контекста на бранд мениджмънта)
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: University of Nis, 2016
ISBN: 978-86-6139-129-3
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Социалните медии – кутия на Пандора или панацея за брандинга
Издателство: АИ Ценов, 2016
ISBN: 978-954-23-1188-1
Страници: 7

Заглавие на публикацията: Популяризиране на туристическа дестинация България на международните пазари (на примера на целеви пазар Германия)
Издателство: Бургаски свободен унив., 2016
ISBN:
Страници: 10

Заглавие на публикацията: Annual marketing plan proposal for launching a new brand on the Bulgarian market (Предложение за годишен маркетингов план за лансиране на нов бранд на българския пазар)
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016
ISBN: 978-86-6139-115-6
Страници: 14

Заглавие на публикацията: Brand image in national and global aspect (Имидж на бранда в национален и световен аспект)
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016
ISBN: 978-86-6139-115-6
Страници: 12

Заглавие на публикацията: Advertising through the prism of branding (Рекламата през призмата на брандинга)
Издателство: Экономика и управление национальным хозяйством: состояние, тенденции и перспективы: III Международная научно-практическая конференция, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Aspects of Regional Brand Image and Perceived Yogurt Quality (at the Example of Brand Elena) (Аспекти на имиджа на регионалния бранд и възприеманото качество на киселото мляко (на примера на бранд Elena))
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Faculty of Economics,, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Publicity as element of integrated marketing communications (Разгласата като елемент на интегрираните маркетингови комуникации)
Издателство: Marketing in the Third Millennium: International Internet Conference, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Връзките с обществеността в инструментариума на интегрираните маркетингови комуникации за изграждане на бранд
Издателство: Новата идея в образованието, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Интегриране на връзките с обществеността с останалите елементи на маркетинговите комуникации през призмата на брандинга
Издателство: Новата идея в образованието: Юбилейна конференция, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Рекламата в инструментариума на интегрираните маркетингови комуникации за изграждане на бранд
Издателство: Новата идея в образованието. Юбилейна научна конференция с международно участие, 2016
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Дезагрегиране на основните елементи на бранда
Издателство: АИ Ценов, 2015
ISBN: 978-954-23-1086-0
Страници: 6

Заглавие на публикацията: Личните продажби като елемент на интегрираните маркетингови комуникации
Издателство: Бургаски свободен унив., 2015
ISBN: 978-619-7126-10-5
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Психографски модели за оценка на бранда.
Издателство: Бургаски свободен унив., 2015
ISBN: 978-619-7126-10-5
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Промоция на туристически район
Издателство: Геа принт, 2015
ISBN: 978-619-184-016-8
Страници: 9

Заглавие на публикацията: Ролята на регионалния бранд за интелигентен и устойчив растеж
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2015
ISBN: 978-954-21-0834-4
Страници: 8

Заглавие на публикацията: Brand as a significant element of the regional development strategy at the example of Devin (Брандът като важен елемент от стратегията за регионално развитие на примера на Девин)
Съавтори: Пенка Горанова
Издателство: Faculty of Economics,, 2015
ISBN:
Страници: 0

Заглавие на публикацията: Брандингът в контекста на висшето образование
Издателство: Абагар, 2014
ISBN: 978-619-168-103-7
Страници: 11

Заглавие на публикацията: Planned and unplanned communication messages used for brand building (Планирани и непланирани комуникационни послания, използвани за изграждане на бранд)
Издателство: Faculty of Economics,, 2014
ISBN:
Страници: 0