За контакти
Публикации на проф. д-р Тодор Кръстевич
Тип: Монография (9) |
Заглавие на публикацията: Клъстеризиране на домакинствата въз основа на заявена склонност към устойчиво потребление |
Съавтори: Мария Кехайова, Симеон Желев |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2023 |
ISBN: 978-954-715-754-5 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Нагласи и устойчиво потребление в градска среда - регионални различия |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Варненски свободен унив. Черноризец Храбър, 2023 |
ISBN: 978-954-715-754-5 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Ценова аналитика с R |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2177-4 |
Страници: 200 |
Заглавие на публикацията: Qualitative and quantitative methods in sustainable development (Качествени и количествени методи в устойчивото развитие) |
Съавтори: Iwona Olejnik, Sylwester Bialowas, Blazenka Knezevic, Magdalena Stefanska, Атанаска Решеткова, Katarzyna Smedzik-Ambrozy, Agnieszka Sapa |
Издателство: PUEB PRESS, 2021 |
ISBN: 978-83-8211-072-2 |
Страници: 61 |
Заглавие на публикацията: Анализ на пазарната кошница с R |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-1966-5 |
Страници: 118 |
Заглавие на публикацията: Интерактивен маркетинг |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISBN: 954-23-0133-2 |
Страници: 22 |
Заглавие на публикацията: Ценови решения |
Издание: Библиотека Стопански свят, 1998, бр.36, с.1-223 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 223 |
Заглавие на публикацията: Методически аспекти на стратегическото продуктово позициониране |
Издателство: Електронна библиотека DLib, 1996 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Стратегически маркетингов подход при разработване на пазара |
Издание: Библиотека Стопански свят, 1993, бр.5, с.1-146 |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISSN: 1310-2737 |
Страници: 146 |
Тип: Студия (24) |
Заглавие на публикацията: Retargeting customers using uplift modeling |
Издание: Икономически изследвания, 2023, бр.2, с.78-99 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2023 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 22 |
Заглавие на публикацията: Разкриване на закономерности при пазаруване в среда на големи данни |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2022, бр.30, с.139-180 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2022 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 42 |
Заглавие на публикацията: Does the Degree of Urbanisation Affect Sustainable Household Consumption? (Some Empirical Evidence) (Влияе ли степента на урбанизация върху устойчивото потребление на домакинствата? (Някои емпирични доказателства)) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, 2021, бр.3, с.187-209 |
Издателство: De Gruyter Poland, 2021 |
ISSN: 2069-8887 |
Страници: 23 |
Заглавие на публикацията: Моделиране на вероятностния избор при покупка |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2021, бр.29, с.7-47 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2021 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Внедряване на бизнес интелигентна система за мониторинг и контрол във висше училище |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Атанаска Решеткова, ВЕНЕТА ПЕТКОВА |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.95-126 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Предиктивен анализ на потребителските реакции чрез инкрементално моделиране |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.22, с.352-384 |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 33 |
Заглавие на публикацията: Прогнозиране на продажбите на бързооборотни потребителски стоки на базата на данни от продажбени трансакции с вероятностни модели |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.21, с.90-116 |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 27 |
Заглавие на публикацията: Повишаване ефективността на директния маркетинг чрез предиктивно моделиране (Using predictive modeling to improve direct marketing performance) |
Издание: Икономически изследвания, 2013, бр.3, с.25-55 |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2013 |
ISSN: 0205-3292 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Предсказване на потребителския избор чрез анализ на взаимодействията в социални мрежи |
Издателство: Екс-прес, 2013 |
ISBN: 978-954-9370-91-1 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Предиктивен анализ на търсенето на пакетни телекомуникационни услуги с дискретни изборни модели |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2013, бр.19, с.122-150 |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Оценяване на готовността за плащане и на ценовата чувствителност на потребителите на образователни услуги чрез изборни експерименти |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.584-614 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Анализ на социални мрежи във виртуална колаборативна учебна среда |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Виртуалните социални мрежи в икономиката на знанието |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.15, с.413-453 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 41 |
Заглавие на публикацията: Оптимизиране ефективността на програмите за директен маркетинг чрез аналитично извличане на знания от данни |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.14, с.559-601 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 43 |
Заглавие на публикацията: Анализ на потребителските предпочитания с изразени изборни методи |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.11, с.324-387 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 64 |
Заглавие на публикацията: Проектиране и изграждане на система за измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента (КВАБАР-С) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов, Костадин Башев |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.9, с.304-337 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Заглавие на публикацията: Аналитично управление на взаимоотношенията с потребители на образователни услуги чрез предиктивни модели |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Юрий Кузнецов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2008, бр.8, с.80-124 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 45 |
Заглавие на публикацията: Предиктивно моделиране на потребителския избор (сравнение на агрегиран логит модел с модели от латентен клас и йерархичен бейсов анализ на базата на дискретни конджойт данни от сектора на бързооборотните потребителски стоки) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2007, бр.7, с.165-203 |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Изграждане на уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика |
Съавтори: Теодора Георгиева, Радослав Йорданов, Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2005, бр.3, с.134-172 |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Измерване удовлетвореността от образователния продукт с помощта на каузални модели с латентни променливи |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2003, бр.1, с.243-288 |
Издателство: АИ Ценов, 2003 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Измерване и анализ на потребителските преференции с декомпозиционни алгоритми |
Издание: Годишник. Стопанска академия Д. А. Ценов - Свищов, 1998, бр.XCIV, с.56-90 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 0861-8054 |
Страници: 35 |
Заглавие на публикацията: Die Bedeutung der Produktherkunft im Kaufentscheidungsprozess: Eine empirische Messkonzept fuer Markt-Typologie auf der Basis des Conjoint Measurment [PHARE-ACE Project No.: P96-6805-F] |
Издателство: Universitat Passau, 1998 |
ISBN: |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Entwicklung eines praxisorientierten Konzeptes für die Produktpaeferenzanalyse und Marktsegmentierung auf Grund der Conjoint-Algorithmen. [PHARE-ACE Project No.: P96-6805-F] |
Издателство: Universitat Passau, 1998 |
ISBN: |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: Клъстерният анализ в маркетинговите изследвания - принципи, алгоритми, приложение |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 1996, бр.4, с.152-177 |
Издателство: СА "Д. А. Ценов", 1996 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 26 |
Тип: Статия (11) |
Заглавие на публикацията: Нагласи на работодателите и очаквания на младите специалисти в България |
Издание: Knowledge - International Journal. Scientific papers, 2016, бр.15.1, с.23-32 |
Издателство: Institute of Knowledge Management, 2016 |
ISSN: 1857-923X |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Predicting Consumer Choices Through Analysis of Interactions in Social Networks |
Издание: Economic alternatives, 2013, бр.3, с.24-40 |
Издателство: UNWE, 2013 |
ISSN: 1312-7462 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Новите правила за конкуриране |
Издателство: Икономически институт на БАН, 2013 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Измерване на готовността за плащане на потребителите на образователни услуги чрез адаптивен изборен конджойнт анализ |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издание: Диалог, 2012, бр.Тематичен ІІ - авг., с.33-49 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Измерване и мониторинг на индивидуалния квалификационен профил на студента |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова, Костадин Башев |
Издание: Диалог, 2009, бр.2, с.95-111 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Значение на произхода на продуктите в процеса на решение за покупка |
Издание: Бизнес управление, 1998, бр.4, с.21-38 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Позиционен анализ на конкурентния профил на предлагането с помощта на мултидименсиално скалиране |
Издание: Народностопански архив, 1998, бр.3, с.15-29 |
Издателство: АИ Ценов, 1998 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Възможности за комбинирано приложение на показателите за анализ на пазарната структура при предвиждане на стратегическите пазарни перспективи |
Издание: Бизнес управление, 1994, бр.3, с.60-71 |
Издателство: АИ Ценов, 1994 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 12 |
Заглавие на публикацията: За бизнеса рецепти няма |
Издание: Икономически живот, 1993, бр.27, с.2-2 |
Издателство: Хирон, 1993 |
ISSN: 0205-0994 |
Страници: 1 |
Заглавие на публикацията: Конкурентни маркетингови стратегии |
Издание: Бизнес управление, 1992, бр.2, с.27-36 |
Издателство: АИ Ценов, 1992 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови модели на потребителското поведение |
Издание: Народностопански архив, 1991, бр.2-3, с.35-45 |
Издателство: АИ Ценов, 1991 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 11 |
Тип: Доклад (14) |
Заглавие на публикацията: Модел за оптимално ценообразуване в B2B контекст |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2020 |
ISBN: 978-954-21-1039-2 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Анализ на потребителския избор с R |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2017 |
ISBN: 978-954-21-0931-0 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Оптимално персонализиране на директни маркетингови интервенции чрез инкрементално моделиране |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1187-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Готовността за плащане към дистанционно обучение по икономика |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0747-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Измерване на потребителските предпочитания с адаптивен изборен конджойнт анализ |
Издателство: Международна научна конференция "Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето", 2012 |
ISBN: |
Страници: 0 |
Заглавие на публикацията: Using TURF analysis for product line optimization (Приложение на TURF анализа при оптимизиране на продуктова линия) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2009 |
ISBN: 978-80-225-2794-1 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Social Network Analysis in Collaborative E-learning Environment (Анализът на социални мрежи при колаборативното електронно обучение) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2009 |
ISBN: 978-80-225-2810-8 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Анализ на социални мрежи при колаборативното електронно обучение |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0427-2 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Data Mining for Analytical Student Relationship Management: A Case Study from Bulgarian Higher Education Institution |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: EKONOM, 2008 |
ISBN: 978-80-225-2574-9 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Анализ на дискретния избор с отчитане на хетерогенността на потребителските предпочитания |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Изкуствените невронни мрежи в маркетинговия мениджмънт: приложни перспективи |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: 954-23-0300-9 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Приложение на AHP (Analytic Hierarchy Process) при анализ на инвариантни информационно-управленски проблеми и реализацията му с помощта на EXCEL 5.0 |
Съавтори: Юрий Кузнецов |
Издателство: АИ Ценов, 1994 |
ISBN: |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Приложение на теоремата на Бейс при избора на оптимална маркетингова стратегия |
Издателство: АИ Ценов, 1993 |
ISBN: |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Квантифицираните методи в бенчмаркинга |
Издателство: АИ Ценов, 1992 |
ISBN: |
Страници: 1 |
Тип: Учебник (19) |
Заглавие на публикацията: Ценова политика |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2022 |
ISBN: 978-954-23-2133-0 |
Страници: 181 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови изследвания |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-2139-2 |
Страници: 258 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови изследвания I част |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: Академично издателство - Ценов-, 2021 |
ISBN: 978-954-23-1954-2 |
Страници: 282 |
Заглавие на публикацията: Потребителско поведение |
Съавтори: Симеон Желев, Галина Младенова, Мария Кехайова, Виолета Гълъбова, Георги Забунов, Катя Михайлова, Борислава Стоименова, Елена Костадинова, Кристиян Постаджиян |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2018 |
ISBN: 978-619-232-106-2 |
Страници: 468 |
Заглавие на публикацията: Аналитично извличане на знания от данни (Analytical data mining) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 357 |
Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (със SPSS и AMOS) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: |
Страници: 214 |
Заглавие на публикацията: Медия планиране |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: |
Страници: 212 |
Заглавие на публикацията: Медия планиране |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: |
Страници: 184 |
Заглавие на публикацията: SAS и SPSS за напреднали: многомерен анализ и интерпретация на данни |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 354 |
Заглавие на публикацията: SAS и SPSS за начинаещи: подготовка, визуализация и анализ на данни |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 435 |
Заглавие на публикацията: Въведение в SAS и SPSS |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 302 |
Заглавие на публикацията: Извличане на знания от бази данни със SAS и SPSS (Data Mining) |
Издателство: ЦСФО, 2010 |
ISBN: |
Страници: 295 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 207 |
Заглавие на публикацията: Насърчаване на продажбите |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0638-2 |
Страници: 236 |
Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (със SPSS и AMOS) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: 978-954-23-0539-2 |
Страници: 214 |
Заглавие на публикацията: Основи и проблеми на икономиката на предприятието (превод от немски на български и научна редакция - Тодор Кръстевич). Оригинално заглавие: Grundlagen und Probleme der Betriebswirtschaft : Helmut Schmalen, Bachem Verlag, Köln, 1999. |
Издателство: АИ Ценов, 2001 |
ISBN: 978-954-23-0039-7 |
Страници: 750 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга (маркетингова концепция) |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 1999 |
ISBN: |
Страници: 307 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга (маркетингова концепция) |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 1997 |
ISBN: |
Страници: 307 |
Заглавие на публикацията: Основи на маркетинга (маркетингова концепция) |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 1994 |
ISBN: |
Страници: 307 |
Тип: Учебно помагало (8) |
Заглавие на публикацията: Потребителско поведение. Учебник за дистанционна форма на обучение. (е-учебник на CD) |
Съавтори: Симеон Желев, Галина Младенова, Виолета Гълъбова, Георги Забунов, Мария Кехайова, Катя Михайлова, Елена Костадинова, Кристиян Постаджиян, Борислава Стоименова |
Издателство: Издателски комплекс - УНСС, 2019 |
ISBN: 978-619-232-177-2 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Медия планиране (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Насърчаване на продажбите (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Емпирични маркетингови изследвания (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 14 |
Заглавие на публикацията: Методика за написване на дипломна работа. Ръководство за дистанционно обучение |
Съавтори: Петър Банчев, Никола Янков, Иван Марчевски |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: |
Страници: 26 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов инженеринг (свитък с материали за самоподготовка) |
Съавтори: Маруся Смокова-Стефанова |
Издателство: АИ Ценов, 2005 |
ISBN: |
Страници: 16 |