Позиции: |
Работодател: |
Стопанска Академя "Димитър Ценов" - Свищов, България, Свищов |
Заемана длъжност: |
главен асистент, от 03.2011 |
Работодател: |
Стопанска Академия "Димитър Ценов" - Свищов, България, Свищов |
Заемана длъжност: |
асистент, от 04.2006 до 11.2008 |
Работодател: |
Стопанска Академия Димитър Ценов, , Свищов |
Заемана длъжност: |
Член на Съюза на учените в България, не е посочено |
Работодател: |
Стопанска Академия Димитър Ценов, , |
Заемана длъжност: |
Член на Българската Асоциация по Маркетиг, не е посочено |
Проекти: |
Организация: |
Институт за научни изследвания към С А “Димитър Ценов“ , Свищов |
Заглавие: |
Проучване потенциала за осъществяване на зелена икономика и разкриване на зелени работни места в публичния и частен сектор в България
, от 04.2013 до 11.2013 |
Описание: |
Основна цел на проучването е да разкрие потенциала за промяна и преориентация на производствения модел в България, към по-устойчива икономика, генерираща нови зелени работни места, и като последица от това постигането на териториално развитие, което да интегрира екологичната, икономическата и социалната стабилност. |
Организация: |
Сторанска Академия Димитър Ценов , България , Свищов |
Заглавие: |
Маркетингов анализ на пазарен сегмент подрастващи пазаруващи онлайн
, от 03.2012 до 11.2012 |
Описание: |
В тази разработка е направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на основните фактори влияещи върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. |
Организация: |
Стопанска Академия Д.Ценов , България , Свищов |
Заглавие: |
Интегрален анализ на научните изследвания за периода 1996-2010 г.
, от 05.2011 до 11.2011 |
Описание: |
Храктеризиране състоянието на научно-изследователската дейност в Стопанска академия и да се очертаят потенциали за развитието й. |
Организация: |
Стопанска Академия Д. Ценов , България , Свищов |
Заглавие: |
Маркетингово проучване на пазара на органични продукти в България
, от 04.2010 до 11.2010 |
Описание: |
Очертаване общата картина на пазара на органични продукти в България чрез изследване на основните субекти на този пазар -потребители, производители, търговци. |
Организация: |
Стопанска Академия Д.Ценов , България , Свищов |
Заглавие: |
Разработване на маркетингови стратегии за аграрен подсектор
, от 03.2009 до 11.2009 |
Описание: |
Предлагане на насоки за развитие и приложение на маркетинговите стратегиите, които биха могли да се прилагат от аграрните фирми, произвеждащи и предлагащи яйца. |
Организация: |
Стопанска Академия Д. Ценов , България , Свищов |
Заглавие: |
Проектиране на маркетингови стратегии за екологично производство и реализация на биогорива
, от 03.2008 до 10.2008 |
Описание: |
Проучване на теоретическите насоки и практическите възможности, които една ефективна стратегия за екологичен маркетинг на биогорива дава на стопанските организации да увеличат приходите си чрез: предлагането на биогорива на пазара, които съответстват на потребителските нужди на клиентите; оптимизиране на процеса на договаряне с клиентите на биогорива; падобряването на обслужването и работата с клиентите на биогорива.
|
Организация: |
Стопанска Академия Д.Ценов , България , Свищов |
Заглавие: |
Развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти
, от 2007 до 2008 |
Описание: |
На база водещите теоретични концепции и изследване на съществуващата у нас практика се предлагат насоки за развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти, които биха могли да се прилагат от предприятията, които работят в различни сектори на икономика. |