За контакти
Публикации на Живка Тананеева
Тип: Студия (9) |
Заглавие на публикацията: Методология за разработване на регионален маркетингов профил на периферните области в Североизточен придунавски регион |
Съавтори: Ева Цветанова, Евгени Тодоров, Пенка Горанова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2016, бр.23, с.267-296 |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 30 |
Заглавие на публикацията: Брандът - катализатор за интелигентен и устойчив регионален растеж |
Съавтори: Пенка Горанова, Евгени Тодоров, Стелиана Василева, Димитър Димитров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2015, бр.22, с.385-415 |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Потенциал за разкриване на зелени работни места в публичния и частен сектор в България |
Съавтори: Пенка Горанова, Ева Цветанова, Евгени Тодоров |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2014, бр.21, с.294-325 |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 32 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов анализ на пазарен сегмент подрастващи пазаруващи on-line |
Съавтори: Пенка Горанова, ГЕОРГИ ТОДОРОВ |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2013, бр.20, с.243-271 |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 29 |
Заглавие на публикацията: Интегрален анализ на научните изследвания за периода 1996-2010 |
Съавтори: Пенка Горанова, Стефан Стефанов, Надежда Цветкова, Румяна Михайлова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2012, бр.17, с.418-448 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 31 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово проучване на пазара на органични продукти |
Съавтори: Пенка Горанова, Стефан Стефанов |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2011, бр.14, с.170-212 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 43 |
Заглавие на публикацията: Разработване на маркетингова стратегиая за аграрен подсектор |
Съавтори: Пенка Горанова, Тотка Кънева, Надежда Веселинова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2010, бр.13, с.86-132 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 46 |
Заглавие на публикацията: Проектиране на маркетингови стратегии за производство и продажба на биогорива |
Съавтори: Пенка Горанова, Петър Банчев, Надежда Веселинова |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2009, бр.10, с.265-304 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 39 |
Заглавие на публикацията: Развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) |
Съавтори: Пенка Горанова, Петър Банчев, ВЕНКА ДИНКОВА |
Издание: Алманах научни изследвания. СА Д. А. Ценов - Свищов, 2008, бр.8, с.47-80 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 1312-3815 |
Страници: 34 |
Тип: Статия (13) |
Заглавие на публикацията: Мерки за популяризиране на перспективните форми на туризъм |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2015, бр.4, с.65-71 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2015 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Елементи на стратегията туристически бранд България |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2014, бр.5, с.41-45 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2014 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Имиджът като фактор за устойчиво развитие на туристическа дестинация България |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2013, бр.5, с.114-118 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2013 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Интегрален анализ на научните изследвания за периода 1996-2010 година |
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Цветкова, Румяна Михайлова, Стефан Стефанов |
Издание: Народностопански архив, 2012, бр.4, с.115-133 |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISSN: 0323-9004 |
Страници: 19 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг на туристически продукти и дестинации в контекста на Националната стратегия за устойчиво развитие на туризма |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2012, бр.1, с.63-68 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2012 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетингово проучване на пазара на органични продукти в България |
Съавтори: Пенка Горанова, Стефан Стефанов |
Издание: Диалог, 2011, бр.тематичен ноември, с.49-64 |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Market status of organic products in the countries of the european union (СЪСТОЯНИЕ НА ПАЗАРА НА БИОЛОГИЧНИ ПРОДУКТИ В СТРАНИТЕ ОТ ЕС) |
Издание: Quarterly Marketing Journal, 2010, бр.41, с.256-261 |
Издателство: Ekonomski fakultet u Beogradu, 2010 |
ISSN: 0354-3471 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии при производството и предлагането на яйца |
Съавтори: Пенка Горанова, Надежда Веселинова, Тотка Кънева |
Издание: Диалог, 2010, бр.тематичен юни, с.148-162 |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за екологичен маркетинг при производството и продажбата на биогорива |
Съавтори: Петър Банчев, Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
Издание: Диалог, 2009, бр.5, с.93-107 |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 15 |
Заглавие на публикацията: Очертаване на проблеми при управление на ключовите клиенти. |
Издание: Бизнес управление, 2008, бр.2, с.15-32 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 0861-6604 |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Производството на биогорива като възможност за устойчиво развитие на селското стопанство |
Издание: Управление и устойчиво развитие, 2008, бр.21, с.150-155 |
Издателство: Лесотехнически университет, 2008 |
ISSN: 1311-4506 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Управление на взаимоотношенията с клиенти - стратегии и приложение |
Съавтори: Петър Банчев, Пенка Горанова, ВЕНКА ДИНКОВА |
Издание: Диалог, 2008, бр.2, с.56-71 |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISSN: 1311-9206 |
Страници: 16 |
Заглавие на публикацията: Проблеми на въвеждане на Интернет-маркетинга във фирмите от аграрния сектор |
Издание: Икономика и управление на селското стопанство, 2004, бр.2, с.35-40 |
Издателство: Селскостопанска академия, 2004 |
ISSN: 0205-3845 |
Страници: 6 |
Тип: Доклад (45) |
Заглавие на публикацията: Промоционални стратегии и ефекти на въздействие |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2018 |
ISBN: 978-954-23-1667-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Стратегически решения за разработване на мърчандайзинг микс |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1375-5 |
Страници: 3 |
Заглавие на публикацията: Маркетингов анализ на продуктовия портфейл на фирма |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1371-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Ролята на магазините в търговската мрежа |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2017 |
ISBN: 978-954-23-1251-2 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Вертикалните маркетингови системи и тенденции в развитието им |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1187-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Фактори влияещи върху продажбения процес на нов продукт |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1151-5 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДИТЕ ЗА ВИРУСНИ МАРКЕТИНГОВИ УСЛУГИ |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2016 |
ISBN: 978-954-23-1188-1 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: КОМУНИКАЦИОННИ СТРАТЕГИИ ЗА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПРОДУКТИ НА КУЛТУРНО- ИСТОРИЧЕСКИЯ ТУРИЗЪМ |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2016 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Regional aspectsof the tourism product (Регионални аспекти на туристическия продукт) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2016 |
ISBN: 978-86-6139-115-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Взаимоотношенията с клиентите в съвременния бизнес |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1105-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Социалните медии и политическият маркетинг |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1093-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Приложение на квотите в продажбения процес |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1086-0 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Ролята на туристическият продукт за развитието на регионите |
Издателство: АИ Ценов, 2015 |
ISBN: 978-954-23-1075-4 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Strategies for brand positioning (Стратегии за позициониране на бранда) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2015 |
ISBN: 978-86-6139-096-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Определяне на релевантните парични потоци в инвестиционен проект |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1012-9 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: МАРКЕТИНГОВИТЕ СТРАТЕГИИ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНДУСТРИЯ |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Унив. изд. Св. св. Кирил и Методий, 2014 |
ISBN: 978-954-9689-84-6 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Пъблик рилейшънс и общественото мнение |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-1006-8 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Комуникационно позициониране на бранд България |
Издателство: МВБУ, 2014 |
ISBN: 978-954-9432-64-0 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Стратегии за изграждане на положително отношение към бранда |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2014 |
ISBN: |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Зелената икономика - предпоставки и фактори за развитие |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2013 |
ISBN: 978-954-9370-97-3 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Уеб-мрежата като търговска среда |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2013 |
ISBN: 978-954-21-0667-8 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови стратегии в публичната сфера |
Издателство: АИ Ценов, 2013 |
ISBN: 978-954-23-0861-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Вътрешните комуникации и концепцията за вътрешен маркетинг |
Издателство: АИ Ценов, 2012 |
ISBN: 978-954-23-0804-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Image as an element of national tourism marketing (Имиджът като елемент на националният туристически маркетинг) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2012 |
ISBN: 978-86-6139-061-6 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Маркетингова характеристика на потребителите на туристически услуги |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2012 |
ISBN: 978-954-9432-57-2 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: MARKETING STRATEGIES FOR SERBIA REGIONAL TOURISTIC MARKET (Маркетингови стратегии за регионален туристически пазар Сърбия) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2012 |
ISBN: 978-86-6139-048-7 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Потребителска лоялност на българските туристи и имидж на България като туристическа дестинация |
Издателство: Екс-прес, 2012 |
ISBN: |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Competetiveness of Bulgarian tourist product on the European market (Конкурентноспособност на българският туристически продукт на европейския пазар) |
Издателство: Faculty of economics Nis, 2011 |
ISBN: 978-86-6139-040-1 |
Страници: 9 |
Заглавие на публикацията: Marketing of tourist product and destinations in the context of operational program regional development (Маркетинг на туристически продукти и дестинации в контекста на Оперативна програма Регионално развитие) |
Издателство: Ekonomski fakultet u Nisu, 2011 |
ISBN: 978-86-6139-026-5 |
Страници: 10 |
Заглавие на публикацията: Параметри на емпиричното изследване при релацията “теоретични постановки и практически изледвания |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2011 |
ISBN: 978-954-9432-43-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Обща характеристика и същност на туризма в България в години на преход |
Издателство: АИ Ценов, 2011 |
ISBN: 978-954-23-0593-4 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Market status of organic products in the countries of Еuropean Union (Състояние на пазара на органични продукти в страните на ЕС) |
Издателство: Komino Trade Kraljevo, 2010 |
ISBN: 978-86-6139-019-7 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Производство и разпространение на органични продукти в България |
Издателство: Геа принт, 2010 |
ISBN: 978-954-9430-59-2 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Изпълнението на критериите от Маастрихт - предизвикателство пред присъединяването към еврозоната |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2010 |
ISBN: 978-954-21-0489-6 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Изследователският процес и парадигмите в маркетинга |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0442-5 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Управлението на взаимоотношенията с клиенти като средство за конкурентна борба на фирмите от аграрния сектор |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0438-8 |
Страници: 7 |
Заглавие на публикацията: Мерки за професионално ориентиране и мотивационно обучение |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Международно висше бизнес училище, 2009 |
ISBN: 978-954-9432-37-4 |
Страници: 11 |
Заглавие на публикацията: Комплексно оценяване знанията при електронното обучение |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0487-6 |
Страници: 5 |
Заглавие на публикацията: Комплексно оценяване на знанията при електронното обучение |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 2009 |
ISBN: 978-954-23-0427-2 |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Управление на клиентите по време на криза |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2009 |
ISBN: 978-954-21-0409-4 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Стратегията “зелен” маркетинг – мит или реалност |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2009 |
ISBN: |
Страници: 4 |
Заглавие на публикацията: Възможности и перспективи при потреблението на биогорива |
Издателство: Наука и икономика ИУ - Варна, 2008 |
ISBN: 978-954-21-0369-1 |
Страници: 6 |
Заглавие на публикацията: Ценовата война като маркетингова стратегия за конкурентна борба |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: АИ Ценов, 2008 |
ISBN: 978-954-23-0399-2 |
Страници: 17 |
Заглавие на публикацията: Мениджър ключови клиенти –необходимост или лукс |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0372-5 |
Страници: 8 |
Заглавие на публикацията: Маркетингови проучвания на търговските марки в пивоварната промишленост в България |
Съавтори: Пенка Горанова |
Издателство: Бургаски свободен унив., 2007 |
ISBN: 978-954-9370-51-5 |
Страници: 11 |
Тип: Учебно помагало (8) |
Заглавие на публикацията: Маркетингово мислене и решения |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2014 |
ISBN: 978-954-23-0991-8 |
Страници: 260 |
Заглавие на публикацията: тренинг по маркетингови умения |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Ваня Григорова |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2011 |
ISBN: |
Страници: 173 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг - казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Ваня Григорова |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: 978-954-23-0451-7 |
Страници: 152 |
Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга. Свитък с изпитни материали |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 20 |
Заглавие на публикацията: Принципи на маркетинга. Свитък с материали за самоподготовка |
Съавтори: Петър Банчев |
Издателство: АИ Ценов, 2010 |
ISBN: |
Страници: 18 |
Заглавие на публикацията: Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи |
Съавтори: Никола Янков, Надежда Веселинова, Пенка Горанова |
Издателство: Academic publishing house "Cenov", 2009 |
ISBN: |
Страници: 176 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране, планиране, маркетинг |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0371-8 |
Страници: 119 |
Заглавие на публикацията: Тренинг по стратегиране и планиране |
Съавтори: Никола Янков, Пенка Горанова, Надежда Веселинова |
Издателство: АИ Ценов, 2007 |
ISBN: 978-954-23-0336-7 |
Страници: 90 |