На вниманието на заинтересованите лица,

Във връзка с изпълнение на Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0", с бенефициент Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов и партньор Бургаски свободен университет, финансиран от Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс, Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов
ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ:

  1. Координатор оперативно изпълнение дейност 1 „Подкрепа за създаване и развитие на докторантско училище, насочено към конкретни нужди на пазара на труда“ – 1 лице
  2. Координатор оперативно изпълнение дейност 2 „Подкрепа за проектна докторантура, насочена към подпомагане на професионалното  развитие на докторанти за провеждане на докторантури в ПН 3.7 и ПН 3.8, пряко свързани с актуални потребности на бизнеса, публични институции, НПО и научни организации“ – 2 лица
  3. Координатор оперативно изпълнение дейност 3 „Повишаване на капацитета и уменията на академичния състав“ – 1 лице
  4. Координатор мобилност – 2 лица
  5. Сътрудник финансист – 1 лице
  6. Експерт „Човешки ресурси“ – 2 лица
  7. Експерт договаряне – 1 лице
  8. Технически сътрудник – 3 лица
  9. Експерт комуникации – 2 лица

Основни задължения
Административно и оперативно управление на дейности и процеси при реализация на ангажименти на СА „Д. А. Ценов“ Свищов по договор за БФП Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0".
Изисквания:
Координатор оперативно изпълнение дейност 1 „Подкрепа за създаване и развитие на докторантско училище, насочено към конкретни нужди на пазара на труда“

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в работата с докторанти (научно ръководство)
  • Познаване на законодателството в сферата на висшето образование в частта учебен процес и учебната документация за обучение в ОНС „Доктор“
  • Способности за работа в екип, възлагане на задачи, оперативен контрол и комуникация
  • Участие в работни комисии за подготовка на документация за акредитационни процедури
  • Умения за вземане на решения, висока степен на ориентираност към проектните изисквания, самостоятелно участие в различните нива на комуникация
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Координатор оперативно изпълнение дейност 2 „Подкрепа за проектна докторантура, насочена към подпомагане на професионалното  развитие на докторанти за провеждане на докторантури в ПН 3.7 и ПН 3.8, пряко свързани с актуални потребности на бизнеса, публични институции, НПО и научни организации“

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в работата с докторанти (научно ръководство)
  • Познаване на законодателството в сферата на висшето образование в частта учебен процес, кредитна система и научноизследователска дейност при обучение в ОНС „Доктор“
  • Познаване и прилагане на законодателството и вътрешните изисквания в сферата на мобилностите в страната и чужбина или научно-изследователска публикационна дейност
  • Способности за административно управление на работни процеси, административен контрол, гъвкава комуникация и инициативност
  • Чуждоезикови умения
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Координатор оперативно изпълнение дейност 3 „Повишаване на капацитета и уменията на академичния състав“

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в работата с докторанти (научно ръководство)
  • Опит в управлението на процеси, свързани с обучението в ОНС „Доктор“
  • Познаване и прилагане на националното законодателство и вътрешните нормативни актове в сферата на квалификационните обучения и обучения на възрастни и мобилността
  • Работа с академичния състав в областта научно-изследователска публикационна дейност
  • Комуникативност, работа в екипи и инициативност, умения за вземане на решения
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Координатор „Мобилност“

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в изпълнение на дейности по организиране на мобилност, работа с международни партньори
  • Познаване и прилагане на законодателството и вътрешните изисквания в сферата на мобилностите в страната и чужбина
  • Комуникативност, гъвкавост, инициативност, умения за вземане на решения
  • Чуждоезикови умения
  • Участие в проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП, Erasmus и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Сътрудник финансист

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в областта на бюджетното счетоводството – минимум 5 год.
  • Опит и умения за работа със специализиран софтуер за възнаграждение
  • Познаване и прилагане на националното законодателството и вътрешните нормативни документи в областта на счетоводството, данъчното и осигурително право, финансовото управление и контрол, публичните финанси, държавните помощи, управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Експерт „Човешки ресурси“

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в областта на управлението на човешки ресурси – минимум 3 год.
  • Опит в областта на прилагане на разпоредбите на КТ и свързаните нормативни актове в сферата на висшето образование
  • Опит и умения за работа с компютърно оборудване и със специализиран софтуер (ТРЗ), и електронни платформи
  • Познаване и прилагане на трудово-правните актове от вътрешната нормативна база
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Експерт договаряне

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Опит в областта на организирането на процедури по ЗОП – минимум 5 год.
  • Познаване на разпоредбите на националното законодателство и вътрешната нормативна база за провеждане на процедури за избор на изпълнител по европейки проекти
  • Опит и умения за работа с компютърно оборудване и с електронни платформи (регистър на ОбП)
  • Опит в информационното поддържане на „профил на купувача“
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Технически сътрудник проект

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Да притежава минимум 5 години стаж
  • Опит в административно-деловодната и техническа работа
  • Познаване на националното законодателството и вътрешните нормативни документи в областта на счетоводството, финансовото управление и контрол, публичните финанси, държавните помощи, управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове, информацията и комуникацията
  • Да има добри организационни и комуникационни умения
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Експерт комуникации

  • Висше образование – мин. ОКС “Магистър“
  • Да притежава минимум 3 години стаж
  • Познаване и прилагане на националното законодателството и вътрешните нормативни документи в областта на управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове и комуникационната политика и изисквания към тях
  • Да има отлични комуникационни умения
  • Работа в екип, инициативност, творчество
  • Работата по проекти, финансирани със средства по ЕСИФ, ЕИП и други сходни финансови инструменти ще се счита за предимство

Необходими документи:

  • Заявление до Ректора на Академията за допускане за кандидатстване (по образец);
  • Автобиография (CV съобразно приложената бланка) с подробно описание на трудовия и/или служебен стаж, придобит опит и пълен списък на дейностите, доказващи съответствието с посочените изисквания;
  • Копие от дипломи за завършено висше образование (ОКС "Магистър").

Срок за подаване на документите за кандидатстване – до 04 март 2025 г., 16:00 часа в отдел “Човешки ресурси” в СА “Д. А. Ценов”.
Всеки кандидат подава документите лично.
Подборът ще се проведе на два етапа: по документи и индивидуално интервю.
На интервю ще бъдат поканени само преминалите документална проверка за съответствие с поставените изисквания.
Датата, часът и мястото за провеждане на индивидуалното интервю ще бъдат съобщени на заинтересованите лица след приключване на първия етап от конкурса. То ще включва въпроси, свързани с приложимото национално законодателство в областта на управлението на проекти и свързаните процеси при отчитане на указанията на Програма „Образование“ 2021-2027 г.
За справки и допълнителна информация на тел.: 0631/66-373 – Георги Петров от 08.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.
Форма на заявление ТУК.
Форма на CV ТУК.

 

--------------------------------------------------- www.eufunds.bg ---------------------------------------------------

Проект № BG05SFPR001-3.004-0022-C01 "Дунав и Черно море във фокуса на стратегическия дневен ред на ЕС за иновации, чрез проектни докторантури в зелената и синята икономика и управлението на Индустрия 5.0", финансиран от Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс