Магистърска програма "Маркетингов мениджмънт"
/към специалност "Маркетинг"/
Професионално направление: Икономика
Магистърска програма „МАРКЕТИНГОВ МЕНИДЖМЪНТ” предлага комплексни знания, чиято цел е да задълбочат, допълнят и надградят фундамента от маркетингови познания и умения, получени от студентите в бакалавърска степен. Тя предлага концепции и инструменти за управление на ключови аспекти на маркетинга, от които се нуждаят съвременните бизнес организации.
Програмата е създадена в отговор на засилващото се търсене на висококвалифицирани маркетингови експерти и мениджъри на пазара на труда не само в България, но и в глобален аспект. С предложените за изучаване актуални маркетингови направления като стратегически маркетингов мениджмънт, маркетингов инженеринг, управление на клиентското преживяване и бранд мениджмънт, дигитални маркетингови стратегии, управление на маркетинговата ефективност, управление на продажбите, управление на връзките с клиенти и др., програмата осигурява не само получаване на необходимите модерни теоретични и практически знания, но и гарантира на завършилите висок професионализъм при управление на маркетинговите дейности във всички сфери на икономиката
Квалификационна характеристика
Учебен план: