Магистърска програма "Маркетингов мениджмънт"
/към специалност "Маркетинг"/

Професионално направление: Икономика

Магистърска програма „МАРКЕТИНГОВ МЕНИДЖМЪНТ” предлага комплексни знания, чиято цел е да задълбочат, допълнят и надградят фундамента от маркетингови познания и умения, получени от студентите в бакалавърска степен. Тя предлага концепции и инструменти за управление на ключови аспекти на маркетинга, от които се нуждаят съвременните бизнес организации.

Програмата е създадена в отговор на засилващото се търсене на висококвалифицирани маркетингови експерти и мениджъри на пазара на труда не само в България, но и в глобален аспект. С предложените за изучаване актуални маркетингови направления като стратегически маркетингов мениджмънт, маркетингов инженеринг, управление на клиентското преживяване и бранд мениджмънт, дигитални маркетингови стратегии, управление на маркетинговата ефективност, управление на продажбите, управление на връзките с клиенти и др., програмата осигурява не само получаване на необходимите модерни теоретични и практически знания, но и гарантира на завършилите висок професионализъм при управление на маркетинговите дейности във всички сфери на икономиката

Квалификационна характеристика

Учебен план:
*Забележка
СН (също направление) :: Редовна – Организира се прием един път годишно. Обучението започва през втората половина на месец Септември.
СН (също направление) :: Дистанционна – Организира се прием два пъти годишно. Обучението започва в началото на месец Март и на месец Октомври.
ДН (друго направление) :: Дистанционна – Организира се прием един път годишно. Обучението започва в началото на месец Октомври.
ПБ (професионален бакалавър) :: Дистанционна – Организира се прием един път годишно. Обучението започва в началото на месец Октомври.